12~⭐️✨

3.1K 393 268
                                    

Minho, Chan'ın söyledikleri ile hemen ayaklandı. "Emrindeki güvenilir alfaları al ve Hyunjin'in evine gel." diyerek dönüşüp, hızla Hyunjin'in evine ilerlerdi.

Hyunjin ve Seungmin hala ne yapacaklarını şaşırırken uyanan omeganın çığlık atacağını anlayan Hyunjin, hızla koşup omeganın ağzını kapattı.

"Şşş sakin ol! Sana zarar vermeyeceğiz."

"Hyung kapıdaki kim?"

"Bilmiyorum Seungmin!"

Kapı bir kaç defa daha zorlandıktan sonra kapıya sert bir darbe vurulmuştu. Hyunjin ağzını kapattığı omegaya baktı. "Birazdan ağzını açacağım sakın bağırma! Seni ormanda bulup tedavi ettik amacımız sana zarar vermek değil aksine sana yardım etmek istiyoruz. Bu yüzden sen de bize yardımcı ol! Seni tedavi eden omeganın yanında bekle! Benim dışarıya çıkıp ne olduğuna bakmam gerekiyor."

Omega yavaşça kafasını salladı. Hyunjin elini çektiğinde omega söz dinlemiş ve bağırmamıştı. Ayaklanan alfa ile baş başa kalan iki omega sessizce beklemeye başladı.

Seungmin korksa da yanında zaten etrafa korkulu gözlerle bakan omega daha fazla korkmasın diye saldığı yatıştırıcı feromonları ile onu sakinleştirmeye çalıştı. Omeganın ellerinin titrediğini fark eden Seungmin'in yüreği sızlamıştı. Omegaya yaklaşarak ellerini tuttu.

"Sakin ol burada güvendesin. Buranın lideri çok güçlü bir delta ve çok sevimli bir eşi var. Omegalara karşı görebileceğin en merhametli lider, o yüzden seni koruyacaklardır."

Dışarı çıkan Hyunjin hala dönmemişti. Seungmim omegaya yansıtmak istemese de telaşlamaya başlıyordu. "Ah üzgünüm tanışamadık benim adım Seungmin"

"Şey, ben Jeongin"

"Jeongin tanıştığıma memnun oldum."

"Ben umudumu kaybetmiştim, nasıl buldunuz beni?"

"Bende tam olarak bilmiyorum. Birkaç gündür Hyunjin hyungun yanındasın, sana o bakıyor. Seni ormanda bulan kişide o."

Hyunjin evin içine girmişti. Seungmin, Hyunjin'in yanında deltayı görünce sevinmişti. Hemen ayaklanıp onların yanına geldi.

"Hyung ne oldu?"

"Kuruldan hainler deltanın buraya girdiğini görünce neden geliyor diye merak etmişler. Sen de her gün gelince eve girip gizlediğimiz ne var diye bakmak istemişler."

"Uyandı mı?" diye sordu Minho.

"Evet deltam uyandı."

Minho korkmuş omeganın haline üzülmüştü. Eşi onu iyice duygusal bir adam yapmıştı. Karşısındaki omegayı daha fazla korkutmadan onunla iletişime geçmeye çalıştı.

"Merhaba"

"Merhaba"

"Adını öğrenebilir miyim?"

"Jeongin, Yang Jeongin."

"Yang adını çok uzak bir bölgede duymuştum hatta denizaşırı bir ülkede burada ne işin var küçüğüm?"

"Ben iki yıl önce kaçırıldım, buraya çok uzak olmayan bir sürüde iki yıldır bana ilaç veriyorlar. Benim gibi bir sürü omega ve beta var. İlk kızgınlığımızda sürü lideri olan o korkunç alfa ile birlikte olacakmışız" omega birden ağlamaya başladı. "Biz bunu öğrenince üç kişi kaçtık fakat yolda ayrılmak zorunda kaldık diğerlerine ne oldu hiç bilmiyorum. Lütfen beni o sürüye teslim etmeyin."

"Şşş korma miniğim burada güvendesin seni o sürüye göndermem, hoş zaten yakında o sürüden eser kalmayacak. Peki neden size ilaç veriyorlardı biliyor musun?"

D-Day/ MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin