6. Bölüm

85 6 0
                                    

Kumsal'ın sesiyle açtım gözlerimi. "Abla ben acıktım" . Esneyerek

"Tamam ablacım kalktım hemen yemek hazırlarım" dedim

"ne yemek istersin?" Demeyi ihmal etmedim. "Abla bana tost yapar mısın" dedi heyecanla.

Tebessüm ettim "tabikii tatlım sen odana git ben hazırlayınca çağırırım seni" .

"Teşekkür ederim ablacım" dedi mutlulukla . Kumsal gidince Alper'e baktım hâlâ uyuyordu. "Aşkım" dedim.

Uyandırmak için bi kere daha "aşkımm" dedim. Esneyerek uyandı sonunda "efendim birtanem" dedi.

"Kumsal acıkmış yemek yapıcam sen ne istersin?" Dedim "Kendine ne yaparsan ondan isterim bende" dedi .

Onu öpüp kalktım yataktan. Öpmemi beklemiyor olucak ki şaşırdı sonra tebessüm etti .

Deniz'in odasına gittim o uyanıktı. Beni görünce "günaydın İnci" dedi.

"sana da günaydın Deniz , Yemekte ne istersin diye sorcaktım" dedim . Biraz düşünüp "tost yapar mısın bana da canım çekti de" dedi masum masum.

"Tabii hazır olunca çağırırım seni" deyip göz kırptım. Herkese tost yapıp haber verdim ve hep birlikte kahvaltı yaptık.

"Ellerine sağlık ablacığım" dedi Kumsal.

"Afiyet olsun kuzum" dedim. Deniz ve Alper de ellerine sağlık dedi onlara da afiyet olsun dedim.

Kumsal parka gitmek isteyince Deniz ben götürürüm dedi . Onlar gidince Alper ile baş başa kaldık.

"Aşkım Kumsalı okula yazdırayım diyorum sence onun için hangi okul daha iyi olur?" Diye sordum. "Özel okul onun için daha iyi olur bence" dedi

Ona hak verdim . Ondan sonra Alper'in işi çıkmıştı ve gitti. Bende Kumsal'a özel okul bakarken Deniz ve Kumsal geldi.

"Abla benim uykum geldi bana masal okur musun" dedi. "Tabiki okurum bebeğim gel" dedim onu kucağıma alıp odasına gittim .

Onun için hikaye kitapları almıştık onlardan 'Kırmızı başlıklı kız' hikayesini seçtim ve okumaya başladım "bir varmış bir yokmuş.."

Hikayenin ortalarında uyuya kalmıştı kumsal. Deniz için yemek hazırladım ve Kumsal'a okul bakmaya devam ettim.

20 dakikanın sonunda ona uygun okul bulmuştum. Tam yerimden kalkmıştım ki telefonum çaldı. Telefonuma yöneldim.

Arayan kişi Ceyda'ydı. Açtım "Ne var Ceyda?" Dedim sesimdeki kin o kadar belliydi ki Ceyda titreyen bir sesle konuştu;

"İnci... Bora.." dedi ve ağlamaya başladı. "Bora ne?" Dedim "Bora seni aldattı mı tatlım" dedim gülerek.

"Hayır İnci Bora kaza yapmış" dedi daha çok ağlıyarak. "Ceyda bundan banane ?" Dedim

"En yakın arkadaşımla yatan birini neden umursayayım ki!? Kaza yaptıysa o senin ve onun problemi" dedim sesim fazla yüksek çıkmıştı.

Ceyda daha çok ağlayarak "Bora öldü İnci" dedi üç kelime . Üç kelime bu kadar mı umurumda olmazdı?.

Umurumda bile değildi. "Ne dediğimi duymadın mı? umrumda değil Bora öldüyse bu seni ilgilendirir beni böyle saçma şeyler için arama!." Dedim bağırarak.

Deniz bütün bu sesleri duyup yanıma geldiğinde telefonu kapatmıştım. "İnci noldu neden bağırıyorsun?" Diye sordu merakla . "Bora ölmüş" dedim.

İhanetin Affı OlmazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin