'' ඉතින් ඕක තමයි උනේ.. මේක තව දුර අදින්න ඕන නම් ඩ්රොප් සෝන් එකේදි හම්බුවෙන්න පුලුවන් මිස්. '' සම්පූර්ණ කතාවම විස්තර කරපු චූටි මාමා කතා කලේ අත් දෙක බැදගෙන.. ගවීෂ් බලාගෙන ඉදියේ සාමාන්යයෙන් වලිවලට කතා කරන්නැති චූටි මාමගේ ඇස් දෙක දිහා.. මේකනේ චූටි මාමේ ගට් එකහ්..
'' ඔයාලගේ කෙනානේ මුලින්ම පටන් අරගෙන තියෙන්නේ ? කාගේද වැරැද්ද මෙතන ? ඒක පිළිගන්නවා මිස්ට වේඝර්ණාරච්චි.. මං මේක නිකන් අත අරින්නේ නැ.. ''
'' හරි හරි.. ගවීෂ් වෙනුවෙන් අපිට සමාවෙන්න.. මේක නවත්තන්න. තව දුර දිග ගියොත් වෙන දේවල් දන්නවනේ ? '' සුදු මාමා මැද්දට පැන්නේ ගවීෂ්ගේ මූණ ගොරකා ලෙල්ලක් කරලා.. සුදු මාමා කිව්වොත් කිව්වා තමයි.. චූටි මාමාත් පැත්තකට වුනේ තව දුර දිග ගියොත් විලේජ් එකේම යුද්ධයක් උනත් ඇවිලෙන්න බැරිකමක් නැති නිසා...
'' අපි උඩට කියන්නේ ගවීෂ් ඇක්සිඩන්ට් උනා කියලා.. '' සුදු මාමා ආයේම කතා කලා....
'' මට කියන්න වෙන්නේ කොහෙද යන වල්ටේෂන් බල්ලෙක් මියුන්ගේ ඇගට පැනලා කියලා.. '' ක්රිෂ් දත්මිටි කන ගමන් කිව්වේ ගවීෂ් දිහා බලලා...
'' ඒයි තමුසේ මටද බල්ලා කිව්වේ ? '' ගවීෂ් සේලයින් කට්ට අදින ගමන් කිව්වේ යොවන්දි එයාව ආයේ ඇදෙන් හාන්සි කරවද්දි..
'' තොප්පිය හරියටම වැටුනද මන්දා.. .'' මියුන් ගානක් නැතුව කිව්වේ සේලයින් කටුව ගලවලා තියලා නැගිටින ගමන්.. සේරමත් හරි මුගේ මේ ගෑස් තමයි මට පේන්නම බැරි... ගවීෂ් ආයේ ඇදෙන් පනින්න හැදුවේ යොවන්දි ගවීෂ්ව ඇදෙන් හාන්සි කරවද්දි..
'' පාන් කියාගන්න බැ තව ගහගන්නත් යනවා.. '' චූටි මාමත් සැර කලේ ගවීෂ් මූණත් ගොරකා ලේල්ලක් කරගෙන ඇදෙන් හාන්සි වෙද්දි... එයාට නැගිට ගන්න බැරි වෙන්නයි මියුන්ට දැන්ම ඩිස්චාජ් වෙලා ගෙදර යන්න පුලුවන් වෙන්නයි මොකක්ද මේ ලොකේ තියන අසාධාරණකම ??? මේවා ඉවසන්න පුලුවන්ද ? හහ්...
මියුන් කිසිම අවුලක් නැතුව සාක්කුවට අත් දෙකම ඔබාගෙන එයාගේ ඇද පාස් කරනවා ගවීෂ් බලාගෙන ඉදියෙ සාප කරන ගමන්... ස්ටොබෙරි ගෙඩියක් වගේ ඔළුවට වඩා ලොකු බැන්ඩේජ් එකකුත් ඔතාගෙන මෙතන හිතාගෙන ඉන්නේ සෝ කුල් කියලාද දන්නැ ගස් ගදයා... අහුවෙයිනේ ඕකාව ඇතුලෙදි මට.. ^&**(%^(*& !!!!!!!