10~⭐️✨

3.3K 431 89
                                    

Hekim gitmiş, Seungmin ile Jisung tedaviye başlamıştı. Kas hareketleri oldukça zorluyordu. Seungmin, bu hafta kaslara egzersiz yaptıracak hafta sonu akapunktur yapacaktı. Jisung zorlansa da çok çabalıyordu. Doğum yapana kadar konuşmak istiyordu.

Diğer tarafta ise Hyunjin yavaş yavaş rengi düzelmeye başlayan omegayı sürekli kontrol ediyordu. Seungmin de ara ara gelip hala uyanmayan omegayı kontrol ediyordu.

Changbin ise konağın bahçesinde küçük serayı bulmuş oraya elindeki salatalık tohumlarını dikiyordu. Beta olmasına rağmen alfalar kadar güçlüydü ama toplumda saçma bir hiyerarşi vardı. Afallar her zaman en üst kademeydi. Changbin'in dövdüğü alfa sayısını bilseler onu hiyerarşi piramidinin tepesine oturturlardı.  Derin bir iç çekti neyse ki artık bu konakta yaşıyordu. Bu arası cidden tam bir özgürlük alanıydı. Delta konağında huzuru sağlamıştı.

Seradan çıkmış konağa giderken birinin Jisung'un kolunu tutmuş sarstığını görmüştü. Hemen oraya koştu.

"Konuşsana diyorum sana! Ah ne kadar saygısızca deltaya söyleyip seni kovduracağım."

"Kimi nerden kovduruyorsun?"

Changbin gelmiş Jisung'u arkasına almıştı.

"Sen de kimsin be?"

"Asıl sen kimsin? Nasıl girdin konağa ah bu nöbetçiler ne işe yarıyor acaba?"diyerek söylemeye devam etti Changbin.

Karşısındaki arsız omega güldü. "Ben bu konağa canımın istediği gibi girerim hoş artık bu konağın idaresi tamamen bende olacak?"

"Hadi ya nasıl olacak o?"

"Delta ile evleneceğim yakında!"

Changbin dayanamamış kahkaha atmıştı. "En yüksek ırk bile olsan tek bir kişi ile mühürleniyorsun diye biliyorum ama ben? O nasıl olacak?"

"Deltanın bir eşi yok aptal, mührünü kırmış haberim var, nihayet sıra bana geldi."

"Neyse önce şu cevap vermeyen hadsiz çalışanı artıracağım buradan," diyerek Jisung'a hamle yapmaya çalışmış ama Changbin onu anında fırlatmıştı. İşte o zaman kıyamet kopmuş arsız omega bağırmaya çığlıklar arasında feryat etmeye başlamıştı. Sesleri duyan Minho hızla dışarı çıktı. Yerde bağıran omegayı, sinirli Changbin'i ve korkmuş Jisung'u görmesi ile ne olduğunu anladı. Bir dakika korkmuş Jisung mu? Delta hemen gelip Jisung'u kontrol etti.

"Ne oluyor burada?"

"Hyung bu iki çalışan bana zarar verdi?"

Jisung ve Changbin şaşkınlıkla arsız omegaya bakıyordu.

"Şu küçük olan bana cevap vermedi ve saygısızlık yaptı. Diğeri ise beni yere fırlattı."

"Peki neden fırlattığımı söylemek ister misin? Deltam, birinin bağırdığını duydum ve geldim. Bu omegayı Jisung'u sarsıp, ona bağırırken gördüm. Kim olduğunu sordum sizin müstakbel eşiniz olduğunu söyledi. En son yine Jisung'un üzerine yürüyünce bende hak ettiğini verdim."

"Yine ne oldu burada?" diyen yabancı bir ses duyuldu.

"Felix gelirken tek gelmeni, Yujun ya da başka hiçbir akrabamı evimde görmek istemediğimi söylemiştim, diye hatırlıyorum."

"Hyung gerçekten hiç haberim yok. Nerden peşime takıldı bilmiyorum. Babam ve amcamlar konuşurken duyup peşime takılmış, muhtemelen amcamın da haberi yok."

"İyisin değil mi bebeğim?" Jisung kafasını "hayır" anlamında sallamıştı. "Changbin sen Jisung'u içeriye götürür müsün?"

"Elbette" dedi. Jisung, Minho'ya baktı. Mutlu bir sabaha uyanmıştı. Birden karşısına çıkan yabancı onu korkutmuş söylediği şeyler daha da sinirini bozmuştu. O yabancıyı burada istemiyordu.

D-Day/ MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin