Deniz beni aldatalı 1 ay geçti. Abimle aramızı düzelttik . "İnci" içerden seslenen abimle gözlerimi araladım .
"Efendim abi" uyku sersemi bi sesle cevap verdim. Bugün benim doğum günümdü .
Unuttular büyük ihtimalle. "Gel yemek yiyelim" dedi abim . "Tamam yüzümü yıkayıp geliyorum" .
Yataktan kalkıp lavaboya elimi yüzümü yıkamak için girdim. 5 dakika sonra mutfağa gelmiştim. Deniz de burdaydı. "O niye burda?" Dedim sert bir şekilde.
"Otur İnci" dedi Alper , oda burdaydı. Abim , Ben , Deniz ve Alper mutfakta bakışıyorduk . "Utanmıyor musunuz?" Dedim beni aldattıkları hâlde ikiside burdaydı .
Konuşamadılar bir süre . "Abi neden burdalar bunlar?" Sinirle. "Onlara sor" dedi . Bunlar beni krize sokar.
"Son kez soruyorum , neden burdasınız!" Bağırmaya az kalmıştı. "Biz özür dilemek için geldik" dedikleri ile kahkaha attım .
"Sizce de fazla geç kalmadınız mı?" Dedim kahkahalarım mutfağı doldururken . "Kalkın gidin bu evden sinirimi sizden çıkarmiyim!" Bugün fazla sinirliydim .
O yüzden bağırmama hakim olamıyordum . Ve onlar hâlâ beni ciddiye almıyorlardı . "Özür dileriz İnci" ikiside suçluluk duyuyorlardı büyük ihtimalle .
"Tamam dilediniz özürünüzü gidin şimdi" onlarla uğraşamazdım.
Hâlâ beni dinlemediklerini fark ettiğimde sinirle telefonumu ve motorumun anahtarını alıp odama gittim çantamı da aldığım da kapıya yöneldim .
"SİZ GİTMİYOR MUSUNUZ ? BEN GİDERİM!" diye bağırıp dışarı çıktım. Motorumun yanıma gidip üstüne bindim ve çalıştırdım.
Kardeşimin mezarını ziyaret edicektim onu çok özlemiştim . Ama önce çiçekçiye uğradım ve en güzel çiçeği aldım "kolay gelsin" deyip çıktım çiçekçiden .
Motoruma binip Kumsal'ımın mezarına doğru sürmeye başladım . 10 dakikanın sonunda mezara geldiğimde motorumu boş bir yere park ettim .
2 dakikalık yürüyüş yolundan sonra Kumsal'ımın mezarına gelmiştim . Mezarın yanına çöktüm ve ağlamaya başladım.
"Kumsal'ım niye bıraktın beni güzelim" dedim ağlarken psikolojim çökmüştü. Artık yoruldum. 1 saat Kumsal'ın mezarında ağladıktan sonra ayağa kalktım .
Göz yaşlarımı sildim. Kumsal için dayanmalıydım . Sadece onun için . Kendime bir otel buldum ve oraya gittim .
Zengindim . Zamanında çok çalışmış ve zengin biri olmayı başarmıştım . Yanımda kıyafet olmadığı için alışveriş yaptım . Ve kendime güzel bir ev bakmaya başladım.
Birdaha o eve gitmeyecektim saatin 23.00 olduğunu görünce kendime doğum günü pastası sipariş ettim. 10 dakika da gelmişti pastam .
Üstüne mum koyup doğum günümü kutladım her zamanki gibi tek başıma.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İhanetin Affı Olmaz
Teen Fictionİhanete uğrayan genç kızın geçmişi ve geleceği olan çocuk.