Selamm bu aralar biraz yoğunum 2-3 gün yb gelmezse kusura bakmayın🫶
Devamı 27 oy oluncaa🩶
Tuana Naz Tiryakiden:
Birden camdan ses duydum biri camı kırmıştı gözyaşlarım durdu Arda üstümden çekilince hızlıca hasta halimle ayağı kalktım odanın köşesine geçip oturdum titriyordum daha sonra Çağanın sesini duydum.SEN HANGİ HAKLA BENİM OLANA DOKUNURSUN LAN AĞZINA SIÇICAM SENİN OROSPU ÇOCUĞU!" Diyordu.
Bacaklarımı kendime çekmiş başımı bacağıma gömerek ağlıyordum.
Arda:KES LAN SESİNİ! Diyip gidecegi an Çağan gelip onu yere itti.
Çağan:ben senin sesini bir güzel kesicem merak etme...
Caganin sesini duyar duymaz gözyaşlarım durmuş şekilde Çağana baktım oda bana baktıktan sonra gözlerini Ardaya çevirdi.
5-6 kişi geldi.
Salih:vayy demek buldun ha.. diyip Ardayı götürdüler.
Ağlayarak Çağana bakıyordum
Bana yaklaşıp tam önümde durdu.Çağan:N-naz... diyip önüme çöktü.
"Yaklaşma! İstemiyorum seni.." Dedim yüzüne bakmayarak..
Çağan:Naz sak-
İtmeye çalıştım. "DOKUNMA BANA DOKUNMA BIRAK BENİ!"
Çağan:Naz lütf-
Tir tir titriyodum. "H-HAYIR DOKUNMA BAN-"
Birden Çağan bana sarıldı halen daha istemsiz titriyordum.
Çağan Efe Akdan:
O oropsu çocuğu benim Nazıma taciz edecekti sonunda yetişmiştim sakinleşmesi için sarılıp saçını okşamaya başladım.Birden fark ettiğim şeyle gözlerimi kocaman açıp Tuanaya baktım elimi alnına götürdüm daha sonra alnını öptüm.
"N-naz sen yanıyosun!"
Tuana:E-efe...
"Şşt...sakin ol tamam gel bakalım buraya..." diyip nazın iki bacağından kavrayıp kucağıma aldım bacağını belime sarıp boynuma gömüldü.
Hemen evden çıkıp arabaya doğru gittim.
Salih abi kaşlarını çatarak: Ne alaka?
"Sonra anlatırım abi...Hadi gidelim Naz çok hasta iyileştirmem lazım.." diyip aynı şekilde Nazla arabaya bindim.
Hafif döndürüp tek dizime oturmasını sağladım başını göğsüme koydum.
Tuana:Efe...üşüyordum..
"Şşt...tamam geçecek güzelim.." diyip başından öptüm.
Tuanaya sıkıca sarılmıyordum çok ısınmaması gerekiyordu.
Tuana:Ç-çağan... dedi gözlerini yummuş bana sıkıca sarılıp. Çağan üşüyorum...sarıl bana..
Saçlarını okşadım. "Özür dilerim Nazım senin neler yaşadığını bilmeden aptal aptal şeyler yaptım... çok özür dilerim kedi yavrusu..."
Salih abi kaşlarını çatmış bize bakıyordu.
Salih:Düşmanının kardeşiyle flörtleşende ne bilim yani.
Güldüm. "Anlatıcam Salih abi o zaman bana döveceksin.."
30 dakika sonra eve gelmiştik Nazı aynı şekilde kucağıma alıp inmiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OyunBozan|+18
Teen FictionAğır küfür,argo,cinsellik,şiddet içeren çağtu kitabıdır. mr:Caganefeak mrs:tuananaztiryaki