Jutro je počelo pakleno. Mobitel bi bilo bolje ni da nisam otključavala. Od sinoć do jutros video je objavljen vjerojatno 50 puta, na svim stranicama, što hrvatskim, što svjetskim. A najgora činjenica je da je moj inbox pun poruka, a lista zahtjeva za praćenje predugačka. Što bi značilo samo jedno, znaju tko sam.
Što su oni vidjeli toliko zanimljivo u tom videu? Čovjek mi samo daje dres. Čemu tolika pompa?
Ustanem iz kreveta i izađem na balkon. Iskreno, bruka me spustit se na doručak, koji je ionako pri kraju. Malo sam se uspavala.
Ponesi mi kroasanu
ili nešto za jestPošaljem Niki poruku. Valjda je i dalje dolje. Stvarno mi se ne ide dolje. Uvjerena sam da su svi vidjeli video već. Odbijam ući i u poruke jer tko zna što će me tek tamo dočekat.
Ubrzo se čuje otključavanje vrata te uđem u sobu. Do kreveta dođe Nika sa sendvičem na papirnatom ubrusu.
"Nije bilo kroasana više, pa sam ti složila sendvič." Kaže pružajući mi ga.
"Hvala."
Premjestim se za mali stolčić na balkonu, da baš ne mrvim po sobi, a i ona mi se pridruži nakon što skine tenisice.
"Koliko je strašno?" Upitam.
"Šta?" Zbunjeno odgovori.
"Pa ovo sve. Je li puno ljudi komentiraju?" Mislila sam da je odmah bilo jasno da ciljam na ovo s videom.
"Ma ne, malo smo se samo šalili kako si se proslavila preko noći, ali svi su normalni."
"Sramota me uopće ići dolje među sve." Pojadam joj se.
"Ma daaj. Boli njih ona stvar za video. Jole izgleda skroz ležerno. Ne sekiraj se oko toga." Pokušava me utješiti.
"Ali sad cijeli internet zna tko sam."
"Pa? Mogu samo nagađati, znaju ti ime i prezime, a uostalom ni prva ni zadnja koja je dobila dres od igrača."
Zašto je ona ovako opuštena? Možda samo ja previše paničim.
"Pa vjerojatno sam jedina koja je otišla ovako viralno sa #couplegoals. Sramota me." Kažem kako je.
"Pa gle... video je objavljen, tvoje ime je objavljeno, jebi ga. Da ste slatki, jeste. Znaju li za vašu prošlost, očito ne, jer da znaju objavili bi dosad. Prestani se sekirat, pojedi to i idemo na kavu neku." Ušutka me, a ja se posvetim sendviču.
Pojedem nabrzaka, presvučem se, nabacim malo šminke i krenem s Nikom lutati po gradu. Trebalo je ubiti vrijeme, a u hotelu nemamo što raditi.
Grad je i dalje pun navijača, iako sada zbog večerašnje utakmice dominiraju više oni iz drugih zemalja. Naši odmaraju, zasluženo.
Ne znam odkud nam ovoliko energije, ali prehodale smo dosta. Maknule smo se iz centra i sjele u neki manji kafić. Definitivno ćemo zvati taksi za put natrag. Nisam u tolikoj kondiciji.
"Nije ti javljao Jole?"
Pogledam je sumnjičavo jer mi nije jasno što je htjela reći ovim.
"Ne, zašto bi mi se javljao?" Upitam zbunjeno.
"Pa ne znam, nakon onog s videom."
"Pa i sama si mi rekla jutros da zanemarim sve, čemu sad ovo?" Ne razumijem.
"Ma pitao me jutros što te nema, pa sa mislila da će ti se javit. Možda je htio porazgovarati." Opravda se.
"Nije se javljao, a ne vidim što bi."
"Samo sam pitala, ne ljuti se."
Malo se pokajem što sam prethodnu rečenicu izgovorila oštrije nego sam trebala.
"A ne ljutim se, samo ne znam čemu toliko poticanje svega s njim. Svi ste opet krenuli. Osjećam se kao u osnovnoj kad je Josip stalno samo o tome trubio."
"A stara kad vam se kemija vidi iz nebesa. Ne možeš mi reći da si pogledala onaj video i nisi primijetila kak se gledate. Ima tu nečeg." Odmah počne s ljubavnim savjetima.
"I da ima, od tog nema ništa, jer apsolutno se ništa nije promijenilo u odnosu na period kad smo raskinuli." Kažem kako je.
"Kako se nije promijenilo? Pa sad ste praktički odrasli ljudi. To puno toga mijenja."
"Pa jesmo odrasli, ali smo opet u obavezama, možda i većim nego tad. A o daljini i da ne govorim, kilometraža je još gora nego što je bila."
"Daj Lea ne zezaj me. Vrijedi vam pokušat opet. Pa nisi muško ni pogledala da valja odkad nisi s njim. Ne možeš mi reći da ga ne voliš. A i dobro znam da on nije imao cure." Počne iznositi činjenice.
"Pogledala sam ja, samo nije bilo ništa zanimljivo za gledati." Opravdam se iako znam da je bezuspješno.
"Baš... otkantala Filipa nakon jednog dejta. A i rekao mi je Martin da nisi htjela ni čut za Boleta kad ti ga je spominjao. Očito je da ga i dalje voliš samo zajebaješ ti mene i to dobro."
"Ne upušta mi se sad u vezu, fokusirana sam na ovo malo faksa što je ostalo, a kad nisam na to, na posao jesam."
"S tobom ne vrijedi pričat, samo se inatiš" Završi napokon ovu temu te u miru dovršimo kavu.
Nije da nisam razmišljala što bi bilo kad bi bilo, ali ništa ne sluti na dobro. Ja imam još godinu i nešto sitno faksa, posao je tu. On je u Engleskoj, a pitanje je gdje će biti nakon ovog Eura. Da tu i bude nešto, bila bi potrebna velika žrtva s obje strane da se to dogodi, a ja nisam spremna na to. Najidealnije bi bilo kad bi se selila za njim, ali ne želim biti ta koja sjedi čitav dan u stanu i ne radi ništa, a opet ako ostanem raditi bila bi ograničena što se tiče putovanja, što bi značilo da bi se rijetko viđali, a upravo je to i bio razlog onog prekida prije par godina. Tako da ja tu ne vidim svijetlu budućnost.
YOU ARE READING
Zašto se inatiš?
Fanfiction"Svjesna sam da su i prije postojali neki osjećaji koje sam vjerojatno zbog inata i srama suzbila negdje duboko, natjerala se da ih ignoriram...ali od te večeri jednostavno ne funkcioniram normalno."