Devamı 36 oyda 💋
Bide gif nasıl atılıyor Bilen bana özel olarak yazabilir mi?
6 yıl Sonra...
Çağan Efe Akdan:
Nazın gidişinin 6.yılındaydım...Bu süre içinde yarı mafya olmaktan çıkmış ünlü bir mafya adamı olmuştum.
Yıkılışımın ertesi günü Nazın babasıyla Ardayı serbest bıraktığını öğrendim...
Bu yüzden kaçmıştı.. benim arkamdan oyun oynamıştı belkide en başından beri onların yardımcısıydı ona bu kadar değer vermemeliydim istesem yerini bulurdum fakat bulmak istemiyordum.
Çünkü eğer bulursam intikamım çok ağır olacaktı...
Bu sure içinde Ülkü bana bir çocuktan bahsetmişti...
Siyah kapşonlu kara kaş Kara göz kıvırcık saçlı olduğunu söylemişti leya ise aynı çocuğu gördüğünü iddia etmişti.
Tabiki aklımıza Yağız geldi ve onu bulmak için çalışmalara başladık Leya ve Ben çok mutluyduk bir umut yağız yaşıyor olabilirdi...
Sabah erkenden gözlerimi aralayıp yataktan kalktım daha sonra gömleğimi üzerime geçirdim.
Almina uyanarak bana baktı.
Almina:hemen gidiyormusun Çağan?
Başımı evet anlamında salladım dün gece Barda içerken Alminayla beraber olmuştuk.
Almina önceden bana aşık olan bir kızdı ben ona yüz vermiyordum.
Bardan çıkıp arabamı eve doğru sürmeye başladım.
▪︎▪︎▪︎
Tuana Naz Tiryakiden:
İstanbuldan ayrıldıktan sonra Londraya teyzemin yanına gitmiştim tek bir teyzem vardı o ise Melek teyzemdi.Bana her konuda yardımcı olurdu mutfağı supurdukten sonra yanına oturup gülümsedim.
Melek:kızım...güzel kızım benim... diyerek bana sarıldı bende sarilmasina karşılık verip gülümsedim.
Melek:Ah ah.. şu işe gitmesen ne olacak yani..burda kal hem Efe seni özlüyor her akşam nerdesin diye soruyor.
Gözlerimi hafif devirerek Melek teyzeme baktım.
"Bende burda kalmayı çok isterim.. fakat akşamları herkese yemek hizmeti yapmak zorundayım yakın zamanda taşınıp sana yük olmayacağım..
Melek:sen zaten bana yük değilsin ki güzel kızım.. diyerek yanağımı okşadı.
Efe:Anne! Anne! Diyerek Selimle beraber yanıma geldi.
Selim benim kuzenimdi. Efe ise....çocuğum...
Gülerek Efeyi kucağıma aldım.
Efe:Annem çok özledim seni! Diyip yanağımdan öptü.
Gülümseyerek Efeye sarıldım.
"Bende seni çok özledim Anneciğim... gel hadi üstünü değiştirelim.." diyip selime gülümseyerek yukarı çıktım Efeyi yatağa oturttum.
Tişörtünü çıkarttım dolaptan tişört çıkartırken konuşmaya başladı.
Efe:Anne bugün okulda benle dalga geçtiler.
Kaşlarımı çatıp efenin önüne oturarak tişörtü üstüne geçirdim.
"Kim senle dalga geçti?"
Efenin gözlerinin dolduğunu hissettim.
"Oğlum..." Diyerek elini tuttum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OyunBozan|+18
Ficção AdolescenteAğır küfür,argo,cinsellik,şiddet içeren çağtu kitabıdır. mr:Caganefeak mrs:tuananaztiryaki