Herzamanki gibi 7 ye çeyrek kala kalktı elini yüzünü yıkadıktan sonra okul kıyafetlerini giymeye başladı. Gömleğini giydi, fularını boynuna astı, onun şirinliğine şirinlik katan o sevimli lacivert saç bandını taktı kafasına. Eteğini giyecekti tam fermuarı çekerken fermuar bir anda ayrıldı "uff yine mi!" dedi kızgın bi sekilde. "Annee!! Gelsene biraz, yine açıldı bu,," dedi. Annesi kahvaltısını hazırlıyordu çayın altını kısarak yanına geldi. "Bu kaçıncı ama Ayşe?" dedi. "Ama anne ben bişey yapmıyorum ki." dedi. Annesi "böyle yiyip durursan zaten senin bişey yapmana gerek kalmaz baksana hersey kendiliğinden oluyor" dedi annesi esprili bir şekilde Ayşe "ya anneeee!!" dedi ve gülüştüler. Kahvaltıya oturdular. Ayşe "Abim nerede?" diye sordu. Annesi "abin bu sabah erken çıktı kızım, iş yerinden aramışlar heralde acil gel demişler bikaç bişey atıştırıp çıktı" dedi. Ayşe de imalı imalı "Hee tamam ozaman bende okula kendim giderim ee nede olsa kocaman kız oldum değil mi an ne??" diyerek güldü. Çayının son yudumunu çekerek kalktı masadan. Ayakkabılarını giydi ve sokağın alt tarafına indi. Biraz bekledikten sonra İrem,Eda,esma 3 lüsü geldi "sonunda!" diyerek gözlerini devirdi Ayşe. "Nerde kaldınız kızım? Ayda yılda bir abimsiz okula gidicez onuda aksatmayın bari" dedi. Eda " beni biliyosun ben fazla makyaj yapmam ama İrem bu sabah ne hikmetse baya bi süslendi püslendi kim içindi bukadar hazırlık yani bilemiyorum" dedi ve güldüler. "Hadi geç kalıcaz ama bırakın boş muhabbeti" diye uyardı esma. Toparlandılar ve okula doğru yol aldılar..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Emanet
ChickLitKızlar için onları koruyan bir melektir 'Abi'leri. ama unutulmamalıdır ki; Azrail de bir melektir.