Kalbin benim olsun diyorum,çünkü mukadder Cismin sana yetmez mi? Çabuk kalbini sök,verYoktur öte âlemde de kurtulmaya bir yer! Mutlak seveceksin beni, bundan kaçamazsın..Hüseyin Nihal Atsız
🐺
"Gel yine başım belada!" Diye bağırarak yüzüme soğuk suyu çarptım.Dondum, dondum..
Bugün kendi kendime kalkmıştım şaşırtıcı bir şekilde. Enerjim tavan tabii.. normal böyle şeyler.
Saat öğlen iki olmuştu. Kendi kendime kalkmaya bak anasını satayım..
Dün duşa girmeyip uyumuştum üzerimdekilerle. Demirkan'ın ceketi ile..
Kendi kendime maymun gibi sırıtmayı keserek suyu kapattım. Abim evde yoktu. Evde tektim yani. Babam da dün gece gelmemişti.
Şştt! Sessizlik. Bugün en mutlu günüm.
Sonunda duş almış, bornozumla kalmıştım. Yüzüme internette gördüğüm her tarifi yapıyordum. İnternete bunun için para ödüyorum.
Keten tohumunu kaynatmış, önce saçıma, şimdi de yüzüme sürmüştüm.
Midem bulanmıştı ama. Sümük gibiydi.
Kendi kendime değişik sesler çıkarıp parlayan yüzüme baktım.
Kız maşallah, bende bir güzelim ha bu aralar.
Kulağımı çekip üç kere aynaya vurmam ile kapı çalmıştı.
Ay kimsin ayol?
Koşa koşa kapıyı açmaya gittiğimde, karşımda Demirkan'ı görmem ile kapıyı son hız geri kapatmaya çalıştım.
Çalıştım sadece arkadaşlar..
Elini kapıya koyup açtığında resmen karşımdaydı.
Demirkan, gider misin ya? Ne işin var ayrıca senin burada? Üzerime bir bakış attığımda bornoz ile olmama ayrı bir sövdüm. Sikeceğim ha! Ben niye hep bu çocuğa rezil oluyorum amk?
Gülerek içeri geçtiğinde arkasından ters ters bakmak ile yetinmiştim.
Ne gülüp utandırıyorsun sanki? İt kopuk.
"Utanma."
Allah razı olsun Demirkan'cım. O kadar iyisin ki Sağol.
Göz devirerek arka fonda çalan Koray Avcı- Hoş geldin şarkısını kapattım.
"Niye geldin?" Diye bir soru sorduğumda ellerini göğsünde bağlayıp alayla sırıttı.
Köpek. Yine ne yapacaktı acaba?
"Günaydın öpücüğümü almaya."
Söveceğim ha şimdi sana!
Yanımdaki koltuğun yastığını fırlattığımda eliyle tutmuştu.
"Demirkan, defol."
Cıklayarak düzenli bir şekilde koltuğa geri koydu.
"Sen komutanınla böyle mi konuşuyorsun Rahşan?"
Bak sövmemek için çok zor duruyorum ben.
Gülümseyerek kafamı salladım.
"Hıhı. Sevmediklerime karşı böyleyim ben."
Aynen kanka. Dün bıraksaydık çocuğun dudağına yapışacaktın. Hâlâ konuşuyorsun.
Kendi kendime göz devirdiğimde yanıma yaklaşmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
R.U.A.
Teen FictionCan verenler, can alanlar.. Tek bir amaç, tek bir hedef. Vatan sağolsun!