Herzamanki gibi yanlız başıma okula gidiyorum . Adım İnci Yıldırım yarın 18 yaşına giriyorum ve maalesef tek başıma gireceğim herzamanki gibi.
Yarım saatlik yolun 2 dakika da bittiğini sanacak kadar dalgınım. İlk ders biyoloji herzamanki sırama oturdum.
5 dakika sonra da Emre hoca geldi , yanında bi çocuk daha vardı . Hoca konuşmaya başladı
"Çocuklar bugün okula yeni öğrenci geldi onla iyi anlaşmaya çalışın, Teşekkürler" ve devam etti "Kendini tanıt ve boş bir yere otur" dedi.
Çocuk söze başladı
"Ben Deniz umarım iyi anlaşırız" dedi ve kendine sıra bakmaya başladı.
Eski dostum Ceyda elini kaldırıp "buraya gelebilirsin Denizcim" dedi beni eski sevgilimle aldattığından sonra bidaha yüzüne bakmadım.
Deniz iğrenir gibi yüzünü buruşturdu ve benim yanıma doğru ilerlemeye başladı.
Yanıma geldiğinde "Selam burası boş ise yanına oturabilir miyim" diye sordu. Yorgun sesimle yanıtladım ;
"Tabii oturabilirsin okulumuza hoşgeldin Deniz" dedim ve küçük bir tebessüm verdim ona ,
Oda karşılık verdi . Emre hoca "Evet çocuklar derse geçelim" diyerek sessizliği sağladı ve konuşmamız burada kesildi.
Tenefüs zili çaldığında herkes dışarı giderken Ceyda yanımıza geldi ve Deniz'e bakarak "Kantine inicem Deniz sende gelmek ister misin diye soracaktım"
gülerek konuşması sinirimi bozmuştu.
Deniz ise "Daha alışamadın sanırım biraz arkadaş çevresi kurucam sonra gideriz , olur değil mi " dedi tebessümle beraber.
Ceyda "Sorun değil tabikii görüşürüz Deniz" dedi bana ilk kez baktı yüzünde pişmanlık aradım, Ama yoktu el sallayıp yanımızdan uzaklaştı.Deniz
"Arkadaş olmak ister misin?" Dedi bana ,ona döndüm "Benle arkadaş olmak istemezsin bence" dedim . O işe sorgulayan bakışlarıyla "Neden istemeyeyim?" Dedi .
"Herneyse boşver ben İnci" diyerek kendimi tanıttım. Tebessüm etti "Bende Deniz memnun oldum İnci" dedi .
Ondan sonra 2 dakika sessizlik oldu ne ben Deniz'e ne o bana bakıyordu sonra Deniz bu sessizlikten sıkılmış olacak ki konuşmaya başladı;
"Bu ders ne biliyor musun?" Diye sordu amacı sadece sessizliği bozmaktı. "Evet biliyorum, matematik" diye yanıtladım. Ve ani bir kararla çantamı kaptım
"Matematikten nefret ederim , sana iyi dersler ben ekicem" dedim sırıtarak ve yürümeye başladım. "Bi dakika bensiz mi" dedi Deniz
"okulunun ilk günü ekmeye emin misin?" dedim evet anlamında sırıttı. "Takip et o halde" dedim ve yürümeye devam ettim.
Okuldan çıktığımızda "parka gidicem sen napıcaksın" devam ettim "benle mi gelceksin yoksa?" Deniz düşünmeden "seninle geleceğim" dedi .
Parka geleli 20 dakika oluyor Deniz konuşmaya başladı "İnci sorun olmazsa kaç yaşındasın ve burcun ne" dedi."Sorun olmaz elbette . Yarın 18 yaşına giricem ve burcum akrep" dedim.
Bugün çok güzel giyinmiştim kendimi ilk defa güzel buluyorum sanırım .
Saçlarım çok uzamıştı ve kesmeye kıyamıyordum. Bir süre sonra Deniz'i unuttuğumu fark ettim
"Dalmışım kusura bakma Deni-" derken sözümü kesti ve
"önemli değil " dedi .
Telefonuma baktığımda saattin 12 olduğunu gördüm "Ben eve gidicem senin evin nerde bırakayım seni de" Deniz kıkırdadı
"Neyle bırakıcaksın beni"
dedi gözlerimi devirdim ve "okulun orda motorum var" dedim, der demez gözlerini kocaman açtı.
"Gerçekten" dedim 5 dakika da motorumu aldım .
"atla" dedim adresi söyledi ve onun evine sürdüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İhanetin Affı Olmaz
Teen Fictionİhanete uğrayan genç kızın geçmişi ve geleceği olan çocuk.