Selam umarım iyisinizdir.
Geçmeden önce birşey söylemek istiyorum verdiğiniz oylar için teşekkür ederim takip ederseniz yb attığımda bildirim hemen gelecektir.
Devamı 19 oy olunca❤️🩹
Tuana Naz Tiryakiden:
Herşey üst üste gelmişti artık dayanacak sabrım yoktu gidip o iki pisliktende hesap soracaktım gerekirse öldüresiye dövsünler umrumda değildi.Ağlayarak evin önüne gelip kapıyı yumruklamaya başladım.
Kemal:Noluyo Lan!
Arda:Ne biliyim. Gidip kapıyı açar.
Açar açmaz düşücekken dengemi korudum içeri girip ikisinede nefretle baktım.
Arda:İnsan gibi çalsana kızım şu kapıyı! Üstüme yürüdü geri çekilerek konuşmaya başladım.
"SİZ...! SİZİN YÜZÜNÜZDEN OKULDAN ATILDIM BENİ OKULA GÖNDERMEDİNİZ ATTI BENİ OKULDAN BENİM HAYALLERİM VARDI İKİNİZDE Pİ-" Yüzüme yediğim tokatla sustum babam tokat atmıştı ağlayarak yanağımı tutup yüzüne baktım.
Kemal:LAN orospu! Saçımı tutup çekmeye başladı sen kimsinde bize hesap soruyorsun ha! Tekrar tokat atmasıyla yere düştüm bağırarak ağlamaya başladım.
"N-nefret ediyorum sizden..."
Arda:Kes sesini benimde icabına bakmamı istemiyorsan odana çık!
İğrenerek yüzüne baktım anlık gelen cesaretle ayağı kalktım."Naparsın!? HA naparsın yoksa tekrar mı tecavüz edersin!"
Arda:Bitiririm kızım seni! Diyip saçımdan tutup odaya doğru götürmeye başladı.
Kemal:Arda!
"BIRAK BENİ! BIRAAK!" Yüksek sesle ağlıyordum hem canım acıyor hemde bağırıyordum "Bırak beni özür dilerim lütfen bırak"
Odaya götürüp yatağa itti gidip kapıyı kapattı yataktan kalkıcakken beni geriye doğru itti.
"H-hayır..." yatakta geri geri gidiyordum.
Aklıma o gün geldi... beni tecavüz edip 10 gün bodruma kitlediği gün tekrar aynısını Yapacaktı..
"Lütfen.." dudağımı büzdüm."Yapma abi lütfen"
Beni dinlemeyip tişörtünü çıkarttı yatağa gelip kollarımı sıkıca tuttu.
"HAYIR! HAYIR BIRAK BENİ! YARDIM EDIN LÜTFEN BIRAK BIRAAK!" Ağlamaktan önümü görmüyordum
O sırada üstümdeki ceketi zorla çıkartıp beni yatağa itti üstüme çıkıp boynuma yapıştı.
Gözyaşım sicim sicim akıyordu itmeye çalışıyordum gücüm yetmiyordu."BIRAK! LÜTFEN BIRAK İSTEMİYORUM SENİ ALÇAK PİSLİK OROSPU ÇOCUĞU!"
Dediğim şeye sinirlenmiş olucakki sert bir tokat attı dudağımdan kan aktığını hissetmiştim.
Tam pantolonumu çıkartıcakken kapının açılma sesini duydum.
Kemal:Tamam lan bırak!
Arda sinirle üstümden çekildi.
Tir tir titriyordum.
Kemal:Şu okul için bir çözüm bulucaz kaybol şimdi.
Hızlıca yataktan kalktım koşarak odama girip kapıyı kitledim kendimi yatağa atıp ağlamaya başladım.
"S-sakin ol Tuana...s-sakin ol geçti d-dokunamadı sana..." daha çok ağlamaya başladım.
