Omeganın karnı iyice büyümüş, bebek beş aylık olmuştu. Jisung neredeyse dört aydır tedavi görüyordu. Bugün tedavisi ilk meyvesini vermişti. İlk, tam kelimelerini söylemişti. Şu an sevinçten yerinde duramıyordu. Bir an önce Minho gelsin istiyordu. Hamile olmasına rağmen eksilme olmayan enerjisine bir de heyecan eklenince ev ahalisinin hali perişandı.
"Tanrım lütfen artık oturduğunu söyleyin!"diye isyan etti Hyunjin.
"Şu merdivenlerden sessiz ve hızlı hızlı inen biri yoksa oturmuştur." dedi Felix artık başı dönmüştü.
"Hamile ama hepimizi perişan etti. Gözden kaybedeceğiz diye çok korktum." Jeonginin tatlı tatlı konuşması Felix'in aşık bakışlarını üzerine çekmişti.
Seungmin ve Changbin salona gelmişlerdi. "Ne oldu, o küçük kemirgen nerede?"
"Hyunjin delta duyarsa seni akbabalara yem yapar."
"Sincap anlamında demiştim ama ben! Onlar gayet sevimli kemirgenler!"
"Bu arada nasıl durdurdunuz çok merak ettim?" dedi Jeongin.
"Ya off biliyorum fazla tatlı yemesi yasak ama ne yapayım durması için bir tabak tatlı verdim."
"Minho Hyung gelsin artık ya, o tatlı onu sadece 10 dakika tutar!"
Changbin ve Seungmin birbirine bakınca "Sakın koca bir tepsiyi verdik demeyin, bu defa deltanın elinden hiç kurtulamayız."
"Yok canım o kadar da değil"
"Ne o kadar değil Changbin?"
"Deltam siz ne zaman geldiniz?"
"Bir tepsi tatlı muhabbetini duyacak kadar."
Jisung aksi gibi elinde bir koca tabak ile salona gelmişti. Minho'yu gören Jisung tabağı masaya bırakmış ve hemen koşmuştu. Minho'nun dur koşma demesine kalmadan Jisung hızla eşinin boynuna atladı.
"Bebeğim yavaş, dikkat etmelisin."
"İşte Hyung bu yüzden" dedi Changbin.
Minho dönüp Changbin'e cevap vermeden duyduğu ses, bütün sesleri kapatmıştı.
"Minnho"
Delta dönüp tekrar omegasına baktı doğru mu duyduğuna emin olmak istedi.
"Bebeğim?"
Jisung kıpır kıpırdı yerinde duramıyordu. Tekrar seslendi deltaya tam gözlerinin içine bakarak "Minnnho"
Jisung durdu tüm gücünü toparladı "Minnhoo" soluklandı "senni seviyormmmm"
Delta eşini kucağına aldı sımsıkı salırdı. Eşinin boynuna kafasını gömdü odalarına çıktı gözleri dolmuştu, bu delta için bir zayıflıktı fakat bu zayıflığını göstereceği tek kişi yine eşiydi.
"Aşkım sana inanıyordum beni yanıltmadığın için çok teşekkür ederim çok mutluyum." Gözlerinden yaşlar akmaya başlamıştı deltanın.
"Minnnho ağla ağğ ağlama lütttfen." Omeganın anında yüzü düşmüştü.
"Şşş üzülme bebeğim mutlu olduğum için akıyor bu yaşlar."
"Hımmmm sevvinndim"
Jisung harflere bastırarak biraz zorlanarak konuşuyordu. Seungmin ile tüm gün üç kelimeye çalışmıştı ama şimdi bir sürü kelime söylemişti. Çok mutluydu çenesi yanakları çok acımış, çenesi zorlanmış ama yine de üstesinden gelmişti. Yakında çok daha rahat konuşacağına inanıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
D-Day/ Minsung
FanfictionKalbini çevresi yüzünden kapatmış olan deltanın bir gece dışarıda bulduğu omega ile yumuşayan kalbi ve onların tatlı hikayesi... omegaverse evreni...