"N-Ne Bora ölmüş mü?" Dedi kekeleyerek.
"Nasıl ölmüş" dedi titreyen bir sesle. "Trafik kazası yapmış" dedim net bir sesle. "Şaka yapıyorsun dimi??"
Şaka yapıyor benzemiyordum bence. "Şaka yapar gibi bi halim mi var?" . "Kim söyledi bunu sana?" Dedi nefes nefese.
"Ceyda söyledi." Dedim. Öldü , Bora öldü kurtuldum ondan.
Gram üzüntü yoktu içimde. Olmalıydı değil mi? ama yoktu.
" Ceyda şuan kahrolmuştur..." dedi Deniz hâlâ onu seviyor ve onu düşünüyordu.
"Seni aldatan kızı düşünmiyeceksin umarım?" Dedim , sinirlenmiştim.
"Haklısın" dedi. Haklıydım onu oda biliyordu. Kumsal yanımıza geldi ağlayarak "Abla" dedi sarılmak için eğildim
"noldu tatlım neden ağlıyorsun kabus mu gördün?" Dedim. "Evet abla kabus gördüm çok korktum" dedi titreyen sesiyle.
"Şhhh geçti kuzum" . Ona sarıldım . Geri çekilip kucağıma aldım. "Deniz ben Kumsal'ı yatırıp gelicem" dedim .
Tamam anlamında kafasını sağladığında çoktan gitmiştim.
- Ceyda
Bora öldü . Bora ölmüştü. Hayatım olan adam öldü. Bora'sız yaşayamam ki ben."Bora" diye ağlamaya başladım. "Neden gittin Bora neden" çıldırmış gibi ağlıyor ve titriyordum. Bora'sız yapamam.
Araba anahtarımı alıp bildiğim uçurum kenarına gittim. Yüksekti çok yüksekti. Ama Bora beni bekliyor olmalıydı.
Bora için yapabilirim bunu dedim kendime. "Geliyorum aşkım" dedim. Bora yoksa bende yokum.
Gözlerimi kapadım . Açtığımda saymaya başladım.
1.....
2.....
3.....Gözlerimi sıkıca kapattım. Ve kendimi bıraktım "geliyorum aşkım" sesim sadece bir fısıldamadan ibaretti .
Yaptım , canıma kıydım. Çok yüksekti . Düşüyordum. Gözümü açtığımda çok sivri bi taş son hızla boynuma girdi. "G-Geldim"
Dedim son nefesimle. "G-Geldim Bora".Şimdiki zaman
Kumsal'ı yatırıp geri döndüğümde Deniz biriyle konuşuyordu. Ölü gibi bakıyordu gözleri.
"Noldu?" Dedim sessiz bi şekilde. Ama beni duymuştu. "C-Ceyda" dedi titrek bir şekilde.
"Ceyda intihar etmiş" . Kafamdan kaynar sular döküldü.
"Ne! Bora için mi?" Çıldırıcaktım. Ceyda kendine kıymıştı. Bora için! Bora için kendini öldürmüştü. Canını umursamadan.
"Yapıcak hiç birşey yok maalesef" dedim. Umrumda değildi doğrusu. Ceyda kendini öldürdü .
Bunda yapabileceğim birşey yoktu. Kumsal'ın odasından sesler gelmeye başladı. "A-Abla" dedi ağlamaya birlikte.
Hemen onun odasına koştuk . "KUMSAL" ağlamaya başladım. Kumsal yatağında çırpınıyordu
"KUMSAL NOLDU KUMSAL" dedim çığlıkla birlikte. Nefes alamıyordu.
"NEFES ALAMIYOR DENİZ MOTORUMU ÇALIŞTIR GELİYORUM" Dedim bağırarak. Kumsal'ı kucağıma alıp koşmaya başladım
"yeni geldin bu kadar çabuk gidemezsin Kumsal" dedim. Garaja geldiğimizde motoru çalıştırmıştı Deniz.
Hemen motora atladım Deniz Kumsal'ı kucağına alıp arkama binmişti. "Sıkı tut Kumsal'ı" dedim ve gaza bastım.
Kumsal vardı, ben vardım, kumsal ölmicek ölemez.
Yeni geldi hemem gidemez hayır. Çıldırıyordum. Hastaneye nasıl geldiğimi bilmiyordum.
"DOKTORR BAKIN BURAYA KARDEŞİM ÖLÜYOR" Dedim bağırarak. Kardeşim ölüyordu . Onu kaybediyordum.
Kumsal ölmicek. Dedim . Hayır ölücekti . Şansı yoktu. Doktor gelip hemen Kumsal'ı götürdü.
Doktor ameliyat diyordu hiç birşey duymuyordum. Ameliyata alındı. Neyi vardı kardeşimin. Neden hu hale gelmişti?.
Doktor çıktığında koşarak yanına geldim. "Kardeşim iyi mi noldu ona" dedim sesim çok yüksek çıkmıştı herkes bana bakmaya başladı.
Doktor yüzüme bakıp konuşmaya çalışıyordu. "Başınız sağolsun" dedi. 2 kelime canımı bu kadar acıtmamalıydı. Öldü.
Geriye sadece yıkılmış
İnci kaldı..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İhanetin Affı Olmaz
Teen Fictionİhanete uğrayan genç kızın geçmişi ve geleceği olan çocuk.