▪︎▪︎▪︎
Ertesi gün
Çağan Efe Akdan:
Siyah takım elbisemi giyince aşağı indim.Boğazımın kuruduğunu hissedince mutfağa girip bir bardak su içmek için bardağı aldım suyu doldurunca bardak elimden düştü Hülya abla(temizlikçi)
Hemen buraya baktı.Hülya:Oğlum! İyimisin! Hep nazardan bunlar çekil ordan yavrum ben temizlerim.
Hülya abla Annemin yokluğunu aratmıyordu o benim binevi öz annem gibiydi.
İçime bir sıkıntı düştü sanki kalbim sıkışıyordu. Aklıma birden bire Naz geldi.
Acaba ne haldeydi iyimiydi yoksa acı mı çekiyordu gözlerimi yumdum.
"Kusura bakma Hülya abla sanada zahmet verdim"
Hülya:Ne zahmeti oğlum...Bak hemen temizledim.
Derin nefes alıp mutfaktan çıktım ve evden çıkmak için dış kapıyı açtım.
Leya:Abii? Nereye?
"Sanane leya?"
Leya:okula gelmiyicekmisin!
"İşlerim var şuan okulu düşünemem!"
Gidecekken Leyaya dönüp yaklaştım."Sen neden sürekli okula gel gel diye yalvarıyosun? Ben geneldede çok okula gitmem ama bu aralar zorluyorsun niye Leya??"
Leya gözlerini devirerek:Amaan! Gelmezsen gelme şoföre göz yaparak hadi Süleyman abi gidelim.
"Ergen." Evde çıkıp depoya doğru gittim.
Adam:buyurun Çağan Bey.
Diyip kapıyı açtı.İçeri girdim Tarık şerefsizi yerde yatmış sürünüyordu.
Tarık:ç-çağan...
Yanına yaklaşıp çöktüm saçını sertçe tutarak: Ne var?
Tarık:S-su... lütfen şu boğazım kurudu...
"Su...öylemi? Al sana su" sertçe kafa attım dudağı kanamaya başladı. "Ağzından akan kanı iç" sırıtıp ayağı kalktım.
"Buna sakın acıyıpta hicbirşey vermeyin yoksa bitersiniz!" Son bir bakış atıp depodan çıktım.
▪︎▪︎▪︎
Leya Akdan:
Okula gelip arabadan indim Zeynep heyecanla kapının önünde bekliyordu "off" çekip yanına gittim.Zeynep benim en yakın arkadaşımdı genelde çocukluğum onlar geçti Abimden hoşlanıyordu fakat abim pek yüz vermiyordu.
Zeynep:Bugündemi gelmedi!?
"Off maalesef beyefendinin işi var mafya çocuğu olmak zor tabi."
Zeynep gözlerini kısarak:Senden böyle şeyler duyunca her zaman düşüyorum Çağana...çok yakışıklı ama beni sevmez galiba...
Zeynebin yüzünü ellerim arasına aldım "saçmalama...senden güzelinimi bulucak merak etme olucaksınız siz ben sizi yapıcam."
Zeynep:yaa teşekkür ederim aşkım benimm sarıldı bende sarılmasına karşılık verdim.
▪︎▪︎▪︎
Tuana Naz Tiryakiden
Akşam olunca odada canım sıkıldı çıplak ayaklarımla salona gittim salonda valizleri görünce şaşırdım."Bunlar ne?"
Kemal Ardaya baktı sonra bana bakarak:gidiyoruz.
"Nereye!?"
Kemal:Ayrıca eğitimine çözüm bulduk özel okulda burslu okuyacaksınız
Gözlerimi devirdim "Nereye gidiyoruz?"
Kemal:İstanbula Gidiyoruz.
Bölüm sonu.
Devamı 19 oyda❤️🩹
(Leya) (zeynep)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OyunBozan|+18
Roman pour AdolescentsAğır küfür,argo,cinsellik,şiddet içeren çağtu kitabıdır. mr:Caganefeak mrs:tuananaztiryaki