"Komutan Chan," diye selam verdi alfa.
"Hyunjin bu kim?"
"Bugün orman görevinde buldum. Bir omega yarası yok fakat aurası çok zayıf."
"Onu kimse görmeden bir yere götürelim, deltaya haber vereyim."
"Nereye götüreyim?"
"Hyunjin, evi en müsait olan sensin çevrede tehlike arz eden kimse yok. Ayrıca yalnız yaşıyorsun. Onu senin evine götürelim."
"Götürelim fakat neden bu halde?"
"Delta hekim istedi. Şimdi onu almaya gideceğim. Biliyorsun hekimin oğlu şifacı onu da getirmesini isterim. Hem hekim hem de şifacı oğlu bakar."
"Ne zaman gelecekler?"
"Akşama anca burada olurlar."
"Tamam öyleyse ben omegayı götüreyim."
"Hyunjin başından ayrılma sakın!"
"Peki alfa" kısık sesle dönüp "hyung" dedi.
Chan kardeşinin bu tavırlarına gülüp kurul binasına geri döndü. Aralarındaki kardeş bağından dolayı Hyunjin her zaman Chan'a nasıl hitap edeceğini şaşırırdı. Soylu ailenin iki baskın alfa oğluydu. Chan, deltanın sağ kolu ayrıca ordu komutanıydı. Hyunjin ise, Chan olmadığı zaman orduyu komuta eden diğer komutandı. Bölgenin en güçlü iki baskın alfa kardeşleriydi.
Hyunjin kucağındaki güzel omega ile evine geldi. Omegayı misafir odasındaki yatağa koydu. Kısmen izin günüydü, kendine yiyecek bir şeyler hazırlayıp dün gece yarım kalan kitabını okumak üzere salonuna geçti. Ailesi oldukça soylu ve zengindi fakat hayatlarına çok müdahale ediyorlardı. İki kardeş bu durumdan sıkılmış kendi evlerine çıkmışlardı. Hyunjin toplumdaki cahil alfaları sevmediği için bölgenin en sakin yerinde yaşıyordu.
Hyunjin yemeğini yemiş ve koltuğa uzanmış, kitabını okurken kapısı çaldı. Kalkıp kapıyı açtı. Abisinin yanında deltayı görmesi ile hemen selam vermek için eğildi.
"Deltam buyrun."
Minho, Hyunjin'in yol göstermesi ile içeri girmişti. Hyunjin, Chan'a dönüp "neden deltanın geleceğini söylemedin hyung?" salaş dağınık görüntüsü kafasındaki tokalarla çok komik duruyordu.
"Gıcıklık olsun diye!"
"Bazen dostum mu düşmanım mısın bilemiyorum artık!"
Bu esnada Minho küçük sade evde, aldığı zayıf aura ile odaya geçmiş çoktan omegayı incelemeye başlamıştı.
Omegaya dikkatli bir şekilde baktığında bununda inanılmaz derecede güzel olduğunu görmüştü. Ormandaki beta gibi zayıf ama çok güzeldi. Aurası oldukça zayıftı. Omeganın durumu pek iyi değildi. Neredeyse ölmek üzereydi.
"Chan?" diye seslendi Minho.
"Buyrun Deltam?"
"Hekim ne zaman gelecek?"
"Gelmek üzerelerdir deltam hatta izninizle ben onları karşılayayım."
"Onlar?"
"Hekimin yanında şifacı oğlunu da getirmesini istedim, farklı bir konuysa şifacının bize faydası olur."
"İyi yapmışsın sen onları karşıla buraya getir. Sonra akşam yemeği için benim eve götür. Ayrıca Chan kim bu hekim güvenilir mi?"
"Kim Nam deltam. Çok güvenilir biridir. Ailem uzun yıllardır görüşür."
"Tamam sana güveniyorum. Şu şaşkın kardeşin de kapı kenarından dinlemesin yanıma gelsin."
Chan gülmüş "tamam deltam izninizle," demiş, Hyunjin'i içeri göndermişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
D-Day/ Minsung
FanfictionKalbini çevresi yüzünden kapatmış olan deltanın bir gece dışarıda bulduğu omega ile yumuşayan kalbi ve onların tatlı hikayesi... omegaverse evreni...