En Mutlu Sabah

59 2 0
                                    

Perde yarı açıktı. Güneşin ışıkları açık kalan kısımdan doğru direkt olarak içeri vuruyordu. Yatakta boylu boyunca uzanmış kalmıştı. Haliyle yorucu bir akşamdan sonra uyuyup kalmıştı elbet. Daha elbisesini bile çıkarmamıştı. Takıları dahi üzerindeydi. Makyajını bile temizlememişti. Cantasını kolundan çıkartmamıştı. Güneş yüzüne vurmaya başlayıp rahatsız edici olana kadar uyumaya devam etti. Gözlerini titreterek açtı ve bir süre öyle bakındı karşıdaki dolap aynasına. Bir ara eli telefonunu aradı. Çantasını karıştırıp buldu sonunda. Ekrana baktı 9 cevapsız arama 17 mesaj vardı bildirimlerde. Bakmaya tenezzül dahi etmedi. Önce yatağında esneyerek gerildi ve kendine geldi biraz. Gözlerini ovuşturarak kalktı yatağından. Lavaboya doğru yol aldı. Biraz sonra elindeki havluyla yüzünü kurular bir vaziyette odasına geri geldi. Elbisesini banyoda bırakmıştı. Gece boyunca o daracık kıyafetin içinde durmak onu rahatsız etmişti haliyle. İç çamasırlarıyla tekrar oturdu yatağına, afyonu daha patlamamıştı ama biraz olsun kendine gelmişti. Telefonunu aldı eline ekrana boş boş baktı. Artık O'nun fotoğrafı yerine ailesininki vardı duvar kağıdında. Çokda derin olmayan bir nefes aldı ve çağrılara baktı. O aramıştı. Başka kim olacaktı ki zaten? Ardından mesajlara geçti. Hızlı hızlı göz geçirdi önce hepsine. Sonra en baştan kelimesi kelimesine noktası virgülüne kadar hepsini özenle okudu. Bittikten sonra önce gözleri hafif doldu ardından halinden hayet memnun bir tavır takındı yüzü. "Hıh" diye bir tepki verdi yüzündeki memnun tebessümle. Aslında yapması gereken tam da buydu. Artık saklaması gereken bir sırrı yoktu hayatında. Artık hayatına koyduğu idealleri delen bir unsur yoktu. Herşey dün gece "geçmiş" denilen zaman diliminin içinde kaldı onun için. Bitmişti artık. Pencereyi açtı ve yüzüne vuran sabahın tatlı meltemiyle gözlerini kapatıp derin bir nefes aldı. Bu onun son zamanlarda uyandığı en mutlu sabah tı çünkü. O güçlü bir kızdı ve güçlülerin yapması gerekeni yaptı üzülmedi,ağlamadı ve saçlarını kesmek gibi bir fikre dahi kapılmadı. Çünkü bunların hiçbiri için değmezdi O. Hiçkimse için değmezdi zaten bunlar. Ardından en sevdiği şarkıyı mırıldanmaya başladı ufak ufak. Ardından yatağına doğru yürüdü arkasını döndü ve kendini yatağa bıraktı. Öylece tavana baktı dakikalarca. Baktı, baktı, baktı....

EmanetHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin