3

48 10 11
                                    

Tw! RAISKAUS!
(Merkitty vielä erikseen se kohta!)

~Utu~

Heräilen omasta sängystäni, huonosti nukutun yön jäljiltä. Alhaalta kuuluu mukavasti oksennusääniä, vittu jee jee. Tänään on lauantai, enkä halua että nuo hullut ryyppää täällä koko viikonloppua, toivotaan parasta että niin ei käy. Kääriydyn syvemmälle peittoni sisään ja laitan taas musiikit korvilleni, koska tuo oksentaminen on erittäin ällöttävän kuuloista mielestäni. Taidan onnekseni jopa nukahtaa vielä uudestaan jossain vaiheessa.

Herään uudestaan, kun kuulen kamalaa kiroilua, huutoa ja sen jälkeen ulko-oven pamahtavan kovaan ääneen kiinni. Ihme että se ei lähtenyt pois paikoiltaan. Tämän jälkeen kuuluu vielä muutama oven kolahdus ja yllätyksekseni koko talo hiljenee sen jälkeen. Nousen ylös sängystäni ja laitan päälleni kollarit, ylisuuren t-paidan, sekä ison hupparin, jonka jälkeen lähden tarkistamaan mikä talossa on tilanne tällä hetkellä.

Ylhäällä ei ainakaan enää ole ketään ylimääräisiä tyyppejä, mutta kurkistan vielä alakertaan. Alakerrassa nään vain isän ja jonkun naisen juttelemassa, mutta muita sielläkään ei enää näy, jos ei ole jossain huoneessa. Voi vittu nyt, jos isi meinaa hommata vielä jonkun hullun naisystävänkin itselleen. No mutta, nyt kun tilanne on tarkistettu, suuntaan vihdoin sinne vessaan tekemään tarpeeni. Samalla pesen myös hampaani ja harjaan hiukseni. Laitan hiukseni vain tylsästi sotkunutturalle, sillä en jaksa juuri nyt alkaa taiteilemaan mitään erityisen hienoa kampausta niihin.
Pesen ja rasvaan vielä kasvoni ja tietysti pesen myös silmälasini. Kyllä, minulla on silmälasit, mutta yleensä käytän kyllä vain piilolinssejä, koska ne ovat monessa asiassa helpommat ja silmälasit aiheuttavat yleensä vain lisää kiusaamista. En kyllä jaksa ymmärtää miksi niin typerästä syystä pitää kiusata muita, huoh... Ei se tyyppi kenellä ne on niille mitään voi, vaan se tarvitsee niitä oikeasti...

(A/N Oikeesti silmälaseista kiusaaminen on niinku maailman typerintä. Mulla on lasit ollu pienestä asti itellä ja saan olla kiitollinen et mua ei niistä oo kiusattu. Mutta montaa mun tuttua ja kaveria sit taas on lasien takia siitäkin eestä, enkä jaksa ymmärrä miksi vitussa...! Niille on oikeasti kuitenki syynsä miksi ne ihmisillä on, itekkään en kirjaimellisesti näe oikeestaan yhtään mitään ilman laseja ja piilareita en oo koskaa oppinut käyttää, ku niin herkät silmät, et ne vaan ärysttää herkästi...!)

Pääsen vessasta pois ja palaan huoneeseeni. Alhaalta on alkanut kuulua riitelyä, joten päätän suosiolla jäädä vain huoneeseeni ja heittäydyn taas sängylle kuuntelemaan musiikkia. Hetken päästä kuuluu taas iso huuto, jonka jälkeen ovi taas paiskataan kiinni kovaa. Pian kuulen isän askelten tulevan nopeasti yläkertaa päin ja isän kiroavan samalla. Kuulen hänen myös mutisevan "Se vitun ämmä ei alkanut harrastaa mun kanssa seksiä ja mä oon ihan vitun puutteessa jo. Se saakelin idiootti paskaläjä. Se kuulemma ois halunnut kunnon suhteen, eikä pelkkää seksisuhdetta. Ja mun ois pitänyt lopettaa juominen ja kaman vetäminen. Ei onnistu. Seksisuhdekkin ois ollu paljon parempi mulle, en mä halua mitään ämmää kuitenkaan roikkuun ja pyöriin tänne koko aikaa. Utussa on jo tarpeeksi kestämistä..." No voi helevetti, nytkö isi jo suunnittelee jotain seksisuhdetta jonkun kanssa, toivottavasti ei koskaan onnistu siinä kenenkään kanssa.

