~Ruska~
Katselen Youtubea ja pidän sylissäni Utua. Rutistan häntä tiukassa haluaksessani ja toinen käteni eksyy leikkimään hänen hiuksilla ja hieromaan hellästi hänen päänahkaansa samalla. Tiedostan kuinka perhoset lentelevät vatsassani ja kuinka hyvä olo minulla on Utun läheisyydess. Tällä hetkellä Utu tosin taitaa nukkua, koska kuulen sylistäni tuhinaa. Vedän sohvan reunalta viltin ja levitän sen päällemme, ettei Udulle tule kylmä. Hän on ihana ja söpö kun tuhisee pienennä myttynä sylissäni. Pakko kai se on jo nyt myöntää, että minä Ruska olen mennyt ihastunut tuohon pieneen tyyppiin sylissäni, eli siis Utuun. Mutta älkää kertoko sitä hänelle, en nimittäin usko, että hänellä olisi minua kohtaan tunteita. Ja vaikka hänellä olisikin tunteita, nyt ei olisi oikea hetki tunnustaa niitä, kaiken Utun kokeman jälkeen. Nyt hän tarvitsee vaan läheisyyttä, rakkautta ja turvaa mahdollisimman paljon.
Säpsähdän ajatuksistani, kun joku istahtaa sohvalle viereeni. Se on isoveljeni Rasmus. "Moi Ruska.", hän toteaa ja katsoo minua hymyillen. "No moi Rasmus.", totean ja katson häneen. "Sä oot aivan rakastunut Utuun.", Rasmus toteaa. "Miten niin?", kysyn hämilläni. "Sen näkee susta heti. Ei kukaan muu oo koskaan saanut olla noin lähellä sua, hyvä jos sulla ees on koskaan kavereita ollut käymässä täällä. Sit oon huomannut miten katot Utua ja jäät välillä ajatuksissas vaan tuijottamaan sitä.", Rasmus selittää. "Mhhh... Ehkä mä oon joo rakastunut, mut älä kerro Utulle tai kellekkään muullekaan. Ei sillä kuitenkaan oo mua kohtaan tunteita tai vaikka ois ei se ois vielä taatusti valmis suhteeseen, kaiken kokemansa jälkeen.", mumisen hätääntyneenä.
"Ruska, shh rauhoitu. Mä lupaan, etten kerro kellekkään. Ja sä et voi olettaa tai tietää tuota, jos et kysy. Sun kannattaa kertoa Utulle sun tunteista. Ja Ruska muista, kukaan ei tuomitse tai vihaa sua. Mä nään sun olevan hieman epävarma, mut ei sillä oo mitään väliä onko sun kumppani mitä sukupuolta. Jokainen saa rakastaa ketä haluaa ja mulle on tärkeintä, että mun pikkusisarus on onnellinen ja sillä on kaikki hyvin. Mä tuun aina pitämään sun puolia ja suojelemaan sua kaikelta pahalta, tuli vastaan mitä tahansa esteitä. Mä oo aina paikalla, jos sulla on joku hätänä, tarvit apua jossain tai haluat vaan et on joku, joka kuuntelee ja on läsnä. Mä rakastan sua tosi paljon.", Rasmus selittää ja saa kyyneleet silmiini.
Hän puhui todella kauniisti. En ole koskaan kuullut hänen puhuvan kenestäkään nuin kauniisti, vaikka hän ihana isoveli onkin. "Kiitos Rasmus, mäkin rakastan sua. Oot maailman paras isoveli.", totean. "Ainoa isoveli.", hän sanoo. "Silti maailman paras. Mä halaisin sua nyt, jos Utu ei ois mun sylissä. En halua puottaa sitä.", kuiskaan. "No tehdään sit vaan näin.", Rasmus sanoo ja tulee istumaan minuun kiinni, kiertäen kätensä selkäni takaa kyljelleni ja vetäen minut nojaamaan vasten itseään. Juttelemme jotain hetken aikaa, kunnes minua alkaa myös väsyttää ja taidamme nukahtaa tähän myös Rasmuksen kanssa.
________
Sanoja: 449
Tännekin taas vähän uutta lukua.
Uuden koulun aloittaminen on stressaavaa....
YOU ARE READING
Hajalla ja uuden edessä
Romance"Koko tämän astinen elämäni on ollut aivan täyttä paskaa tähän saakka. Olen kokenut monia vaikeita asioita, kuten rajua koulukiusaamista ja ongelmia perheeni kanssa. Olen kokenut paljon pelkoa ja riittämöttämyyttä, sekä itseni vialliseksi. Mutta mit...