15↬ Her şeyi anlatacağım

544 56 172
                                    

Bölüm hızlı geldi çünkü kendimi durduramadım. Finallerime ramak kaldı, bu saatten sonra çalışmam gerek 😭 bu yüzden bir sonraki bölüm ne zaman gelir hiçbir fikrim yok...

Okuyan herkese çoook teşekkür ederim 💚🍀

...

Taehyung

Yüzümdeki hareketlilik beni uyandırmıştı. Yavaşça gözlerimi kırpıştırıp araladım göz kapaklarımı. Jin yüzümün her yanına küçük öpücükler bırakıyordu "Uyuyan prensim uyandı mı nihayet?" bu nasıl güzel bir sabahtı böyle? Gözlerimi ovalarken güldüm ben gülünce o da güldü. Boğuk çıkan sesimle sordum "Her gün beni böyle öperek uyandırman için ne yapabilirim?"

"Hmm..." dedi eliyle yüzümü okşarken "Seni uyandırmamın tek yolu buysa her gün yaparım zaten" bileğini tutup yüzümdeki elini dudaklarıma getirdim "Desene o zaman her günüm senin sayende güzel geçecek" avuç içini öptükten sonra bıraktım bileğini. Tam yataktan inecekti durdurdum, tekrardan gözlerimi kapatıp uzattım dudaklarımı "Tam uyanamadım sanki" gülerek eğildi ve avuçladı yüzümü, dudakları dudaklarımı öpünce kendime geldiğimi hissetmiştim. Geriye çekilip dürttü omzumu "Tamamen uyandığına göre kalkmalısın artık" o yataktan çıkınca ben de yavaşça doğrulup ayaklandım. Masadakileri görünce sordum "Onlar ne?"

Gidip koltuğa oturdu "Sen uyurken bir şeyler hazırlamak istedim, sonra dedim ki neden piknik yapmıyoruz? Âni bir kararla piknik sepeti hazırladım" önündeki piknik sepetini kaldırıp salladı "Yarısı doldu bile" niye bu kadar uğraşmıştı ki? "sabah sabah yormasaydın kendini" omuzlarını salladı "Yorulmadım ki. Hem seviyorum kendi ellerimle bir şeyler hazırlamayı" ben hayretle ona bakarken git dercesine salladı başını "Hadi elini yüzünü yıka, sonra hazırlanıp dışarı çıkalım. Bugün boş günün sonuçta, değil mi?"

"Değil" dediğimde korkuyla baktı ve elindekini bırakıverdi "Boş günün sanıyordum. N-neyse o zaman sonra şey yaparız-" tam toplayacaktı yaklaşıp engel oldum "Sadece küçük bir işim vardı onu da sonra hallederim. Her şeyi hazırlamışsın o kadar" çekinerek dikti gözlerini gözlerime "O-olsun sorun değil, ben yine yaparım-"

"Olmaz, senden önemli değil hiçbir işim! Yarın hallederim. Hatta piknikten sonra birlikte spora gidelim" şaşırmıştı "Spor mu?"

Onu onaylayıp banyoya doğru ilerledim "Vücut geliştirelim biraz" dedim kol kasımı gösterirken. İçinden 'ne gerek vardı?' dediğine emindim. Bakışları çok komikti çünkü "Tamam o zaman" dedi pes edercesine, güldüm bu hâline. Ben banyoya girdim o ise devam etti sepeti doldurmaya.

Çıktığımda her şeyi hazır etmişti, şimdiyse ne giyeceğini düşünüyordu sanırım. Ben dolaba yaklaşırken göz ucuyla baktı "Bugün de takım giymezsin değil mi?" alay eder gibi sorunca güldüm "O kadar da değil, merak etme kocan nerede ne giyeceğini iyi biliyor" kıkırdayarak onayladı beni.

Hava sıcaktı bu yüzden kısa kollu giyindik ikimiz de. Hazır olunca sepeti aldı ve önden ilerledi. Ben hâlâ aynada saçımı şekillendiriyorken söylendi "Niye bu kadar özendin ki?" inatla ve titizlikle devam ettim "Spora giderken yakışıklı görünmeliyim" merakla sordu "O niyeymiş?" onu sinir etmek için dudaklarımı büzdüm "Çok yakışıklı adamlar var" amacım onu biraz kıskandırmaktı ama yemedi numarayı, benim silahımla beni vurmuştu...

Jin

"Ooo desene yaşadım, hemen gidelim" güya beni sinir edecekti ama ben onu çoktan sinir etmiştim. Hızla çattı kaşlarını "Şaka yaptım tabii ki de benden yakışıklısı yok, hiçbir yerde bulamazsın benden iyisini"

Kendini övmelerine alışmaya başlamıştım artık, gülerek biraz daha sinsilik yaptım "Tüh, keşke biraz daha özenseydim belki yakışıklı ve kaslı bir arkadaş yapardım kendime-"

Dear Future Husband ↬TaeJinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin