9~⭐️✨

3.3K 437 84
                                    

Sabahtan akşama kadar hyungunu bulmanın mutluluğu ile  evin içinde koşturan omega herkesi korkutuyordu. En sonunda zorla ikna edip oturtmuşlardı. Jisung çok mutluydu  neden kimse onu anlamıyordu ki?

Evlenmiş, hamile kalmış, güvenli bir yuvada tek ailesi olan eşi ve hyungunun yanında olmasının mutluluğu ile yerinde duramıyordu. En sonunda kapı çalmıştı. Omega bunu fırsat bulup ayaklanmıştı. Onun kaçtığını gören beta pes etmişti. Delta misafirleri ile konağa girmiş pıtı pıtı kaçan eşini görmüş, onun bu haline gülmüştü.

"Jisung," diye seslendi. Omega duyduğu ses ile deltaya doğru daha hızlı ilerledi. Delta hemen onu tuttu ve sarıldı.

"Bak misafirlerimiz var. Hekim Kim Nam ve şifacı oğlu Kim Seungmin."

"Eşim Jisung, " Jisung selamlamış ama konuşmamıştı. Bu oldukça kaba karşılanan bir hareketti. Hekim ve oğlu bozulsalar bile tepki vermemişlerdi.

"Şöyle geçelim," diyerek koltuğa oturmuşlardı. Chan ve çalışan beta içeri geçmiş, Changbin ise Jisung'un yanına gelmişti.

"Kim Nam-shi benim eşim konuşamıyor." az önce omeganın tavrını saygısızlık olarak gören hekim ve oğlu anında pişmanlık duymuşlardı.

"Doğuştan gelen bir durum değil. Beş yıl önce yaşadığı şok ve korku sonucu olmuş, üzerine tedavi edilmediği için öyle kalmış."

"Deltam sonradan olduysa sorun halledilebilir" dedi şifacı, sesi ilk defa bu kadar canlı çıkmıştı. Omegaya kanı kaynamıştı. Oğlunun heyecanını gören hekim gülümsedi.

"Biraz daha bilgi almam mümkün mü?"

Minho, Changbin'e baktı. Onu hekimle tanıştırdı.

"Bay Kim biz esir olarak geldik. Jisung 15 yaşında gelmiş, ben onu bir yıl sonra tanıdım. Çok zayıf korkmuş ve konuşamıyordu. Konuşamadığı için daha da ötelenmişti ve bu durum daha da içine kapanmasına sebep olmuştu. Bana alışması bile 6 ay aldı. Bildiğim kadarıyla soylu bir ailede doğmuş, büyümüş, daha önce hiç zorluk görmemiş bu da buradaki işleri daha zorlaştırmıştı. 4 yıldır yanındaydım, bir defa çok fena soğuk algınlığı yaşadı. Sadece o zaman hekim muayene etti. Aslında yönetim izin vermiyordu, o yüzden hekim çok kısa bakabildi. Konuşma problemi düzelir konuşmasını sağlayan kaslar ve dil kasları zayıflamış, dedi."

Jisung uslu çocuklar ellerini önünde kavuşturmuş kafasını eğmiş kendisi ile ilgili konuşulanları dinliyordu. O da artık konuşmayı çok daha fazla istiyordu. Bir bebeği olacaktı. Bebeği ile konuşmak istiyordu.

"Bir muayene edebilir miyim?"

"Tabi buyrun."

"Yatak olan bir yerde yapalım çünkü gebeliğini de kontrol etmek istiyorum."

İlk kattaki odanın birine geçmişlerdi. Changbin kapıda bekliyordu. Hekim önce konuşma problemi ile ilgili muayene etti. "Tahmin ettiğim gibi panik atak geçirmiş, dili kitlenmiş, ilgilenilmediği için dil kasları iyice zayıflamış, sonrada panik atağı geçse bile -tabi geçtiği de belli bile değil- kasların zayıf olması yüzünden tekrar konuşamamış. Gebeliğinin ise gayet iyi gittiği söylenebilirim."

Minho hekimin son söylediğine gülümsemiş, eşinin konuşma problemi ile ilgili ne yapılacağını sormuştu. "Peki ne yapacağız?"

"Altı ay sürecek bir tedavisi var ama günlük yapılması lazım. Ben o kadar uzun sürede burada kalamam, nasıl yapsak diye düşünüyorum." Hekim bu genç omegaya yardım etmek istiyordu fakat hekimin bir yerde sabit kalması pek mümkün değildi. Sürekli kontrol ettiği pek çok hastası vardı.

D-Day/ MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin