10. Bölüm

59 5 0
                                    

Yüzünde hüzün belirdi. "Haklısın bir kardeşi hiçbir zaman hak etmedim" dedi. Ve bu dediği son şey oldu.

Çıktı odadan . Sinir krizi geçiriyordum. Hıçkırmaya başladım birden. Deniz ve Alper beni izliyordu yüzlerindeki hüzünle.

"Biraz yanlız kalmaya ihtiyacım var , çıkar mısınız" dedim. Gözyaşlarımın arasından. Onaylayan mırıltılarla çıktılar.

Ağlayarak uykuya daldım. Her zamanki gibi.

Uyandığımda gözlerim ağrıyordu. Tek başımaydım. Kıyafetlerimi giydim ve çıktım hastaneden.

30 dakikalık yolu atlatıp eve girdim. Ayaklarım titremeye başladı Kumsal'ın odasına geldiğimde.

1 kerecik giydiği ve yıkamadığım bir kıyafetini aldım. Kokladım onun mis kokusunu.

"Koruyamadım baba" dedim yine ağlıyordum "Affet" . Onun mis kokusunu içime çektim. Gitmişti.

Oda bırakmıştı beni. Yanlızdım. Her zamanki gibi. Kumsal'ın kıyafetlerini aldım ve 1 saat uzaktaki uçuruma gittim.

Oturdum uçurumun kenarına. Burası Ceyda'nın intihar ettiği yerdi. Telefonun tanıdık melodisi doldu kulaklarıma.

Abim arıyordu. Açmadım. 2-3 kez aradı. 4. Arayışında açtım . "Efendim" dedim sesim çok yorgun çıkıyordu. "İnci sen nerdesin!?" Dedi bağırarak.

"Bağırma bana." Dedim duygusuzca . "Soruma cevap ver!". Dedi hâlâ bağırıyordu.

"Sen bana hesap soramazsın ABİ" Dedim . 'Abi' kelimesini tükürür gibi söylemiştim.

"Ve telefon numaramı nerden aldın" dedim. Cevap vermedi. "Peki o zaman kapatıyorum." Dedim "İnc-" Derken kapattım.

Telefonu yanıma koydum. Kumsal'ın burda olduğunu hissediyordum. Zihnimde onun sesi belirdi.

Gülücükler saçan sesi. Gözlerim yine ıslandı. O sırada telefonum yine çalmaya başladı. Bu sefer Alper arıyordu. Açtım

"Ona neden telefon numaramı verdin?" İlk dediğim şey bu oldu. "İnci iyi misin sesin kö-" derken sözünü kestim bağırarak.

"ONA NEDEN TELEFON NUMARAMI VERDİN!?".

"İnci sakinleşir misin . Nerdesin seni çok merak ettik." Dedi sesi titriyordu. "Hastane odasına geldiğimizde yoktun." 

"Ona neden numaramı verdin Alper" dedim. Neden yapmıştı bunu. "Konuşmak istersin belki di-" sözünü kestim "İnandırıcı değil." Dedim .

"Ve uçurumdayım halletmem gereken şeyler var." "N-Ne u-uçurumu" dedi intihar ediceğimi sandı.

"Ceyda'nın intihar ettiği uçurum" dedim ve kapattım. Hiçbirşeye tahammülüm kalmamıştı.

İhanetin Affı OlmazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin