"Hoşgeldiniz." demişti Kerem masaya vardığımızda. "Hoşbulduk kardeşim." demişti Barış yerine oturarak. Masadaki herkesle selamlaştıktan sonra Barışın karşısındaki yere oturmuştum.
Yunusun sevgilisini gördüğümde gülümseyerek elimi ona uzatmıştım. "Tanışamamıştık, ben Naz Kaya memnun oldum." demiştim. Selen ona doğru uzattığım elimi sıkarak gülümsemişti "Bende Selen Keskin memnun oldum." demişti.
Siyah saçları, kahve gözleriyle güzelliğini her türlü belli ediyordu. Yunusla ikisi oldukça birbirlerini tamamlıyorlardı.
"Gerçekten iyi anlaşıcaksınız gibi." demişti Yunus sevgilisinin elinden tutarak gülümsemişti. Selen bana bakarak tekrardan gülümsemişti "Oldukça samimi birisi Yunusum neden anlaşmayalım ki." demişti.
Yunus Selenin omzuna kolunu atarak, kendisine çekerek saçlarından öpmüştü. Yunusla Selenin ilişkisini kıskanmamak münkün değildi bu yüzden kıskandığımı azda olsa belli etmiştim.
Her zamanki gibi Berkan yanıma oturmuştu kolunu benim omzuma atarak "Kız kıskanma ben varım." demişti gülerek. Berkanın gülmesiyle bende gülmeye başlamıştım "Tabii." demiştim.
Bakışlarım Barışa kaydığında öfkeye karışık bir yüz ifadesi vardı, benim baktığımı fark ettiğinde denize baktığını görmüştüm. Moralim aniden bozulunca bozuntuya vermek istememiştim.
Keremin söylediği serpme kahvaltı masaya geldiğinde oyalanmadan yemeye başlamıştık.
Yemek boyunca Selenle sohbet etmiştim arada Yunus, Berkan ve Keremde bize eşlik etmişti. Seleni tanıma fırsatım olmuştu birbirimize numaralarımızı da vermiştik kendimi ona oldukça yakın hissetmiştim.
Saatin geç olmasıyla kalkmıştık, uzun bir vakit geçirmiştik ve şimdi eve gidecektik. Yunus beni tekrardan eve bırakacağını söyleyerek arabaya geçmemi söylemişti.
Berkan ve Keremle vedalaştıktan sonra arabaya doğru ilerlemeye başlamıştık. Selen, Yunus ve Barışla beraber gidecektim.
"Teşekkür ederim Yunus." demiştim gülümseyerek. Yunus sorun olmayacağını belirten gülümsemesiyle arabayı çalıştırmıştı.
~~~~~~
Yol boyunca Selenle sohbet etmiştim eve vardığımda vedalaşarak arabadan inmiştim. Eve geçtiğimde evde kimse olmadığını görmüştüm Eylül gitmişti ve geri dönmemişti.
Saate baktığımda çoktan akşam olduğunu görmüştüm. Eylülü arama fikri aklıma gelsede bana dediklerinden sonra aramak istememiştim.
Üzerimi değiştirdikten sonra koltuğa geçmiştim. Elime telefonu aldığımda sosyal medyada gezinmeye başlamıştım.
Telefonla geçirdiğim vakitle saatin ilerlediğini fark etmemiştim, kapının çalmasıyla anca fark edebilmiştim.
Kapıyı açtığımda karşımda Barışın olduğunu görmüştüm. Şaşırmış tavrımla Barışa bakarak "Hoşgeldin, kötü bir şey mi oldu." demiştim.
Barış bir şey demeyerek yanımdan geçmişti. Bencil tavrını bozmayarak bana bakmaya devam ediyordu. Kapıyı kapatarak kaşlarımı çatmıştım "Sorun ne Barış, insan cevap verir." demiştim.
Barış üstüme doğru geldiğinde Barışı ittirmiştim. Alkol kokusunu aldığımda Barışın sarhoş olduğunu anlamıştım. Barış ellerini havaya kaldırarak gülümsemişti. "Hadi ama Naz, seni istediğimi bilmiyor musun." demişti.
Şaşırmış tavrımla "Ne." diyebilmiştim. Barış üzerime geldiğimde ittirme fırsatı vermeyerek beni duvara sıkıştırmıştı. "Leş gibi kokuyorsun Barış, neden alkol kullandın." demiştim gözlerimi Barışın ela gözlerinden çekerek.
"Sinirlendim çünkü Naz." demişti, Barış gözlerimin içine bakmaya devam ediyordu ve ben yavaştan gerilmeye başlamıştım. "Neden." demiştim Barışa bakmayarak.
"Berkanla sen nesiniz." demişti kaşlarını çatarak. "Ne demek istiyorsun." demiştim öfkelenmeye başlayan tavrımla Barışa bakarak. "Çok yakınsınız." demişti öfkeyle solunurken.
Barışı ittirerek "Olamazmıyız Barış, pardon ben sana niye açıklama yapıyorum sen neyim oluyorsun ki." demiştim. Barış dediklerime karşı gülerek "Doğru ya neden açıklama yapıyorsun ki." demişti.
"Seni sevdiğimi bilmiyorsun, sende haklısın." demişti Barış yere bakarak. Barışın dediklerine karşı şaşırarak "Ne sevmesi, açıkca konuşsana Barış." demiştim.
"Açıklayayım." demişti bana doğru gelmeyi başararak dudaklarıma ve bana bakarak gülümsemişti.
Konuşmama izin vermeyerek dudaklarını dudaklarıma bastırarak beni öpmeye başlamıştı. Şaşırmış ve utangaç tavrımla ilk başta ne yapacağımı bilememiştim.
Barış sarhoş olduğu için ne yaptığını bilmiyordu bu yüzden bende ona hislerimi açma fırsatı yakaladığımı düşünmüştüm. Barışın öpmelerine karşılık vererek bende öpmeye başlamıştım.
Barış diğer elini kalçama atarak kendisine iyice çekmişti. Karnımdaki kelebeklerin çırpınışlarına engel olamıyordum kalbimin hızlı atmasıyla kendimi bir an rüyada sanmıştım...
Şuan yaşadıklarım rüya olmadığını bilsemde kendimi âdeta rüyadaymış gibi hissediyordum.
Barışla öpüşmemiz şuan ne kadar garip olsada kendimi oldukça iyi hissediyordum.
Bu sefer içimdeki duyguyu anlamıştım.
Ben aşık olmuştum...
-Bölüm sonu-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bencil ; barış alper yılmaz
Dla nastolatkówTAMAMLANDI "Sürekli bencil mi davranırsın sen?" demiştim yere düşen kitaplarımı toplarken. "Genelde senin gibilere bencilimdir." demişti sırıtarak. - Türkünaz'a ithafen yazılmıştır. -Barış Alper kurgusudur. For:@ymofly