Buraya gelme sebebimi gerçekliştircem. Aldım Kumsal'ımın kıyafetlerini kokladım uzunca bi süre.
Hâlâ mis gibi kokuyordu. Yanımda getirdiğim makası da çıkardım. Kıyamadım ilkten.
Ama yok etmem gerekti ona ait olan herşeyi. O kokuyordu heryer. Parçalamaya başladım.
Parçalara ayırdım ve uçurumdan attım. Bütün kıyafetleri bitene kadar bunu yaptım. Sonra makası da attım uçurumdan. Makasta yok olmalıydı.
Kalktım yerimden. Uçuruma baktım. Yerde kurumuş kan vardı. Ceyda'ya ait olan kan. Ona baktım bi süre. "Neden insan canına kıyar Ceyda?" Dedim boşluğa.
Hayat acımasızda olsa canına kıymak nedir. Bunun ağırlı fazlaydı.
Ben bu sonu hak etmiyorum. Gözlerimi daldığım yerden ayırdım ve uzaklaşmaya başladım uçurumdan.
Artık uçurumda Kumsal kokuyordu. Eve gittim. Zili çaldım belki evdedirler diye. Koşarak geldi Alper .
Adımlarından anladım. Aşık olmak bu olsa gerek. Açtı kapıyı . Beni gördü ve sanki o an başladı nefes almaya. Kocaman sarıldı bana.
"İnci iyi misin" dedi. Sesi titriyordu. Sarılmasına karşılık verdim. "Pek iyi olduğum sayılmaz , sen nasılsın" dedim tebessümle.
Daha çok sokuldum ona. Beni göğsüne saklasın istedim o an. Bütün kötülüklere rağmen , saklasa iyi olacakmışım gibi.
"Uçurumda ne işin vardı" dedi. "Seni korkuttum sanırım" dedim çocuk gibi. "Hem korkuttun hem kızdırdın küçük hanım" dedi. Kıkırdadım.
Beni kucağına aldı yaşananları unutturmak istermiş gibi. "Napıyorsun Alperr" dedim gülerek. "Kaçırıyorum seni" dedi göz kırparak.
O an bütün Dünya gitti Alper ve ben kaldık sadece. Ona fazla anlamlı bakıyor olacağım ki
"Neden öyle bakıyorsun?" Dedi . "Nasıl bakıyorum?" Dedim bende hâlâ ona bakarken.
"Aşıkmış gibi bakıyorsun fazla anlamlı" dedi . "Aşığım çünkü" dedim bende göz kırparak. Güldü "bende sana aşığım dedi" ve öptü beni.
Gözlerimi kapattım. Sadece o ve ben vardım. Sonra beni yatağa bıraktı ve konuşmaya başladı. "Bugün zor bir gündü hadi uyu" dedi .
Hiç görmediğim anne şefkatle . Gözlerim doldu o an. " Seni Seviyorum" dedim .
Şaşırmıştı gözlerim dolduğu için. "Neden gözlerin doldu" dedi korkuyla . Gülmeye başladım.
Onu da yanıma çektim. "İyi geceler aşkım" . Bana sarılması ve gözlerimizi kapamamız bir oldu.
İnci&Alper
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İhanetin Affı Olmaz
Teen Fictionİhanete uğrayan genç kızın geçmişi ve geleceği olan çocuk.