18. Bölüm

45 4 0
                                    

Doğum günü kutlamamdan sonra uykuya bıraktım kendimi .

Uyandığım da konsere gitmek geldi aklıma kafamı dağıtmaya ihtiyacım vardı . Akşam için konser varmı

bakmaya başladım. Sefo bilmem mi konseri olduğunu gördüm . Ve hemen bir bilet aldım . Saat 20.00 de başlıyacaktı .

Tam 5 saat vardı başlamasına. Kendime kombin yapma kararı aldım ve dolabına yöneldim .

Ev de seçmiştim konserden sonra taşınma işlemlerine başlayacaktım. Siyah crop ve etek kombinlemiştim .

Eski evime gidip Ezgi'yle vedalaşmak istiyordum.  Yola çıktım . Hızlı sürdüğüm için 20 dakika da ordaydım .

Kapıyı çaldım. Ezgi açtığın da yarı çıplak olduğunu  gördüm. "Kusura bakma biraz kötü bi zamanda geldim sanırım" biraz utanmıştım.

"Önemli değil tatlım , bişi olmadı inşallah?" dedi . "Ben burdan taşınacağım Ezgi" dedim .

Direkt gitmek istiyordum "Neden?" Birden söylediğim için afallamıştı. "Burda rahat edemiyorum eski sevgilim rahatsız ediyor" dedim.

"Peki madem yeni evinin konumu atarsın hayırlı olsuna geliriz" dedi gülümseyerek

"şu anlık taşınma sürecinde olduğum için ev müsait değil ama olduğunda ilk seni çağıracağım"

dedim gülerek. Oda güldü benimle . "Neyse ben sizi tutmayayım kolay gelsin" dediğimde kızarmıştı.

"Görüşürüz İncicim" dedi bana dönüp tatlı bir tebessümle . El sallayıp otele dönmek üzere motoruma bindim.

Otele geldiğimde saate baktım . Son 2 saat kalmıştı konsere.

Kendime yemek yaptım hemen yedikten sonra kısa bir duş almaya karar verdim . Hemen duş alıp giyindim .

                  İnci'nin kombini

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

                  İnci'nin kombini

Saate baktım az kalmıştı konserin başlamasına . Hemen motoruma binip konser alanına sürdüm. 10 dakika da varmıştım konser alanına. 

Duyurular yapıldı ve 5 dakikanın sonunda Sefo sahneye çıktığında ben hariç herkes alkışlıyordu. Sefo ön konuşmayı yapıp şarkıyı söylemeye başlamıştı ki biri bana çarptı 

Her yarında
Gördüğüm şeylerin her birinde
Gözlerinle
Sol yanımda
Boşluk hissinin yanında bir sinirle
Ben seninle
Bilmem mii

Bana çarpan çocuk sesini duyurmak adına bağırarak konuştu. 

"PARDON SİZİ GÖRMEDİM" dağınık saçları çok güzel duruyordu . "SORUN DEĞİL" Dedim duyması için biraz yaklaşarak.

Zor günlerimde hep sen yanımda vardın
Oooo aaaa
Günlerdir
Hissettiğim bu şeyden yarım mı kaldım

Ondan uzaklaşıp sahneye doğru baktım telefonumu çıkarıp videoya almaya başladım hem video çekiyor hem hem de bağırarak şarkıya eşlik ediyordum.

Birinin bana baktığını hissederek başımı yanıma doğru çevirdim ve bana çarpan çocuğun bana baktığını gördüm tek kaşımı kaldırdım.

Sonra önüme döndüm. Konserin bitmesine çok az kalmıştı ki küçük bi kız ağlayarak yanıma geldi . Hemen kızın yanına çöktüm

"şhhh noldu güzelim neden ağlıyorsun?" Dedim şefkatle. "Abimi kaybettim" dedi ağlayarak . 

Onu kucağıma aldım "Tamam ağlama kuzum buluruz abini" .

