Ezgi ve Esra'yla tanışalı bir hafta oluyordu. Birbirinize yatıya geldiğim oluyordu ve bugünde yatıya kalmaya karar vermiştik.
Ezgi'nin evinde yatıya kalıcaktık bugün. Ben , Ezgi , Esra , Berk , Alper ve Deniz olucaktı bu sefer daha kalabalık olsun istediler. Hazırlanmıştık Deniz'le .
İnci;Tatlım biz hazırız geliyoruz
Ezgi;Tamam canım Berk , Alper ve Esra geldi demin haberiniz olsun
İnci;Tamam Ezgicim geliyoruz bizde"Aşkım hadi gidelim artık bizi bekliyorlarmış"
İnci'nin geceliği 👇🏻Dışarı çıkık ve Ezgi'lerin evinin önüne gelmemiz 2 dakika sürmüştü. Kapı çaldım Ezgi "Kim o" dedi .
"Biziz Ezgii"
Dediğim an kapı açıldı ve Ezgi boynuma atladı . Bende hemen ona karşılık verdim. "Boğulucam" dedim gülerek .
Oda benden ayrılırken güldü. "Boğulmadan içeri girelim o zaman" dedi ve içeri yürümeye başladık .
Salona geldiğimizde herkes bize bakıyordu. Abim demeye utandığım kişi konuştu . "İnci o çok kısa değil mi?" Dedi ben ve diğerleri ona baktı .
"Pardon da sen kimsin ve ne zamandan beri kıyafetimin kısalığı uzunluğu sana kaldı?" Dedim nefretle . "Haklı canım ve hiçte kısa değil , neyse kavga çıkmadan oturun korku filmi izlicez" dedi Esra son cümleyi heyecanla söylemişti .
Bizde oturmuştuk şuan sıra şöyleydi . Deniz , Ben , Alper , Ezgi , Berk ve Esra . Dabbe izlemeye karar verince Ezgi filmi başlattı .
Ben böyle filmlerden çok korkmazdım hatta severdim bile . Ama diğer kızlar korkuyor gibiydi . Tek ben ve Alper korkmuyorduk sanırım .
Ekrana birinin sıçramasıyla Deniz'in bana sarılması bir oldu . Bende ona sarıldım ve konuştum. "Oww korkmuş mu benim bebeğim" dedim gülerek .
Diğerleri bize bakıyordu. Esra ve Ezgi aynı anda konuştu "Çok yakışıyorsunuz" dediler. Tebessümle yanıt verdim "teşekkür ederiz , Sizde çok yakışıyorsunuz" .
Sonra filme normal devam ettik . Filmin ortasındayken konuştum "kızlar ben bi lavaboya gidiyorum izleyin siz" dedim .
Ve lavaboya doğru gittim . Tam içeri girecekken biri beni kolumdan tuttu ve kendine çekti .
O an o kişinin Alper oldugunu gördüm ve onu direk ittirdim "Napıyorsun sen uzak dur benden!"
Dedim içeridekilerin duymadığından emin olduğum bir ses tonuyla .
"Bu üstün neden bu kadar kısa" Sesinde bariz bir kıskançlık vardı . "Sanane ? Sen kimsin sana hesap vericem ben?"
Benim ses tonumda ise sadece ona tuttuğum kin ve nefret vardı. Sesimdeki soğukluğu duyunca bir an afalladı .
Beklemediğim bir anda lavaboya girip benide içeri çekerken Deniz beni tutup kendine çekti .
"Hadi güzelim bizi bekliyorlar içeride" dedi . Bana tebessüm atarken Alper'e öldürecekmiş gibi bakışlar atıyordu.
Ve iyi de yapıyordu . Beni kucağına alıp salona giriş yaptı . "Başı dönmüşte biraz , o yüzden geç kalmış kusura bakmayın " .
Hepsi sorun yok diyince oturdular filmi izlemeye devam ettik 2 dakika sonra da Alper geldi ve oda hiç birşey olmamış gibi filmi izlemeye devam etti .
Filmin sonunda yarın da bana gelmeye karar verdik . Eşyalarımızı alıp çıkacakken Alper "Ben size yardım edeyim" dedi .
Sonunda 5 dakika da evimizin önüne gelmiştik Alper'in taşıdığı eşyaları ondan alıp "teşekkür ederim" dedim son derece soğuk bir sesle .
Ve içeri girdik "Aşkım Ben çok yoruldum yatıyorum" dedikten sonra yatak odamıza girdim .
Yatıp gözlerimi kapattım ve o an bütün sesler durdu ve sessizlikle birlikte yanlızca ben kaldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İhanetin Affı Olmaz
Teen Fictionİhanete uğrayan genç kızın geçmişi ve geleceği olan çocuk.