2 lata później..
było lepiej, ale nie było dobrze. bez niego nigdy nie było i nie będzie dobrze. dał mi miłość i szczęście którego sama nie potrafię znaleźć. jednak nie płakałam już za nim, pierwsze 3 miesiące to była porażka, nigdy nie czułam się tak źle. na szczęście wika cały czas była przy mnie jak i całe genzie.jak już o genzie..genzie ? nie patrzyłam na ten kanał odkąd zniknęłam. po wyjedzie Bartka sama zamknęłam się w sobie przez co naszej dwójki nie było na filmach. internet tez bardzo przeżywał to, że się rozstaliśmy, ciężko było patrzeć na edity na tik toku o nas. wiec zniknęłam z sieci i wyjechałam.
wyjechałam na studia. coś co chciałam od zawsze zrobić, zawsze chciałam pójść na studia i wreszcie się dzieje. wybrałam kierunek związany z wymyślaniem pomysłów na filmy czy nawet pisanie dialogów do filmów.
także genzie się rozpadało. a teraz nie wiem co się dzieje, dałam wszystkim unfollow po odejściu i zmieniłam konto na instagramie. obiecałam sobie, że jak pojadę na studia to odetnie się od każdego. jednak wika to zmieniła.
dalej pamietam jeden z momentów.
- tosia obiecaj mi jedno.
- tak wika?
- nie usuwaj mojego numeru.
- wika ja..
- tosia nie, nie mówię ze będę do ciebie dzwonić. nie będę, chce tylko abyś go miała na wypadek gdybyś potrzebowała porozmawiać.
- wika, ale jak ktoś się dowie?
- tosiu, nie martw się.wtedy uległam, zadzwoniłam do niej tylko 3 razy od tamtej pory. dusiłam się łzami i chciałam to wszystko zakończyć trzymając leki aby przedawkować. uratowała mnie. a to wszystko przez głupia Milosć.
teraz jest na prawdę dobrze. może to dziwne ale moje studia trwają tylko 4 lata ponieważ wybrałam kierunek skrócony. miałam taka możliwość ze względu na ilość rzeczy które wiem. zdałam egzamin który przepuścił mnie do klasy wyżej.
poznałam nawet chłopaka. nazywa się filip i mogę powiedzieć ze pochodzi z dosyć bogatej rodziny, ale to się w ogóle nie liczyło, jesteśmy razem od 2 miesięcy, a ja pomimo jak dużo ma pracy to mogę powiedzieć, że się fest przywiązałam.
filip kończy studia w tym roku, poznałam go gdy oprowadzał mnie po uczelni, jego tata ma własna firmę gdzie on także będzie pracował. a póki do pomaga tacie w biznesach.
filip dałby mi wszystko czego bym zapragnęła pieniądze nowy dom czy samochód. jednak ja czasem odczuwam ze nie daje mi miłości.
CZYTASZ
,,dorosła miłość" 2
Teen Fictionwyczekiwana część druga książki. jak potoczą się losy bohaterów? czy poradzą sobie ze strata ?