Ağlaması biraz yavaşlamıştı . "Abin nasıl görünüyor tarif edebilir misin" dedim . Kafasını sallayıp konuşmaya başladı .

"Dağınık saçlı kahverengi gözlü üstünde t-shirt var siyah renkli senin gibi siyah giyinimli"

bu kişiyi bi yerden biliyorum sanki derken bana çarpan çocuk olduğunu hatırladım .

"Abinin adı ne güzelim" dememle bana daha çok sarılıp cevap verdi "Arda" .

Tamam anlamında kafamı sallayıp onu aramaya başladım kucağımda küçük kızla beraber

"senin adın ne bakalım" dedim tebessümle tekrar ağlamasın diye oyalamaya çalışıyordum .

"Kumsal senin adın ne abla" dedi heyecanla . Kumsal dediği an canım acıdı . Acı bir tebessüm oldi

dudaklarımda "İnci bende güzelim" dedim daha sıkı sarılırken.

Herkes yavaş yavaş uzaklaşmaya başlarken heryerde Kumsal'ı arayan abisini gördüm ve koşarak yanına geldim yanına geldiğimde direkt bana döndü "

Kardeşin" diyerek ona uzattım . Rahatlamıştı kardeşini görünce. "Abii!" Dedi Kumsal heyecanla . Arda yanıma yaklaşıp Kumsal'ı kucağımdan aldı

"Abi İnci abla beni buldu ve sana getirdi" dedi mutlulukla. "Ben artık gideyim , Görüşürüz Kumsalcım" dedim ve gitmeye yeltenirken.

Biri bileğimden tuttu ona gördüğümde bu kişinin Arda olduğunu gördüm.  "Teşekkür ederim Kumsal'ı bana getirdiğin için" diyerek devam etti "Sen olmasaydın başına birşey gelebilirdi" dedi suçlulukla cevap verdim .

"Evet ben olmasaydım başına birşey gelebilirdi , o yüzden kardeşine daha dikkatli bak . olur mu?" Dedim .

Aklıma ölen kardeşim geldiğinde gözlerim doldu. Ondan gizlemek için arkamı dönmüştüm ki Kumsal konuştu.

"İnci abla bende senle gelmek istiyorum!" Dedi heyecanla ve abisine döndü "Abi nolur İnci ablanın evine gidelim!"

Heyecanla konuşuyordu bu hâline gülerek ona döndüm. "İnci ablan müsait olmayabilir ama-" derken sözünü kesti Kumsal abisinin.

"O zaman o bize gelsin noluur" dedi çok istiyordu . Arda bana döndü "gelmek ister misin?" Dedi utanarak .

"Size rahatsızlık vermek istemem" dedim . Arda tekrar konuştu.

"Annemiz ve babamız iş için başka bir şehirde yani rahatsızlık vermezsin"

dedi ama aklına birşey gelmiş olmalı ki tekrar söze girdi "Senin ailen merak eder mi?" Dediği an konuştum

"beni merak edicek bi ailem yok , onlar öleli çok oluyor . Yani gelebilirim" dedim gülerek.

"Ö-Özür dilerim ben bilmiyorum" dedi Arda pişmanlıkla.

"Sorun değil onların olmamasına alıştım da artık gidelim bence Kumsal üşür" dedim . Kumsal konuştu

"İnci abla senin kardeşin var mı" diye sordu meraklı meraklı. Onu hatırlayınca yine hüzünlendim.

"Vardı onun da adı Kumsaldı biliyor musun" dedim zoraki bir tebessümle "Nerde şimdi o kardeşin?" Dedi

Kumsal . "Kalp krizinden kaybettik onu da" dedim . Arda konuştu "Başın sağ olsun" dedi yüzü düşerken.

Ona tebessüm ettim . Kumsal konuşmaya başladı.

"İnci abla" dediğinde ona döndüm tekrar . "Efendim bebeğim" dedim tebessümle.

"İstersen ben senin kardeşin olurum!" 

İhanetin Affı OlmazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin