2. Bölüm

181 6 0
                                    

"Burası dimi evin?" Dedim yarım saat sonra . "Evet burası teşekkürler İnci" diye yanıtladı .

"Görüşürüz" dedim Deniz sessiz bi şekilde mırıldandı 'Görüşeceğiz' . Evime geldiğimde 1 saat geçmişti.

Evi toplamaya başladım . Evi topladıktan sonra odama geçtim ve çalışmaya başladım .


2-3 saat çalışmaya dalmışım kitabı kapatınca anladım , saat çok geç olmuş olmalı diye düşünüp yatağıma yattım ve gözlerimi kapadım .

Sabah 7 de uyandım hazırlanmaya başladım okul için .

Yola çıktım motorumla 10 dakikada vardım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yola çıktım motorumla 10 dakikada vardım. Herkes bana bakıyordu . Ceyda Deniz'e yaklaşmaya çalışıyordu beni görünce göz devirdi .

Deniz ise "Ceyda iznin olursa gidebilir miyim" dedi Ceyda buna çok bozuldu fakat belli etmemeye çalışarak

"tabii" dedi ve onu bırakarak uzaklaşmaya başladı .

Deniz yanıma gelmeye başladı. Soru sorar şekilde bakış attım o ise gülerek "Selam İnci günaydın , nasılsın?" Dedi . Göz devirerek

"soluklan Deniz"

dedim ve devam ettim "sana da günaydın ben iyiyim , sen nasılsın?" Dedim.

Tebessümle "ben de iyiyim" dedi.

Şaka amaçlı "Ceyda seni çok sevdi sanırım" dedim buna sesli bir şekilde güldü. "Evet çok sevdi ama ben onu sevmedim , yapıştı salmıyor kız" dedi .

"Maalesef onun kişiliği öyle" dedim ve yürümeye başladım. Oda beni takip ederek "O senin neyin oluyor , nerden tanışıyorsunuz" dedi

"yanlış anlama meraktan soruyorum" diye devam etti . "Eskiden en iyi arkadaştık" dedim .

"Aranız şuan kötü sanırım?" Dedi Deniz soru sorar bir tınıyla. "Sevgilimle yattı" dedim düşünmeden. "Gerçekten mi , Senin için üzüldüm "

sessizce "üzülmen için söylemedim" dedim sessizce dememe rağmen duydu. "Kantine iniyorum gelicek misin?"

Dedim ona dönüp. "Yok sağol gelmiyicem" diye yanıtladı "tamamdır , hemen inip gelirim" 2 kat aşağı indim kantinde kuyruk vardı .

5 dakikanın sonunda bitti . Sıra bana gelince "1 tane sütlü kahve alabilir miyim?" Dedim yorgun bir şekilde.

Kadın tebessümle "hemen geliyor efendim" diye yanıtladı beni.

2 dakika sonra elinde kahveyle gelince "teşekkürler" dedim ve parayı verdim kadın iyi günler dedi .

Kahvemi alıp Deniz'in yanına gitmek için yürümeye başladım .

2 kat çıktıktan sonra sınıfa girdim ve gördüğüm şeyle birlikte kahvem yere düştü.

İhanetin Affı OlmazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin