II

109 11 3
                                    

Kralların taçları beni bağlar büyü mü?  Ordular açamaz, gönlümdeki düğümü.
Saraylarda süremem dağlarda sürdüğümü, Bin cihana değişmem şu öksüz Türklüğümü...

-Hüseyin Nihal Atsız

🐺

05**: Ruhun mu ateş, yoksa o gözler mi alevden?

Siz: kimsiniz?

05**: Atsız, seven biri.

Siz: tamam da ben ne alâka kardeşim? Git başka birine yaz. Ben Atsız'ı ezbere bilirim zaten.

05**: kardeşim deme. Senden büyüğüm.

Siz: bacım ya da gardaşım, sen benimle kafa mı buluyorsun amk gece gece? Siktir git.

05** kişisini engellediniz

"Umay! Sıçtırtma ağzına kalk artık!"

Abi bir sal uyuyalım. Yarım saattir beni uyandırmaya çalışıyordu ama bugün tatil! İzinliyiz bugün! Ve ben daha iki saat önce uyumuştum. Gece yine ağrıdan babam değil ben ağlamıştım. Ciddili ağlamıştım. En son hastaneye gidip serum yemiştim.. bu benim kaderim, kaderim bu benim..

"Bir yanımda kalesi bir yanımda efesi!"

Gerçek mi bu? Abim uyanmam için hoparlörden Angaralı açmıştı. Ya sabırdı. E ben buna dayanamazdım.

"Kalkıyor musun geleyim mi?! Misafir gelecek diyorum!"

Ne misafiri lan? Sabahın köründe anasını satayım!

Yerimde sendeleye sendeleye kalkıp, duvarlara çarpa çarpa mutfağa geçtim. Kahvaltı hazırlıyordu.

"Ne abi misafir? Sabah kim sabah?" Dediğimde kahkaha attı.

"Salak git elini yüzünü yıka da kendine gel."

A

nlamazca ona baktığımda kapı çaldı. Harbiden kimdi bunlar?

"Kapıyı abi çalıyorlar." Diye mırıldandığımda gözlerim kapandı.

Feci uykum vardı. Fenalardaydım. Felfena..

Ah felfenayım! Ah perperişan.. kafam milyonlardaydı. üç yüzler beş yüzler.. ne dediğimi algılayamıyordum.

Abim gülüp "git bak o zaman." Dediğinde duvarlara çarpa çarpa kapıya ulaşmıştım.

Bu saatte gelenin anasını ya. Ne vardı azıcık uyusam?

Kapıyı açtığımda dört erkek, bir kadın duruyordu karşımda.

Bunlar kimdi lan? Ben bunları bir yerden çıkarıcam ama, nereden? Bu saatte gelinir mi amk? Bak illa günaha sokacaklar beni.

"Kimsin siz?" Dediğimde hepsinin tuhaf tuhaf bakışlarına maruz kalmıştım.

Hayırdır amg? Noluyoruz?

"Umay, iyi misin sen?" Diyen yakışıklıya döndüm.

İsmimi nereden biliyor lan bu? Bu afetin benimle işi ne? Bismillahirrahmanirrahim.

R.U.A.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin