Anı yaşa

121 2 0
                                    

Devin'den

Her şey o kadar güzel ki, bu mutluluğum bozulacak diye çok korkuyorum. Korkmadan yaşamak istiyorum aşkımı, asla çekinmeden.
Aşk zaten korkusuz olmak değil miydi, her şeyi göze almak. Şimdi onun gözlerinde kendimi izlerken daha iyi anlıyorum, sadece bu anı yaşamak ama korkusuzca çekinmeden. Bunu istiyorum tam da şu an, onunla tamamen bütünleşmişken.

Şimdi onunla sarılmış yatarken hayatımın en güzel yorgunluğunu yaşıyordum.
Elimi yanağına koyup, dudaklarına yapıştım.
"Bu an hiç bitmesin, sadece sen ve ben. Hiç çıkmayalım bu yataktan sevgilim." Dedim kısık bir sesle.
Demir gözlerime bakıp aşk dolu ses tonuyla cevapladı
"Devin, ah seni o kadar çok seviyorum ki sana bu sevgiyi aşkı anlayacak bir cümle yok sevgilim."

Tülin'den

Bu akşam güzel bir iş başardık, ama hala bir korku bir endişe var içimde. Adını koyamadığım bir şey, ama artık Devin mutlu olup aşkını yaşamalı. Onlara kimse engel olamaz, buna izin vermem. Umarım o delikten çıkamaz Sevtan denen sürtük. Çok şey yaşadılar ve ümit ediyorum ki bu son olur, ben de artık seyahat ve eğlence planları yapmaya başlayabilirim.


Demir'den

Çok güzel bir akşam dan sonra gözlerimi aydınlık bir güne açmıştım sanki. Uyanıyorum yavaş yavaş ve yanımda aşkından olduğum sevgilim var, rüya gibi ama gerçek ve güneşin doğuşuyla o kadar güzel bütünleşiyor ki gözlerim kamaşıyor.

Babamın ölümü beni mahvetti ama o her zaman yanımda ve çok güçlü bir şekilde bağlanmış gibi. Bu bana hem sabır hem de umut veriyor, acıya alışmak daha kolay olsa da babam'ın intikamı yarım kalmamalı. Tülin mesaj atmış ve şu an görüyorum, o kadın parmaklıklar ardında çürürken ona sadece acıyorum içim soğumasa da.

Kalkıp sevgilime kahvaltı hazırlamak şu an ki en güzel fikir.
Yavaşça yataktan kalkıp mutfağa doğru yürüdüm, büyük bir zevkle hazırlığa başladıktan sonra telefonum çalmaya başladı.
Elimi mutfak beziyle kurulayıp telefonu cebimden çıkardım.
Arayan askerlik arkadaşım ve uzun zamandır ortalıkta yoktu, en son beş ay önce görmüştüm ve merak ediyordum.
"Hey, kemal nasılsın nerelerdesin? Sorunların vardı yanlız kalmak istemiştin, şimdi nasılsın? Seni çok özledim dostum."

"Demir bende özledim. Eski günlerde olduğu gibi buluşalım planlar yapalım dostum. Şehir dışındaydım ve işlerimi düzene soktum, sen nasılsın evlilik nasıl gidiyor evlendiğini duydum!"
Bu sözleri duyunca tüm yaşadıklarım geçti gözlerimin önünden, ne kadar da yorgunmuşum meğer.
"Kemal her şeyi anlatacağım, çok uzun şu an için. Bir gün buluşalım dostum!"
"Tamam, yarın mümkünse iyi olur. Senden haber bekleyeceğim. Bu akşam da olabilir dostum."

"Tamam, görüşürüz dostum!" Dedikten sonra telefonu aceleyle kapatıp kahvaltı hazırlamaya koyuldum tekrar.
Bunu sevgiyle aşk ile yapmak daha fazla enerji veriyor, aşkı iliklerime kadar hissediyorum....

Bir süre sonra kahvaltı tümüyle hazırdı ve sevgilimi uyandırmanın zamanı gelmişti. Yanına gidip yanağına bir öpücük kondurdum, tam o sırada bana dönüp gözlerini ovmaya başladı.

"Demir, günaydın sevgilim."
"Günaydın umut ışığım, yanındayken bile çok özlüyorum seni." Dedim ve sarılıp kucağıma aldıktan sonra salondaki masaya doğru yürüdüm.
Onu oturttuktan sonra bende karşısında duran sandalyeye oturdum, gülümsüyor ve bana bakıyordu....
"Teşekkürler sevgilim, neden bu kadar abarttın masaya bak. Hangilerini yiyeceğim onu da bilmiyorum."

"Hepsinden lütfen. Az da olsa yemelisin ki bünyen sağlam olsun."



Devin'den

Evet rüya olmayan ama öyle hissettiren anları yaşamaya devam ediyorum. Oldukça huzurlu ve mutluyum, çok acıkmışım ve artık bu güzel kahvaltıya başlamalıyım.

Devin (kitap oldu)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin