5. Bölüm

132 5 2
                                    

Sabah bir arama ile gözlerimi açtım. Alper yanımda yatıyordu kolları belime sarılmıştı.

Utancımdan kıpkırmızı kesildim. Sonra o uyanmasın diye hemen aramayı sessize alıp baktım.

Deniz arıyordu. Açtım

"Efendim Deniz" Sabah sabah neden arıyordu ki. "İnci çok kötüyüm" o ağlıyor muydu?.

"Sen ağlıyor musun? Noldu ??" Dedim. "Ceyda biriyle öpüşüyordu, beni aldattı" dedi Ceyda'ya güvenmesi suçtu.

"Evime gelmek ister misin konuşur rahatlarsın" dedim ben bunları yaşamıştım onu anlıyordum.

"Kapındayım" dedi .

Ne kapımda mı??. Alper de uyanmış bana bakıyordu.  "Alper sen yat gelicem hemen" dedim Alper tamam anlamında kafasını salladı.

Gidip kapıyı açtım . Deniz ağlayarak bana sarıldı. Bende ona sarıldım "gel kapıda kalma" dedim.

İçeri geçtik. "Bekle sen burda Alper'e haber vereyim" dedim. O kim der gibi baktı ama sonra onayladı kafasıyla.

Alper'in yanına gittim elinden tutup salona getirdim . Deniz ve Alper direk birbirine baktılar.  Aynı anda "o kim İnci?" Diye sordular .

Göz devirdim.

"Alper bu Deniz , Deniz bu Alper siz tanışın hadii" dedim. Birbirine ölümcül bakışlar atıyorlardı. Alper "İnci Deniz senin neyin oluyor?" Diye sordu.

"Arkadaşım" dedim sadece. Deniz de onayladı. Deniz de sordu "Alper neyin oluyor peki" orası karışıktı neyim olduğunu bilmiyordum.

"Alper'le dün tanıştık sanırım ona aşık oldum." Dedim Alper'in de burda olmasını umursamadan.

İkisinin de gözleri açıldı ikiside bana döndü. "Ne var ya ben insan değil miyim aşık olamam mı" dedim. Deniz "Alper de burda-" derken sözünü kestim

"biliyorum Alper de burda ve oda öğrensin diye söyledim" göz devirdim. Sonra şakasına eğilip "Benimle evlenir misin Alper , Sana çok Aşığım" dedim .

İkiside şaşkınlıkla bana bakıyordu. "Size şaka yapılmaz arkadaş" dedim Alper "Gerçekten bana aşık mısın?" Dedi .

"Sanırım sana ilk defa âşık oluyorlar" dedim "Ama çok yakışıklısın nasıl daha önce aşık  olmadılar" Sonra sesli düşündüğümü anladım

"Ups sesli düşündüm sanırım-" derken Alper beni öptü.

ALPER BENİ ÖPTÜ.  Deniz'in önünde!? . Öpüşüne karşılık verdim.

Deniz "bölüyorum ama şunu keser misiniz?" Dedi göz devirip . Onun sesiyle ayrıldık.

Tam o sırada zil çaldı. Bu sefer ben göz devirdim. İkisi aynı anda "birini mi bekliyordun?" Diye sordu kafamı hayır anlamında salladım

"Ben bakıp geliyorum oturun siz" dedim ve kapıya yöneldim. Karşımda bir çocuk ve not vardı . Çocuk 5-6 yaşında duruyordu.

Notu alıp cebime koydum ve çocuğa eğildim "ablacım annen baban nerde senin?" Dedim şefkatle.

"Abla babamı senin annen öldürdü annem de intihar etti." Dedi ağlıyarak.  Benim annem-.

NE!?. "Tamam tatlım gel içeri geçelim. Onu koltuğa oturttum ve notu açtım.
                          
                           Sevgili İnci
Kızım beni affet bu notu senin eline üvey annen getirecek kardeşinle . Anneni aldatmıştım. Affet kızım beni. Bir kardeşin oldu. Ona öz kardeşinmiş gibi bak lütfen onun tek yakını sensin. Onun senden başka kimsesi yok. Lütfen Onu reddetme. O daha çok küçük .
                                              Seni çok seven
                                                             Baban

Notu okuduktan sonra ellerim terlemeye ve titremeye başladı .

Kafayı yemek üzereydim . Babam annemi aldatmıştı . Annem o yüzden balkondan itmişti babamı. Benim bir kardeşim mi vardı.

Yıllar sonra kimsesiz değildim deli gibi ağlamaya başladım.

Notu atıp kardeşime sarıldım o sırada Deniz ve Alper de notu okumaya başlamıştı. "Kardeşim" Dedim ağlarken "ismini bile bilmiyorum" .

Uzaklaşıp göz yaşlarımı sildim.  "Ablacım Benim adım Kumsal seninki ne" dedi sevecen sesiyle. Tekrar sarıldım

"İnci benim adım canım kardeşim" dedim özlemle. Varlığını bile bilmediğim birine özlem duymuştum. Deniz ve Alper notu okuyunca öyle şaşırdı ki.

"Artık yanındayım kimse sana zarar veremez canım kardeşim" dedim. Tekrar sarıldım. " Hadi bakalım Kumsal sana oda seçelim" dedim ve kafamla Deniz ile Alper'i de çağırdım.

İkiletmeden takip etmeye başladılar . Kumsal bitane odayı çok beğenmiş olucak ki "Ablacım burası benim odam olsun mu" dedi heyecanla .

Tebessüm ettim "Olsun kardeşim gel odan için eşya bakalım" dedim Deniz , Alper , ben ve kardeşim arabama bindik "Senin arabanda mı var lan ne kadar zenginsin acaba" dedi Deniz.

Güldüm " Hadi ikinizde evime taşının" dedim Deniz; "İnci aslında gerçekten senin evine taşınsam olur mu annemler başka bir ülkeye gidecekmiş sizi bırakmak istemiyorum" dedi.

"Çok sevinirim hem bana hem Kumsal'a arkadaş olursun" dedim .

Gerekli herşeyi aldık . Dolap , Yatak , oyuncak , kıyafet , gerekli herşeyi aldık . Eve geldiğimizde saat çok geçti "bunları yarın yerleştiririz bugün Benim odamda yat sen Kumsal" dedim

Deniz için de bir oda verdim. Deniz çok mutlu oldu. Alper'le baş başa kalmıştık sonunda "Aşkım sorun olmazsa bende bugün kalabilir miyim evinde" dedi

çekingen bi şekilde. "Sorun olmaz tabii" dedim ve ona sarıldım. "Aşkım senin uykun varsa Kumsal'ın yanına yat yoksa salona geçebilirsin ben Kumsal'ın odasını düzenliyim" dedim.

"Bende yardım ediyim" dedi gülümsemeyle Alper hep gülmeyliydi o gülünce Dünya'm güzelleşiyordu. Kumsal'ın odasını düzenledik bitirdiğimizde sabah oluyordu.

Çok yorulduk.  Alper Kumsal'ı odasına yatırdı bizde birlikte odamıza gittik ve uyuduk . Hissediyordum artık dünya benimde yüzüme gülücekti.

Kardeşim vardı Deniz vardı Alper vardı en önemlisi asla pes etmeyen ben vardım . Biz vardık :).

                          Alper&İnci

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

                          Alper&İnci

İhanetin Affı OlmazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin