~Ruska~
Herään aamulla ennen Utua ja hieron väsyneenä silmiäni. Mitä eilen oikein tapahtui? Mä tein sen, mä vittu pyysin Utua mun seurustelukumppaniksi ja se vittu suostui. Me ollaan vihdoin virallisesti yhdessä oleva pari, joka tuntuu maailman ihanimmalta. Rasse niin saa kuulla tästä kun tulee kotiin, koska hän ei jaa asioitamme muille. Pitää sulatella ennen kuin uskallan kertoa ensin sisaruksille ja vanhemmille, sitten ysäville ja viimeisenä suvullemme asiasta.
Nousen raajoja venytellen istumaan sängynlaidalle ja siitä ylös kunnolla. Vedän päälleni kollarit ja hupparin ja lähden käyttämään koirat pissalla. Sen jälkeen annan heille aamupalan ja alan valmistaa aamiaista meillekkin. Rasse tulee kaveriltaan, kun tulee. Porukat ja sisarukset tulee joko myöhään illalla tai huomenna, en muista juuri nyt tarkkaan.
Saan aamiaisen valmistettua ja lähdet herättämään Utua. Utu on lähdettyäni vallannut koko sänkymme ja makaa meritähti asennossa keskellä sänkyä. Istahdan varovasti sängyn laidalle ja alan hellästi silittää hänen hiuksiaan ja kuiskia hänen nimeään hiljaa.
Utu alkaa pikkuhiljaa heräilemään, kääntyy ympäri ja jää tuijottamaan minua hiljaa hymyillen. Hymyilen takaisin, kunnes kummarrun antamaan suukon hänen huulilleen ja asetun makaamaan hän viereensä. Vedän Udun kainaaloni ja sormeni piirtelevät kuvia hänen käsivarrelleen. Jonkun aikaa vain olemme siinä, kunnes menemme vihdoin aamiaiselle.
Aamupalan jälkeen käymme suihkussa, jonka jälkeen teemme toisillemme kampaukset. Minä saan itselleni köysiletin hiuksiini ja itse teen Udulle jonkun lettikampauksen, jollaista en ole ennen kokeillut edes tehdä. Siitä tuli omasta mielestäni aika kaunis kampaus.
Sen jälkeen hetken aikaa piirrämme, kunnes päätämme alkaa tehdä ruokaa. Päätämme mennä helpon kaavan kautta ja teemme tortilloita. Paistan jauhelihaa ja maustan sen tacomausteella, kun taas Utu alkaa pilkkomaan kasviksia. Sen jälkeen pöytään päätyy jauhelihan ja kasvisten lisäksi vielä eri kastikkeet, nachoja, juustoraastetta ja lämmitetyt tortillalevyt, sekä limukkapullo. Istumme pöydän ääreen ja alamme syömään, kun ovikello soi. Menen avaamaan oven, jonka takaa paljastuu Rasmus tietysti, joka tulee kansamme heti syömään.
Ruoan jälkeen menemme olohuoneeseen. Rasmus asettuu sohvan toiseen reunaan ja minä toiseen. Utu taas tulee syliini istumaan. Kiedon käteni hennosti hänen ympärilleen. "Rasmus muuten. Arvaa mitä mä eilen tein?", sanon innoissani. "No mitä?", hän kysyy. "Ethän kerro kellekkään vielä. Edes porukoilla tai sisaruksille tästä. Tää on vielä salaisuus muille ku sulle", painotan. "En tietenkään, jos et halua. Mut kerro jo.", Rasse jatkaa.
"Mä pyysin Utua mun tyttöystäväksi ja se suostui. Nyt me siis virallisesti seurustellaan ja ollaan yhdessä.", selitän todella innoissani. Rasmus alkaa hymyillä leveästi ja sanoo "Onnea tosi paljon, teidät kaksi on luotu yhteen. Ootte unelmien pari." "Kiitos Rasmus", sanomme yhteen ääneen.
"Mä haluaisin laulaa ja soittaa kitaraa", Utu kuiskaa hiljaa. "Sitten sä saat soittaa, me voidaan laulaa sun kanssa.", totean. "Sopii" Haen kitaran ja alan soittaa sekä laulaa, kunnes muut liittyvät mukaan ja laulamme laulun yhdessä loppuun.
"Paras osa mua ei oo äänekäs nauru
Tai se kuinka mä nään kaikis hyvää
Paras osa mua ei oo ees nää mun laulutMonel oon ollu liikaa tai liian vähän
Mut sait tuntemaan et sovin just tähän
Ollaan sohval vaan hiljaa se silti riittää
Mun ei tarvitse olla vahva tai reipas sun kaa
Eikä hymyillä sit ku ei oo hauskaa
Sanot aina et oo oma itsesi vaanParas osa mua ei oo äänekäs nauru
Tai se kuinka mä nään kaikis hyvää
Paras osa mua ei oo ees nää mun laulut
Mikä siitä mitä peilissä nään
Enkä mä tiedä mitä muut must on mieltä
Mut sä siedät mua myös pahimmillaan
Sä saat mut tajuumaan että
Paras osa mua on säDu kallar mig vacker då jag gråter fult
Å lovar att allting blir bättre tillslut
Jag kan höra ditt andetag I samma takt
Du e det finaste jag nånsin haft I mitt liv
Du får mina bitar å bli mosaik
Jag kryper brevid dig igår å inattParas osa mua ei oo äänekäs nauru
Tai se kuinka mä nään kaikis hyvää
Paras osa mua ei oo ees nää mun laulut
Mikä siitä mitä peilissä nään
Enkä mä tiedä mitä muut must on mieltä
Mut sä siedät mua myös pahimmillaan
Sä saat mut tajuumaan että
Paras osa mua oot säParas osa mua oot sä
Paras osa mua oot sä
Enkä mä tiedä mitä muut must on miеltä
Mut sä siedät mua myös pahimmillaan
Paras osa mua oot sä
Paras osa mua oot säParas osa mua ei oo äänekäs nauru
Tai sе kuinka mä nään kaikis hyvää
Paras osa mua ei oo ees nää mun laulut
Mikä siitä mitä peilissä nään
Enkä mä tiedä mitä muut must on mieltä
Mut sä siedät mua myös pahimmillaan
Ja sä saat mut tajuumaan että
Paras osa mua oot sä"-Jannika B; Paras osa-
__________
Sanoja: 744
Yritellääs todella todella pitkän tauon jälkeen herätellä tätäkin kirjaa taas henkiin. Pahoittelut tosi pitkästä tauosta❤️
Lukeekohan tätä edes enää kukaan?
BINABASA MO ANG
Hajalla ja uuden edessä
Romance"Koko tämän astinen elämäni on ollut aivan täyttä paskaa tähän saakka. Olen kokenut monia vaikeita asioita, kuten rajua koulukiusaamista ja ongelmia perheeni kanssa. Olen kokenut paljon pelkoa ja riittämöttämyyttä, sekä itseni vialliseksi. Mutta mit...