4. Bölüm

152 8 0
                                    

"Ceyda herzaman senden iyiydi" dedi.

Titremeye başladım bu dediğini sadece ikimiz anlamıştık. "Alp de herzaman senden iyiydi" dedim .

Ve küçük bi kahkaha attım. "Hadi tatlım baybay" dedim ölümcül bakışlar eşliğinde . Deniz'e dönüp "Atla Deniz" dedim.

Beni dinledi ve bindi. Yol boyunca hiç konuşmadık onun evinin önüne geldiğimizde "ben bi kaç gün okula gelmicem" dedim .

"Neden , Ceyda veya Bora'yla ilgili mi?" Dedi. "Hayır sadece gelmiyeceğim" dedim.

Ve konuşmanın son noktası bu oldu . Cevabını beklemeden sürmeye başladım motoru. Eve gitmedim , sadece benim ve Bora'nın bildiği yer olan köprüye gittim

köprü çok yüksek olduğu için herkes gelemiyordu. Bu cesaret sınırlı kişilerde vardı. Düşüncelere dalmışken "Umarım intiharını bölmüyorum?" Dedi .

Kıkırdadım "İntihar mı? , intihar edicek olsam daha iyi seçeneklerim var." Diye yanıtladım . Yanıma oturup "Ne gibi iyi seçenekler?" Diye sordu .

"Annemi öldürdüğüm İlaçla öldürürdüm kendimi intihar edicek olsaydım" diye yanıtladım , Evet annemi ilaçla öldürmüştüm .

Bir anlık sinir krizi yüzünden annemin canına kıydım.

Çocuk ise donakaldı "N-Ne , Anneni mi öldürdün" dedi kekeleyerek , korktu benden. Gözümü bile kırpmadan

"Evet öldürdüm" dedim ve devam ettim

"Cesedini bu köprüden attım" dedim .

Bu köprü herşeyi mahfettiğim yerdi. Bu çocuğun bidaha buraya geleceğini sanmıyordum .

Söze başladım "Bu arada ben İnci 2 yıl raporla deliler hastanesinde kaldım" dedim "benden korkuyorsan merak etme normal , herkes korkuyor"

yanıma döndüm bana katilmişim gibi bakıyordu . İşin trajik yani ise katil olmam. "Korkma seni öldürmiyeceğim" dedim bıkkın bi şekilde.

"Ben de Alper" dedi korkuyu ikinci plana atarak . "Memnun oldum Alper." Dedim .

"Bende memnun oldum İnci" dedi. Uzun bir süre konuşmadık. En sonunda sessizlikten bıkmış olucak ki

"Anneni neden öldürdün?" Dedi

"Babamı balkondan itti" dedim . O olay yüzünden yapayanlız kalmıştım. "Yani ailen yok?" Dedi tereddütle

"Evet yok ve şuan bi katille oturuyorsun çok trajik" dedim . "Belkide bu katili sevmişimdir?" Dedi . Kahkaha attım

"Gerçekten beni sevdin mi ?" Derken hâlâ kahkaha atıyordum. Çocuk "ne var bunda sevemez miyim halla halla" dedi .

Yanii bi katili sevmesi normal miydi? . "tatlım beni sevmeni önermem bana güvenme bile" dedim gülerken

"Annemi kendi yatağında öldürdüm uyurken" bana güven içerisindeyken. "Annen de babanı öldürmüş ama" dedi

"Neyse bu konuyu kapatalım , Arkadaş olmaya 'ne dersin?" Diye sordum . O ise heyecanla "olur derimm" dedi. Bu çocuğu sevmeye başladım.

                              ^                              | Alper

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

                              ^
                              | Alper

"Alper" dedim "Efendim?" dedi. "Bu gece seni eve atayım mı" dedim şakasına gülerken

"olur neden olmasın" dedi oyunumu devam ettirirken . Ayağa kalktım onu da kaldırdım "Hadi gidelim" dedim

elini tutup motoruma yönelttim onu . "Alper buna binebilirsin, Değil mi ?" Dedim .

Gözleri faltaşı gibi açıldı "Bu senin miii" dedi heyecanla "Hadi binelimm" dedi güldüm "çok tatlısın yicem ha" dedim motora binerken.

"Evde yersin bebeğim" dedi göz kırpıp , Kızardım . "Seni evine mi bırakayım yoksa bana mı gelmek istersin?" Diye sordum.

"Bugün sende kalsam olur mu?" Dedi. "Tabii kalabilirsin" dedim ve eve sürmeye başladım. 20 dakika içinde eve gelmiştik.

O sırada kapının önünde oturan  Bora'yla karşılaştık "Senin ne işin var burda Bora?" Dedim sinirli bi şekilde. Güldü

"Eski sevgilimin evi gelemez miyim?" Dedi . Alper araya katıldı "İnci istersen ben gideyim?" Dedi.

"Hayır Bora gidicek."

Bora'nın yanına gidip kaldırdım ve kulağına eğilip "Deli raporum var seni burda öldürsem kimse birşey yapamaz defol" dedim

uzaklaştığımda bana korkuyla bakıyordu Ve hemen koşarak kaçmaya başladı. Onun bu hareketiyle kahkaha attım.

Alper "Ona ne dedin" dedi gülerken "Sır tatlım , hadi eve geçelim" dedim ve eve girdik.

"Benimle aynı odada mı kalmak istersin yan odada mı kalmak istersin?" Diye sordum "seninle aynı odada kalsam sorun olur mu ?" Dedi "Olmaz , gel burdan" .

Odama girdik.

"Giyinicem sende üstünü çıkar sanada birşeyler getireyim" dedim . "Bana göre kıyafetin var mı" dedi şaşkınlıkla. 

"Abim vardı onun kıyafetleri" dedim . "Vardı?  artık yok mu?" Dedi . "Askerde" dedim .

Beni terk etti diyemedim. ona kıyafet getirdim ve bende soyundum arkamı dönüp .

Bu siyah crobu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu siyah crobu

Bide bu mini eteği giydim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bide bu mini eteği giydim.

Alper'e de bunları verdim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Alper'e de bunları verdim . İkimizde giyinip salona film izlemeye gittik. Film izlerken ben uyuya kalmışım gibi yaptım

Alper bunu fark edince beni uyudum sandı ve kucağına alıp "çok güzelsin" diye fısıldadı ve beni yatağa yatırdı.

İhanetin Affı OlmazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin