39.Bölüm-Konum.

1K 84 43
                                    

2.kitabımın ilk bölümünü yazdımmm eğer bugün iki bölüm atıp tamamen bitirirsem onuda yarın yayınlayacağım<3

Devamı 44 oy💞

Çağan Efe Akdan:

"Hala birşey bulamadık mı!" Dedim sinirle bilgisayara bakarak.

Salih:elbet bulunacak sabahtan beri bakıyorum fakat şuanlık yerini tesbit edemedik.

Yağız ellerini saçına geçirerek:Hayır ya! Leyayı bulmam lazım bulmamız lazım!

"Sakin ol Yağız...elbet bulunacak!"

Yağız pes edip koltuğa oturdu.

"Birazda ben bakayımı şuan?" Diyince Salih abi başını salladı yavaşça oturup tuşlarla birşeyler ayarlamaya çalıştım bu işin uzun sürememesi gerekiyordu...

▪︎▪︎▪︎
Tuana Naz Tiryakiden:
Ülküyle beraber çıt dahi etmeden bahçede oturuyorduk mavi etekli tulumumu giyip bacaklarımı üst üste atıp kollarımı birleştirerek yere bakıyordum.

Ülkü:Tuana?

Diyince irkilip ona döndüm.

Ülkü:İyimisin?

Başımı evet anlamında salladım.

"Sadece biraz midem bulanıyor."

Ülkü:Canım ya...sende üzüldün tabi.. diyip elini uzatıp belime koyup okşayarak geri çekildi. 

Hafif gülümsedim.

Ülkü:inşallah Leya bulunur...

"İnşAllah..." dedim derin nefes alarak.

Birkaç dakika sonra Ülkü sıkılıp bahçeden gitti bende ayağı kalkıp yukarı çıktım çalışma odasına gidip kapıyı tıktıkladım.

Yavaşça açtım sadece Çağan vardı bilgisayara oturmuş dikkatlice birşeyler yapıyordu midem daha çok bulanmaya başladı elimi karnıma attım.

Yavaşça Çağana yaklaşıp dudağımı büzdüm elimi karnımdan çekip kolunu çekiştirdim.

Çağan kaşlarını çatarak:Naz..Dur işim var..

"Biraz bana zaman ayır!" Dedim sinirle beni duymayıp önündeki işe devam etti.

Gözlerim doldu.

"Efeeee..." dedim uzatıp Nazlanarak.

Bana baktı daha sonra önüne bakıp tekrar bana bakarak kolumdan tutup kucağında oturttu.

enter tuşuna basıp bana döndü iki eliyle belimi sardı yüzüme bakmaya başladı.

Çağan:Hmm..? Efendim söyle benim ilgi manyağı karım.

Diyince kollarımı birbirine birleştirdim.

Çağan:Güzelim...şuan önemli bir işim var ama hep seninle ilgilenemem ya.

Dudaklarımı daha çok büzdüm gülüp dudağımdan öptü.

Çağan:Salih abii! Dedi bağırarak gözlerimi açıp kucağından inecekken izin vermedi.

"Çağannn napiyosun görecek!"

Beni duymamazliga verdi Salih abi içeri gelip ikimizi gördü yanaklarım kızardı gözlerimi kaçırdım.

Çağan:gelip burayla ilgilenirmisin?

OyunBozan|+18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin