40.Bölüm-Final.

1.5K 96 67
                                    

Evet bu kitabımı çok severek yazdım en başta 17 bin okunacağını düşünmemiştim kitabımı okuyan herkese teşekkür ederim yeni bir kitap daha yazdım sanırım onu

70 takipçi

olunca atacağım kitabımın okunması çok iyi fakat takipçi sayısı okunmalara göre çok az🥲 söz 100 takipçi olunca salıcam sizi.

Ve işte final bölümüüü iyi okumalarr❤️💙🤎💚🩶🧡💙❤️❣️💚💛🤍🩶💙

Çağan Efe Akdan:

Arabaya binmiştik Naza sinirli bir şekilde bakıyordum hayır hamileydi neden geliyordu???

Kaşlarımı çatıp Salih abiye baktım.

"Yağız nerde?"

Salih:Bilmem...evde yoktu belki işi çıkmıştır.

Diyince başımı tamam anlamında salladım.

▪︎▪︎▪︎
Yağız Kılınçtan;
Yavaşça attığı konuma geldim burası çok sessiz bir o kadarda ürkütücüydü.

Az ilerde Depo gibi birşey vardı yavaşça Etrafıma bakınıp oraya doğru adımladım deponun içine girer girmez kapı arkamdan kapandı.

Kaşlarımı çatıp ilerlemeye başladım kahverengi duvarlarla kaplanmış biryer vardı...

Yavaşça o odaya girdim borular,çöp poşetleri,biralar türlü türlü atıklar vardı yüzümü buruşturdum daha sonra kulağıma bir ses geldi.

Ağlama sesiydi.

Leyanın sesiydi!

Sesin nerden geldiğine bakmak için Etrafıma bakındım.

Karşı tarafta siyah bir kapı vardı koşarak oraya gittim.

"LEYA!" Dedim sesli bir şekilde bağırarak kapıya baktığımda zincirlerle kapanmıştı zincirlere vurup birşeyler yapmaya çalışıyordum.

"LEYA ORDAMISIN!"

Leya:y-yağız! Dedi sesli bir şekilde ağlayarak.

"Leya..." dedim başımı kapıya koyarak.

Leya sesli bir şekilde ağlamaya devam ederek:YAĞIZ.. GİT BURDAN GİT!

"Saçmalama Leya seni kurtarmaya geldim ne gitmesi!" Dedim gözlerim dolmaya başlarken.

Leya ağlamaya devam ederek:Yağız...üzerimde bomba var... 3 dakika sonra patlayacak git Yağız! Dedi ağlaması şiddetlenirken.

Şok içinde ellerimi başıma geçirdim gözümden yaş gelmeye başladı.

"LEYA! HAYIR HAYIR... bak sakin ol tamammı kurtaracağım seni!" Diyip ayağımla hırsla kapıya vurmaya başladım.

Leya:YAĞIZ...GİT BURDAN...dedi hıçkırarak.

Çağan Efe Akdan:
Mekana gelmiştik

"Naz sen burda bekle!"

Tuana:Hayır bende gelicem!

Gözlerimi devirdim.

Hızlıca mekana geldik kapıyı  açmaya çalıştım kaşlarımı çatarak Salih abiye baktım.

OyunBozan|+18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin