18.Bölüm-Çıkma Teklifi.

1.4K 91 114
                                    

Devamı 33 oyda.💙

Takip ederseniz sevinirim😊

1 gün önce:
Eymen Karacadan;
Kafeye geldiğimde boş olduğunu gördüm Tuana beni neden buraya çağırmıştı yoksa böyle yerde rahat olalım diye konuşmak mı istemişti? Sırıttım.

Ardından içeri 6-7 kişi Çağan Efe Ak girince yutkundum şimdi kesin sıçtın Eymen...

Çağanı görünce kaşlarım çatıldı:Sen!?

Dediğim an bana bakıp sırıttı.

Sonrasını tahmin etmişsinizdir zaten..

Beni dövüp üstüme kolumu kırdı Tuanadan uzak durmamı söyledi bende duracaktım ne kadar sevsemde durmak zorundaydım.

Şimdi:
Tuana Naz Tiryakiden:
Çaganla teneffüste köşede konuşuyorduk ellerini cebine atmış yaramaz şekilde beni süzüyordu.

Gözlerimi devirdim.

"Çağan..!" Dedim yüzüne sinirle bakarak o aksine bana hala aynı şekilde bakıyordu.

"YA DİNLE BENİ! NEDEN BÖYLE BİŞEY YAPTIN! HIIH!" Diyerek yaklaştım.

Çağan arkasındaki duvara yaslanarak:Ne yapsaydım... senle konuşmaya devam mı etseydi? Dedi sakin bir şekilde.

"Neden!? Zeynep size geliyo,konuşuyo ama onda bişey yok ama dimi!"

Çağanın yüz haltları yavaş yavaş sinirlendiğini belli ediyordu.

Çağan:Kes sesini Naz... onunla konuşmayacaksın geçti bitti bana şunu savunma..

"Öylemi! Seni ilgilendirmez istediğimle konuşurum!" Diyip gidecekken birden sertçe duvara çarpılmamla sustum.

Çağan Efe Akdan:
Tuana gidecekken kolundan tutup duvara yasladım bir elimi duvara koyarak sağ tarafımızı kapattım böylece kimse görmüyordu gözüm Nazdaydı sinirle yutkundum.

"Sen Benimsin..." dedim yüzüne bakarak bana baktı dudaklarına gözüm kayınca daha çok yutkundum.

"Bidaha sakın o Eymen piciyle konuşmayacaksın!"

Tuana:konuşursam... dedi kısık sesle.

Yüzüne daha çok yaklaştım dudaklarımı z değiyordu. "O zaman sana cezanı veririm."

Tuana:Ver... dediğinde gözlerim koyulaştı sertçe yutkunup Etrafıma baktım gözlerimi tekrar gözlerine sabitledim."Beni zorluyorsun Naz...inan bana hiç istemediğin şeyler olur..."

Tuana:Olsun... dedi gözlerini yumarak.

Yaklaşıp elimi bacağına koydum sessizce inledi.

Elini tuttuğum an yüzüme baktı elini erkekliğime koyunca yutkundu kulağına yaklaştım.

"Seni ne kadar istediğimi biliyorsun Eğer altımda zevkten kıvranmak istemiyorsan..." Dediğim an  hızlı nefes alışverişini duydum. "Beni sınamayacaksın..."

Diyip elini bıraktım

Tuana:E-efe..."

hafif sinirli gözlerle ona bakarak gözlerimi sinirle yumdum tekrar açıp:Akşam hazır ol...bir yere gideceğiz... diyip öylece bırakıp gittim.

Tuana Naz Tiryakiden:
Şuan içime garip bir duygu vardı kadınlığım sızlıyordu Çağanı istiyordum beni bu hale getirip bırakıp gitmişti yutkunup hızlıca lavboya gittim.

▪︎▪︎▪︎
Leya Akdan:
Sinifta oturmuş 1 saat sonraki Tarih sınavı için çalışıyordum yanıma Zeynep oturunca ona baktım.

Zeynep:off...Hadi tarihi geçtim bir şekilde Çalışırım fakat matematikten baya baya sıçtım.

OyunBozan|+18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin