Ram ol bana, ruhun yeni bir âleme girsin… Yazmış kaderin: Aşkıma ömrünce esirsin! Aklınla, şuurunla, hayâlinle bilirsin. Mutlak seveceksin beni, bundan kaçamazsın..
Hüseyin Nihal Atsız
🐺
"Yalnız, Peri bizi anne, baba yaptı." Dediği ile gülerken çayın altını kapattım.
"Çok seviyorum."
Gerçekten bıcır bıcırdı. Kurban olduğum. Ya anne gibi hissediyorum onun yanında.
"Beni mi?" Dedi heyecanlı sesiyle. Ne? Arkama döndüğümde, masaya yaslanmış beni izlediğini gördüm.
"Seni değil. Pislik!"
Aklıma yine Cansu'nun gelmesi ile dişlerimi sinirle sıkarak göz devirdim. Pislik! Ya sen bana nasıl bu kadar yakın davranabiliyorsun?
Kaşlarını çatarak sabırla bir nefes aldı. Aldığın nefesi senin!
"Yine noldu amına koyayım ya?"
Yandaki çay kaşığını üzerine fırlatarak gözlerimi kıstım.
"Git sen sevgiline sor Âlp!"
Evet, Demirkan'ın diğer adı Âlp'ti. Ama hiç kullanmıyordu.
"Rahşan, ne sevgilisi kurban olduğum?"
Ya bak nasıl da salağa yatıyor?!
"Cansu'yu diyorum. Sen beni salak mı sanıyorsun lan?"
Göz devirerek sandalyeye oturdu genişçe.
"Ona Ayşe teyze numaramı vermiş Rahşan. Kız arayıp duruyor. Engelliyorum hat alıyor yeni. Kurtulamadım. Sevgilim falan değil."
Ne? Babaanne napıyon ya sen? Çocuğun da günahını aldık boş yere.
"Niye söylemiyorsun baştan?! Buradan belli bir şeyler çevirdiğin işte."
Şok olmuşçasına bana bir bakış attığında paketten bir dal sigara çıkardım. Kafamı dağıtmam lazımdı.
"Bir daha aradığında getir bana. Ben konuşurum hanımefendi ile."
Sırıtarak yanıma geldiğinde, saçlarımı arkada topladı. Dikkatle inceledi yüzümü, boynumu..
"Kıskandın mı?"
Sigaramdan bir dal içerek cıkladım.
"Sen önce kıskandığını itiraf et, ben sonra söylerim kıskandım mı kıskanmadım mı?"
Onu kendimden uzaklaştırarak ısınan çayın altını kapattım.
"Bana bak," Diyerek ona döndüm sinirle.
"Bu Firuzan Yarbay kim ve babam ile ilgisi ne?"
Dudağını ıslatarak omuz silkti.
"Bunu cevaplamam doğru olmaz yavrum."
Bok olmaz!
"Demirkan, söyle hadi." Kendisine yavru köpek bakışları atarak söylemesi için ısrar etmiştim ama tık yoktu.
Pislikti işte.
"Kimden ne bekliyorsam zaten." Kendi kendime söylenip önceden çıkardığım çay bardağına çay aktarmaya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
R.U.A.
Teen FictionCan verenler, can alanlar.. Tek bir amaç, tek bir hedef. Vatan sağolsun!