!!! Tw !!!

Havahdun kun oveni aukeaa ja isi lukitsee sen heti perässään. Hän riuhtaisee kuulokkeet kokonaan pois päästäni ja nakkaa ne jonnekkin hiiteen. Nyt vaan toivotaan, että ne eivät sitten hajonneet, koska en selviä ilman niitä, eikä minulla uusien hankkimiseen ole varaa tietenkään. Isä alkaa repiä vaatteitaan pois päältään, jolloin jo tajuan mitä seuraavaksi tulee varmaan tapahtumaan. Helvetti tuosta miehestä on tullut aivan täys hullu. Kääriydyn peittoni sisään ja yritän paeta tilannetta, mutta isi on tietysti paljon vahvempi kuin minä. Alan potkia ja vääntelehtiä sängyssä erittäin paljon ja yritän myös paeta tilanteesta. "Päästä mut pois vitun hullu, mä en haluu tätä isi!", huutoitken. Isi vain nauraa halevksivasti ja toteaa; "Mä en oo mikään hullu ja ite päätit mun suunnitelmien tielle syntyä pikku penikka. Ja koska oon puutteessa ja toi yks ämmä ei alkanut mun kaa seksiin, joudut nyt olemaan mun seksikumppani hänen tilallaan." Huudan vielä hetken aikaa, kun isi alkaa väkisin riisumaan minua.

Kaikesta estelystäni huolimatta makaan kuitenkin jo pian sängyssä täysin alastomana. Käteni ja jalkani on sidottu sänkyyn kiinni, enkä pääse liikkumaan enää mihinkään suuntaan. Yritän vielä jotenkin riuhtoa itseäni irti, mutta se sattuu vain enemmän, eikä oikein edes onnisti. Lopulta vain luovutan vastaan taistelun ja riehumisen suhteen, koska en minä tästä enää pakoon pääsee millään keinolla. Kyyneleet vain valuvat vuolaasti silmilläni, kun isi yrittää suudella minua. Saan kuitenkin pääni käännettyä pois päin, jolloin isi siirtyy suoraan alaspäin kehollani. Hän alkaa suudella ja hyväillä kehoani ympäriinsä, kunnes varoittamatta työntää pari sormeaan sisääni. Se sattuu ja vaikerran isoon ääneen kivusta. Hetken päästä sormet lähtevät sisältäni pois ja isi itse työntyy sisääni. Se sattuu entistä enemmän ja minä vain huudan itkien kivusta, kun isi alkaa liikkua rajusti sisälläni. En tiedä kauanko sitä jatkuu, kunnes hän vihdoin laukeaa ison huokaisun kera sisääni, iroittaa minut sängystä ja lähtee pois. Lähtee onneksi kokonaan pois talosta, sillä kuulen oven kolahtavan kiinni. En jaksa tehdä mitään muuta kuin kääriytyä peittoni sisään ja itkeä itseni uneen.

!!! Tw ohi !!!

Herään alastomana sängystäni ja jokapaikkaan sattuu aivan todella paljon. En edes osaa kuvailla tätä kipua. Nappaan vain nopeasti yöpöytänilaatikosta särkylääkkeen ja otan sen veden kera. Saan itseni kivusta huolimatta raahattua kylpyhuoneeseen ja lukittaudun sinne. Kaivan täristen peilikaapista partaterän ja alan vedellä viiltoja sekä käsiini, että jalkoihini. Verta valuu aika paljon, mutta se vaan tuntuu hetken aikaa hyvinkin vapauttavalta. Aukaisen suihkun ja peseydyn huolella, koska oloni on todella todella likainen, kunnes kääriydyn pyyhkeeni sisään ja lukittaudun huoneeseeni. Se oli aiemmin jäänyt siis ilmeisesti auki, koska isi pääsi kerran huoneeseeni sisälle. Vaihdan mahdollisimman mukavat vaatteet ylleni, sekä puhtaat lakanat sänkyyni, vaikka sattuukin edelleen tosi paljon. En minä noissa samoissa lakanoissa enempää voi nukkua. Likapyykit jäävät vaan lattialleni levälleen. Hypään sängylleni makaamaan ja alan lukemaan kirjaa. Jospa se auttaisi edes vähän ajatuksia pois tästä tilanteesta. Tosin kipu ei kyllä tule jättämään minua pitkään aikaan rauhaan, sen voin vannoa jo nyt.

________

Sanoja: 942

💀

Hajalla ja uuden edessäWo Geschichten leben. Entdecke jetzt