Verdiğiniz oylar için teşekkür ederimm devamı 30 oyda💝
Çağan Efe Akdan:
Gördüğüm kişiyle şok oldum."Bu şerefsizin burda ne işi var..." dedim sessizce.
Yüsra gülümseyerek:gel Beratcım...
Berat gelip bana bakarak sırıttı sonra gözü leyaya kayınca gülümsedi.
Berat:Ben Berat Efe Parlar 18 yaşındayım. Bu kadar bilgi yeter bence...
Yüsra:Yeter...şu arkada boş sıra var oraya geç istersen... diyince Berat bana bakarak arkaya gitti.
Bu pici öldürmemek için zor duruyordum elimde kalacaktı.
Daha doğrusu burda ne işi vardı?? Beni takip edip planlarımı öğrenmeye çalışıyordu ama beni kendi gibi gerizeklı zannediyordu arkama dönüp son kez baktım daha sonra önüme döndüm.
Teneffüs olunca hoca gitti bazı kişilerde sınıftan çıkınca ayağı kalkıp Beratın yanına gittim.
"Herkes defolsun!" Dediğimde herkes bana baktı.
"DEFOLUN LAN!" Dememle herkes korkarak sınıftan çıktı sadece Zeynep leya Berat ve ben kaldım.
Leya:eee Zeynepcim..
Zeynep:noluyo?
Leya:ee sen 2 dakika gidermisin...
Zeynep başını tamam anlamında sallayıp gitti.
Bende ellerimi arkaya atarak Berata bakmaya başladım. "Ne işin var lan burda!" Dememle bana bakıp ayağı kalktı tam önümde durdu.
Leya:ABİ! Diyip aramıza girmeye çalıştı.
"Araya girme Leya!"dedim ona sinirle bakarak.
Leya bağırmamdan korkmuş olacakki biraz geri çekildi.
Berat:Bak Çağan...insan gibi konuşalım şu çocukça tavırlardan vazgeçip konuşalım...
Beratin yakasına yapıştım. "SENİ ŞURDA ÖLDÜRMÜYOSAM GERÇEĞİ BULANA KADAR!... ODA LEYA İÇİN YOKSA BİTMİŞTİN SEN!"
Berat:öylemi!? Diyip benim ellerimi itti. Ya sen suçluysan!? Dedi bana bakıp kaşlarımı çattım. "Ne diyosun lan sen!" Dememle bana daha çok yaklaştı.
Berat:Diyorumki...sürekli bana suç atıyorsun ya sen Yağızın katiliysen ha!?
Demesiyle sert bir yumruk attım Yere düştü üstüne çıkıp daha sert vurmaya başladım.
Leya:ABİ! BERAT YAPMAYIN NOLUR OKULDAYIZ YAPMAYIIN! Diyip ağlıyordu.
"ÖLDÜRÜRÜM LAN SENİ!" Ayağı kalkıp sertçe duvara ittirdim belimden silahımı çıkarttım.
Leya gözlerini kocaman açarak:HAYIR! HAYIR ABİ YAPMA LÜTFEN! YAPMA!
"Artık çok geç..." dedim berata bakıp sinirle silahı tekrar belime koyup Beratin boğazına yapıştım.
Berat:bı- bır-
Leya:ABİ LÜTFEN! Ağlayarak kolumu çekmeye çalışıyordu fakat yapamıyordu gözüm hiçbirşey görmüyordu kimse beni sakinleştirmezdi taki bir çift kol arkamdan belimi sarana kadar.
Tuana Naz Tiryakiden:
Teneffüs olunca Ülkü kantine gidelim dedi bende kabul etmeyip Çağana bakıcağımı söylemiştim kaç teneffüstür yoktu.Ayağı kalkıp Çağanın sınıfının önüne geldim.
Zeynep:Nereyee?
"Sanane?" Dedim göz devirerek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OyunBozan|+18
Teen FictionAğır küfür,argo,cinsellik,şiddet içeren çağtu kitabıdır. mr:Caganefeak mrs:tuananaztiryaki