Düşüncelerimden sıyrılmama Kerem sebep olmuştu. Kereme baktığımda elindeki Giresunspor atkısını bana uzattığını görmüştüm.
"Bu gece Giresunsporcuyuz arkadaş." demişti Kerem gülerek. Keremin gülmesine karşılık vererek atkıyı almıştım. Boynuma dolayarak maçı izlemeye devam etmiştim.
Fenerbahçe ve Giresunsporun henüz skorları eşitti. İki tarafta henüz golü bulamamıştı.
Hem maçı izleyerek hemde sohbet ederek dakikalarımızı geçiriyorduk. Kerem yeni bir konu açarak soruları bana yöneltmişti.
"Naz enişte yok mu ya." demişti gülerek.Keremin dediklerine karşılık boğazımda kalan suyla öksürmeye başlamıştım Barış halime gülerken göz ucuyla ona bakmıştım. "Komik mi." demiştim kaşlarımı çatarken. Barış dudaklarını birbirine bastırarak "Yok canım ben sana gülmedim." demişti.
Gözlerimi devirerek Kereme bakmıştım. "Hayır yok Kerem, şuanlık düşünmüyorum." demiştim açık bir şekilde. Kerem onaylarmışcasına başını sallayarak "Haklısın bu devirde düzgün insan bulmak zor." demişti.
"Aynen öyle." demiştim Barışa doğru bakarak konuşmuştum. Berkan söze atlayarak "Neyse konuyu değiştiriyorum gençler, ben bir kıza aşık oldum." demişti. Ağzım bir karış açılarak Berkana bakmıştım şaşırmış ve gülmemek için kendimi zorlarken "Kim." diyebilmiştim.
Uğur gülerek "Vay Kardeşim sen birinden hoşlanıyorsan durumumuz vahim." demişti. Yunus ellerini havaya kaldırarak "Gençler beni karıştırmayın benim sevgilim var." demişti.
Barış elindeki portakal suyunu masaya bırakarak "Yunus sen şu yengemizi bizimle ne zaman tanıştırıcaksın acaba." demişti. Yunus saçını kaşıyarak düşünür gibi yapmıştı. "Yarın tanıştırayım sizi ne dersiniz Nazda görmüş olur hem." demişti.
Başımı 'tamam' anlamında sallayarak onaylamıştım. "Benim için sorun değil tanışırız." demiştim gülümseyerek. Yunus 'teşekkür edermişcesine' içtenlikle gülümseyerek telefonuna geri dönmüştü.
Berkan elindeki cipsi ağzına atarak "Ya şimdi şöyle oldu ben bu kızla maçta tanıştım." demişti ağzı dolu konuşmaya devam ederken "Kız öyle böyle değil aşırı güzel abi." demişti su bardağına uzanırken.
Barış kaşlarını çatarak "Anladık güzel kız sen konuya gel nasıl tanıştın kızla." demişti. Berkan ellerini birbirine çarparak "Tamam be abi ne kızıyorsun anlatıyorum." demişti.
Küçük çocuklar gibi ellerimi yanaklarıma koyarak Berkanı dinlemeye başlamıştım. Arada bir göz ucuyla baktığımda Barışın beni izlediğini görüyordum.
"Maçı kazandığımızda stad çıkışı karşılaştım kızla, otobüse bineceğimizde yanıma geldi ve formasını imzalattırdı o sırada ben formayı imzalarken kızın güzelliğine dalmışım yanlış imzaladım." demişti. Yunus ve Uğur gülmeye başlarken Kerem içeriye meyve suyu kutusuyla gelmişti.
"Berkan ciddimisin sen ya." demiştim gülerken. Berkan gülmemek için zor dururken "Ya utanıyorum gülmeyin." demişti. Kerem kaşlarını havaya kaldırarak "Neye gülüyorsunuz ne kaçırdım." demişti.
Barış ciddi tavrını bozmayarak "Berkan aşk hayatından bahsediyorda." demişti. Kerem gülerek yerine oturmuştu "Bu kaçıncı kız Berkancım." demişti.
Berkan ellerini havaya kaldırarak "Bu sondu ben bu sefer fena aşık oldum kimse beni vazgeçtiremez." demişti. Yunus Berkanın yanına oturarak Berkanın omzuna elini atmıştı. "Çifte düğün desene." demişti gülerek.
Uğur gülerek "Kız düğün günü Berkanı bırakır kaçarsa çok gülerim ciddiyim." demişti. Berkan kızarmış yüzüyle "Anlattığıma pişman ettiniz." demişti.
Elimi Berkanın omzuna atarak "Üzmeyin Berkanı ben Berkanın yanındayım." demiştim. Berkan gülümseyerek "Sen olmasan Naz işim zor." demişti.
Barış Berkana bakarak "Yalaka." demişti. Barışa bakarak gözlerimi devirmiştim. Berkan Barışa bakarak "Kıskanmasana Barışcım." demişti gülerek.
Barış omuz silkerek "Niye kıskanayım." demişti.
O an susmayı tercih etmiştim. Barışla kavga etmeye hiç niyetim yoktu. Aramız daha yeni düzelmeye başlamışken tekrardan bozulmasını istemiyordum.~~~~~~
Fenerbahçe ve Giresunspor berabere bitmişti. Bizimkinler o gece konfetti patlatmışlardı patlatan tabikide Berkandı.
Beklemediğimiz şekilde maç berabere kalmıştı ve bu Galatasaray için bir avantajdı. Bu yüzden bu geceyi mutlu bir şekilde kapatmıştık.
Yunus tekrardan bizi eve bırakmıştı. Barışla tekrardan konuşmamıştım diğerleriyle vedalaşırken Barışlada vedalaşmıştım.
Barışla aramdaki ilişki bambaşkaydı, nasıl bir ilişki olduğunu bilmiyordum doğrusu bunu tamamen zaman gösterecekti.
-Bölüm sonu-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bencil ; barış alper yılmaz
Teen FictionTAMAMLANDI "Sürekli bencil mi davranırsın sen?" demiştim yere düşen kitaplarımı toplarken. "Genelde senin gibilere bencilimdir." demişti sırıtarak. - Türkünaz'a ithafen yazılmıştır. -Barış Alper kurgusudur. For:@ymofly