8. Bölüm

74 5 0
                                    

Hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladım "yalancı yalancısın" dedim bağırarak.

"Yalan söylüyorsunuz!?" "Yalan-" derken gözlerim kapandı birden . Zihnimdeki son ses "merak etmeyin efendim , sakinleştirici verdik sadece" oldu.

Kumsal'ın gitmesiyle beraber hayatım kararmıştı. O şimdi bir melekti anne babasıyla kavuşacaktı.

Mutlu olucaktı.

Ben ise yanlızlığa mahkum eğilecektim tekrar. 1 fotoğraf bile çekememiştim.

Onun kokusu bile çok uzaktaydı şimdi. Yavaş yavaş bilincim yerine gelmeye başladı ama gözlerimi  açmadım. "İnci ne zaman uyanıcak?" Dedi Alper .

"Bilmiyorum yaşadıkları çok ağır kendine gelmeyebilir" dedi . Sesinden onun da ağladığı net şekilde anlaşılıyordu.

Alper "uyan be güzelim" dedi titreyen bi sesle . Ve bana eğildi. Napıcağını anlamadım ilkten ama öptü. Küçük masum bir öpücüktü. Sonra içeri biri girdi .

"Noldu ona" dedi nefretle ABİM?. "Siz kimsiniz?" Dedi Deniz merakla. "Maalesef Abisiyim onun" dedi sesindeki kinle.

Alper ve Deniz birbirine baktı ve " Maalesef derken?" Diye sordular. "Nefret ediyorum ondan geberir inşallah"

gözümden bi damla yaş aktı.

Duymadığımı sanıyordu ama duyuyordum. "Düzgün konuş" dedi Alper ayağa kalkarak. "O nefretini alır-" dedi ki

"naparsın? Annemi öldüren katili mi savunuyorsun?" Dedi ve bu son nokta olmuştu. "Annemi öldüren katil derken" dedi Deniz bağırarak.

"Doğru duydun o katil." Dedi ve bunla daha çok ağlamaya başladım. Herkes bana döndü .

"İnci? Kabus mu görüyorsun" dedi şefkatle Alper. Beni düşünmemeliydi abim haklıydı katildim. Gözlerimi açıp  "N-Nefes-" deyip öksürmeye başladım ve

gözlerim tekrar kapandı. Son hatırladığım şey Alper'in "DOKTORR" Diye bağırmadı oldu.

İhanetin Affı OlmazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin