21↬ Napim tabiatım böyle?

521 44 263
                                    


...

Jin

Rüya ve gerçeklik arasında gidip gelirken araladım göz kapaklarımı. Yatakta öylece uzanırken ilk fark ettiğim şey çıplak oluşumdu, hemen yorganla üzerimi kapatırken doğrulup yanıma baktım, boştu. Dün gece gözlerimin önüne gelince utanarak kapattım yüzümü. Napmıştım ben? Ahh çıldırmış olmalıydım. Elimi yavaşça yüzümden çekip tekrardan yanımdaki boşluğa baktım. Biraz önce kocamla seviştiğim için utanmıştım şimdi de aptal gibi sırıtıyordum. Yüzümdeki sırıtış büyümeden hemen kendime gelip utanmaya devam ettim. Dün sarhoş olduğum için fazla garip davranmıştım, daha doğrusu fazla arsızdım.

Bunları düşünmeyi kesip bulunduğum ânın gerçekliğini bir kez daha sorguladım. Her ne olduysa olmuştu ve bu iyi hissettirmişti. Kalbim hâlâ dün gecede kalmış olmalı ki güm güm atıyordu.

Taehyung neredeydi acaba? Yavaşça çıkmıştım yataktan. Kıyafetlerim ortalıkta görünmüyordu, o an heyecanla nereye attığımı bile fark etmemiştim sanırım. Kendi hâlime gülerken Taehyung'un dolabından bir tişört ve şort almıştım. Beli biraz bol gelmişti ama iplerini çekerek sıkıca bağladım.

Odadan çıkınca etrafa baktım, odaya nasıl geldiğimizi sorsalar cevap veremezdim. Tek hatırladığım şey onun kucağında tutkuyla öpüştüğümüzdü. Alt dudağımı dişlerken utanmamaya çalıştım, kocamdı sonuçta neyden utanacaktım ki?

Erafa bakarak salona doğru ilerledim. Kıyafetlerimizin nerede olduğunu şimdi hatırlamıştım. Salonun tam ortasında duruyordu her şey. Beyefendi eğilip almaya bile tenezzül etmemişti demek ki. Gülerek başımı yana yatırdım, bu adam asla değişmiyordu.

Elimdeki kıyafetlerle birlikte ses gelen mutfağa doğru gittiğimde beni ıslık çalarak masayı hazırlayan Taehyung karşılamıştı, utanmadan bir de ıslık çalıyordu. Hâline hafifçe güldüm.

Göz göze geldik. Beni yeni fark etmişti, gülümseyip yaklaştı "Günaydın bebeğim" elini enseme çıkarıp açıkta kalan boynuma derin bir öpücük bırakmıştı. Noluyordu yaa, rüyada falan mıydım?

"Sana da" deyip elimdekileri gösterdim "Dün gece...sanırım kafayı yemişim" parmağıyla hafiften çenemi kavrayıp yavaşça salladı kafamı "Benim yüzümden kafayı mı yedin sen?" alay eder gibi söylediği şey yüzünden vurmuştum omzuna "Şuna bak! Bakıyorum da nasıl mutlusun? Bilerek yaptın değil mi? Sırf beni gıcık etmek için yaptın"

Sinsice gülüp elini ensesine attı "Biraz öyle oldu" dediğinde hayretle büyüttüm gözlerimi, baktım hâlâ sırıtıyor sıktım yumruğumu "Dün iyi ki de vurmuşum sana, oh olsun, keşke daha sert vursaydım" dediğimde uzattı yanağını "Hadi vur da geçsin sinirin, hak ettim bence" madem istiyordu ve ciddiydi kaldırdım yumruğumu, gözlerini kapatıp beklediğinde dayanamayıp indirdim elimi, kıyamazdım ki ona. Vurmak yerine hızlıca yaklaşıp öpmüştüm yanağını.

Şaşırarak açtı gözlerini, elinden tutup masaya doğru yaklaştım "Kahvaltı mı hazırladın? Sen mi yaptın tüm bunları?" ben heyecanla masaya bakarken ellerini iki yana açıp gururla kaldırdı omuzlarını "Masada gördüğün her şeyi kocan kendi...parasıyla aldı"

Boşu boşuna heyecanlanıp kendi ellerimle yaptım demesini beklemiştim. Otururken söylendim "Kocam yemek yapmayı bilmeyen ve kendini övmekten başka bir işe yaramayan adamın teki çıktı" şaka yaptığımı bilmesine rağmen hemen de alınmıştı "Bir işe yaramayan mı? N-nasıl yaa? Bak ayıp ediyorsun Jin" gülerek salladım elimi "Şaka yaptım şaka, hemen ciddiye alma"

Kaşları çatılı hâlde karşıma geçip oturdu "Şöyle söyleyecektin; zengin, acaaaayip yakışıklı, ultra karizmatik ve fenâ tatlı kocam her şeyde çok iyi" göz kırpıp sırıttı "en başta da yatakta"

Dear Future Husband ↬TaeJinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin