Kuzenim Yazmış

12 1 0
                                    

Ertesi gün Ayşe okula bir çift kızarmış,şişik gözle gitti. Cenk defalarca noldu diye sormasına rağmen yok bişey deyip geçiştirdi sadece. En sonunda Cenk'in "ama hayatım söz verdik birbirimize birşey saklamiycaz diye bu ne şimdi? Noldu söyle lütfen!" demesiyle Ayşe kafasını kaldırdı ve Cenk'e dik dik baktı ve açtı ağzını yumdu gözünü "ne olduğunu siz daha iyi biliyorsunuz Cenk bey! Doğru, söz verdik gizlimiz saklımız olmayacak diye.. Peki o sana mesaj atan şıllık ne? O kim Cenk o kim? Bana tercih ettiğin o kız kim? Sana benim veremediğim ne verdi de ona sardın? Konuşsana?!!" deyince Cenk bir an durdu. Ayşe'ye nefretle bakarak " sorsaydın bana kim bu diye, bende sana kuzenim deyip istersen tanışıp tanısmak istemeyeceğini sorardım. Ama görüyorum ki ilk kuşkuda beni, bizi silebiliyorsun. Aferim Ayşe. Güveninin, sevginin boyutunu görebiliyorum." deyip hışımla sınıftan dışarı çıktı. Ayşe donup kaldı. Onun gibi tıpkı Eda,İrem ve Esma da dondular kaldılar. Ayşe sadece kısık ve pişman bir ses tonuyla kafasını önüne eğerken "kuzenin mi?" diyebildi. Okul çıkışına kadar Ayşe'nin konuşma taleplerini sinirliyim sonra konuşalım diye erteleyen Cenk, okul çıkışı Ayşe'nin kolundan tuttu ve onu arabasına bindirdi. Cenk sinirliydi ve gaza basıyordu durmadan. Ayşe'nin "Cenk yavaşla lütfen!" diye inlemesiyle durabildi ancak. Frene bastı ve Ayşe'ye dönerek "bana güvenmeyeceksen,bir sorun olduğunda kendin çalıp kendin söyleyeceksen, BENİ SEVMEYECEKSEN biz olmanın bir anlamı yok Ayşe! Şimdi kararını ver. Tamam mı devam mı? Unutma sana bu şansı sadece bir defa tanırım.." deyince Ayşe sustu. Suçluydu çünkü. Fazla düşünmedi pişman bur ses tonuyla "Cenk. Cengaverim. Ben seni çok seviyorum affet!" dedi ve ardından gözyaşlarına boğuldu. Buna dayanamayan Cenk Ayşe'nin kafasını göğsüne bastırarak "tamam Ayşem, sakin ol. Bak bu ilk kavgamız olsun. Nazar boncuğumuz olsun tamam mı?" deyip saçlarını kokladı ardından alnına yakın bir yerden öptü onu. Sakinleştiler ve Cenk onu mahallenin başına kadar bıraktı. Ayşe arabadan inerken son kez Cenk' e baktı ve "iyi akşamlar yiğidim" dedi. Cenk'te "sanada sultanım" diyerek evin yolunu tuttu. Ayşe kendine kızarak eve girdi. Nerden bilecekti ki kuzeninin yazdığını?..

EmanetHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin