'' ඊකෙය්යා... ඒවා තිත්තයි.. '' ගවීෂ් බලෙන්ම වගේ පොවපු බියර් උගුරට යොවන්දි මූණ ඇද කරගත්තා..
'' දැන් ඔව්වා ඔක්සිහරණය ද කරණය ද මන්දා වෙනවා ඇති ඇග ඇතුලේ බලාගෙන.. '' ගවීෂ් යොවන්දිව නෝන්ඩි කලේ ,බියර් උගුර බොන්න කලින් ඒකේ සයන්ටිෆික් පැත්ත ගැන සුල මුල සේරම හොයන්න යොවන්දි අමතක නොකළ නිසා..
'' මේකාව ගෙදර අරන් යන්න එපැයි.... '' යොවන්දි මෙතුලට කිව්වේ ගවීෂ් ගානක් නැතුවම හිනා වෙලා දෙවෙනි ග්ලාස් එක පුරවගනිද්දි... එක පාර බොන්නැ කොහොමත් මිනිහා.. ටිකෙන් ටික බොනවා මිසක්.. බිටර්ස්වීට් ගතියත් එක්ක ඔළුව කැරකැවෙන එකත් වෙනම එකක්...
'' ගෙදර යන්න ඕන ද ? '' ගවීෂ් ඇහුවේ මූණත් ඇද කරගෙන...
'' ගවීෂ් මේ විකාර කරන්න එපා.. යොවන්දිව රැට මෙතන තියාගන්න බැහැනේ.. '' ඒ පාර සුදු මාමා සැර කලේ ගවීෂ්ගේ ග්ලාස් එක උදුරගෙන...
'' යොවන්දි ෆිට් කෙල්ල.. නැද්ද ? උබට බැරි ද ඉන්න මෙතන ? බැද ? '' ගවීෂ් යොවන්දිගෙන් ඇහුවේ සුදු මාමා ග්ලාස් එක උදුරගත්ත එකට රවලා...හරියට බොන්නෙත් නැතුව , වෙරි වගේ හැසිරෙන එකත් වෙනම ආතල් එකක් කියලා තේරෙන්නේ මේ වගේ වෙලාවල්වලට... තව වැටෙන්න බොන්න ඕන !!!!!......
'' ගවීස් පව්... ඔව්..... ගවීෂ්ට දුකයි එයා ගැන....'' ගවීෂ්ම කියාගත්තේ එයාගේම ඔළුව අතගාගෙන.. මිනිහාට වැඩි වෙලා නෙවේ... හරියට බැලුවොත් මානසික අවපීඩනයක්... මෙතුලට නං දැනි දැනෙනවා ගවීෂ්ට මොකද එක පාරට උනේ කියලා... එයා ආයේම ටයිට්රැක්ස් එකේ අනිත් කෙළවර මේසේ දිහා බලලා ලොකු හුස්මක් අරගෙන ගවීෂ් දිහා බැලුවේ ගවීෂ් යොවන්දිගේ අතත් අරන් එකෙනුත් එයාගේම ඔළුව අතගා ගනිද්දි... අනේ ඉතින් අවධානේද ඕනේ මගේ පොඩි එකාට... මෙතුල හිතුවේ ආයේම කෙළවර මේසේ ගාව ඉදපු අවිනාශ් දිහාවට හැරිලා...
අවිනාශ් එක්ක කතා කර කර ඉදපු ක්රිෂ් මෙතුලට සැලියුට් කලේ යන්තං හිනා වෙලා... ක්රිෂ් මේ දවස්වල කොහොමත් ටයිඩ්රැක්ස් එකේමයි.. අවී කිව්ව විදියට එයාව බලන්නවත් ඩේලි එන්නැති ක්රිෂ් දැන් අනිවාරෙන් හවස පහ වෙද්දි වෙලාවට ටයිඩ්රැක්ස් එකේ.... දැනුත් පේන්නැද්ද ක්රිෂ් , අවිනාශ් කියන එක අහන් ඉන්නවට වඩා බලන් ඉන්නේ ස්ටේජ් එක දිහා කියලා... හ්ම් එව්වාත් දිග කතා තමයි..හැබැයි දැන් කතාව මෙතන එයාවම කන්ට්රෝල් නැති එයාගේ ඥාති පුතා.. ව්යාකූල වෙන එකත් සාධාරණයි එක අතකට.... ගවීෂ් මියුන්ව හොදටම දැක්කත්, මියුන් තාම ගවීෂ් ෂොප් එක ඇතුලේ ඉන්නවා කියලාවත් දැක්කේ නැ කියන්න මෙතුලට තේරෙනවා.....