Rozdział 28

197 13 2
                                    


Być przy kimś szczęśliwy, to jedna rzecz której nikt nam nie zabierze, może być milion innych osób ale żadna nie da ci na tyle szczęścia byś się poczuł tak jak przy tej, nie trzeba znać się całe życie wystarczą kilka miesięcy aby wiedzieć o tej osobie wszystko, to kiedy jest szczęśliwa, kiedy jest smutna, a kiedy po prostu ma dość. Nie trzeba kogoś znać aby wiedzieć co przeszedł i ile bólu go to kosztowało aby być na prostej drodze, nie trzeba znać kogoś długo a wie się o nim rzeczy takie które on sam nie wie.

Bycie przy tej jednej osobie szczęśliwym nie oznacza to że, kiedyś nam to minie, możemy przecież się z nią przyjaźnić do końca życia. Tęsknić za kimś to rzecz ludzka i nie na byta, przecież jako dzieci tęskniliśmy za rodzicami kiedy zostawiali nas w przedszkolu, i liczyliśmy godziny do ich przyjścia, więc jeżeli nam na kimś mocno zależy i będziemy wiedzieli że możemy na niego liczyć będziemy liczyli dni do kolejnego spotkania aby móc z nim porozmawiać lub nawet się po śmiać z głupich rzeczy.

„Jedno kłamstwo – tyle wystarczy, by  zacząć wątpić we wszystkie prawdy”

Ludzie umieją kłamać, inni robią to tak że gorzkie kłamstwo będzie miało słodki smak, powiedzą nam tyle pięknych słów ale kiedy od kryjemy prawdę będą mówić że to nie oni nam powiedzieli. Drugi typ osoby to jest taki że powiedzą na ciebie tyle kłamstw a ludzie i tak będę uważali to za prawdę nie chcą wysłuchać tego co masz ty do powiedzenia. Więc jeżeli byliśmy tak okłamywali, to jak mamy odróżnić prawdę od kłamstwa. Skoro nie wiemy co jest prawdą.

„Samotność jest niebezpieczna. To uzależnienia. Kiedy zobaczysz, jak jest spokojnie, nie chcesz mieć do czynienia z ludźmi.”

Samotność zabija, ale czy to jest prawda? Bycie smutnym a być samotnym to dwie inne rzeczy. Bo osoba smutna jest dlatego bo doznała takich przerzucić że nie potrafi być szczęśliwy, a  samotność następuje w tedy kiedy widzimy że nie mamy już siły walczyć i najlepszym rozwiązaniem będzie uciekniecie w samotność, zdala od bólu i fałszywych ludzi, bo przecież bycie samotnym nie jest takie złe, a jednym na chwilę złagodzi ból zadany przez innych.

„Tuż pod gardłem czuje nóż
Serce bije mi jak dzwon
Którego w nocy czuje ton
Pierwszy huk
Drugi huk
Za nim trzeci i ten czwarty
Czy umieram?
Czy to koniec?
Sam mój umysł jest otwarty
Czas go zamknąć.
Czas nas goni.
W myślach poszukuje broni
Gardło czerwone
Całe zakrwawione
A intuicja
Jak dziecko postrzelone
Upada bezradnie
Wszystko upadnie
To kwestia czasu
Jak zacznę się kruszyć
Bez krzty hałasu”

Tylko kilka słów potrafi sprawić tak że poczujemy się jak najgorszy śmieć i będziemy wątpić w każdą najmniejszą rzecz bo nic już nas nie będzie cieszyć tak jak przed tem.

Kilka słów wylanych łez tonę krwi i śmierć czas się podać czuje to tak z dnia na dzień czuje dno. A obok mnie zero ludzi bo to jak kartki chcieli mnie a po tem zostawił. Bez słowa bez pożegnania dostałam zupełnie sama bez nikogo. Tylko przez jedną osobę kochana.





Dostały nam dwa rozdziały do zakończenia pierwszej części "Eren". I możliwe że na dniach pojawi się druga część pod tytułem "Eden". Do następnego. Miłego czytania.


:)

Eren | Jann [ Zakończone]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz