Özel bölüm (2)
1 gün sonra
Barışın beni eve bırakmasıyla kendimi bavulumu hazırlarken bulmuştum. Barışla beraber alışveriş merkezine gitmiştik ve dönüşte beni eve bırakmasını istemiştim.
Yarın sabah erkenden yola çıkıcaktık ve içimde bunun heyecanı vardı.
Kıyafetlerime bakarken eksik olup olmadığına bakıyordum, yola çıktıktan sonra eve tekrardan gidemezdik bu yüzden dikkatli olmam gerekiyordu.
Her şeyin hazır olduğuna emin olduktan sonra bavulumun ağzını kapatmıştım.
Barışın beni aramasıyla bakışlarım masada ki telefona kaymıştı.
"Her şey yolunda mı güzelim?" demişti
telefonu açar açmaz."Evet bavulum hazır sen de her şey yolunda mı?" demiştim heyecanla.
"Eve geçtim ve şimdi kıyafetlerimi yerleştiricem yoldayken Kerem aradı ve biraz oyalandım." demişti.
"Kereme bir şey mi olmuş?" demiştim tedirginlikle.
"Hayır endişelenme güzelim, bazı sorunlar olmuş ve kendisini kötü hissettiğini söyledi biraz dertleştik telefondan, tatil dönüşü giderim yanına." demişti."Kerem biraz duygusal çocuk sende biliyorsun." demişti cümlesinin ardından.
"Evet biliyorum... Her neyse hallederiz." demiştim gülümseyerek. "Aynen öyle hallederiz hadi şimdi moralimiz bozulmasın ve tatilimizi düşünelim." demişti sesinde mutluluk akıyordu ve benimde mutlu olmamı sağlıyordu.
"Barış ben gece nasıl uyuyacağım ya aşırı heyecanlıyım şuan." demiştim.
"Hmm... Eve gelebilirim istersen." demişti telefondada olsa yüzüm aniden kızarmaya başlamıştı.
"Off Barış." demiştim gözlerimi kaçırarak tavana bakıyordum.
Telefondan bile olsa sanki yanındaymış gibi hissediyordum, bu his oldukça garipti.
"Oflama Naz şaka yapıyorum yani istersen gelirim." demişti sona doğru gülerek.
"Sabah erkenden yola çıkıcaz ve vakit kaybetmek istemiyorum zaten tatildeyken aynı odada kalıcaz." demiştim.
"Doğru söylüyorsun, intikamımı alırım senden." demişti.
Öksürmeye başlamamla beraber Barış gülmeye başlamıştı sinirle söylenerek "Barış ben kapatıyorum yarın görüşürüz." diyerek kapatmıştım.
Yatağımın içine girerek kendimi uykuya zorlamıştım.
Yarın benim için mükemmel bir gün olacaktı.
~~~~~~
Sabahın erken saatlerinde kalkarak duşa girmiştim, bugün benim için en heyecanlı gündü!
Barış beni aramıştı uyanıp uyanmadığımı öğrenmek için yoksa evime baskına gelecekti, şaşırmadım...
Bavulumu dünden hazırladığım için üzerimi değiştirmem gerekiyordu, hızlıca değiştirip saçlarımı at kuyruğu yaparak bağlamıştım rahat olmak şarttı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bencil ; barış alper yılmaz
Fiksi RemajaTAMAMLANDI "Sürekli bencil mi davranırsın sen?" demiştim yere düşen kitaplarımı toplarken. "Genelde senin gibilere bencilimdir." demişti sırıtarak. - Türkünaz'a ithafen yazılmıştır. -Barış Alper kurgusudur. For:@ymofly