Deniz gelene kadar sadece ağladım. Abim asla abim değildi Alper asla sevgilim değildi.
Ve ben tekrar aldatılmıştım.
Şimdi ne bi abim vardı ne bir sevgilim ne de bir kardeşim. Sadece Deniz vardı. Ben düşüncülere dalmışken kapı çaldım
"kim o?" Sesim çok az çıkmıştı. "Benim İnci iyi misin?" Deniz gelmişti kapıyı açtım.
Direkt sarıldım oda sarıldı . "Noldu?" Şefkatle söylemişti. "Alper beni aldattı" dedim.
Gözlerimin mosmor olduğuna yemin edebilirim. "Tamam güzelim geçti" daha çok sokuldum yanına.
"O seni kaybetti" dedi bana daha çok sarılarak. "Deniz" ağlamam geçmişti. "Efendim güzelim"
saçımı okşuyordu . "Beni hiç bırakmasan olur mu?" Dedim o da beni bırakırsa dayanamazdım.
"Bırakmam seni İnci sen istesen bile bırakmam" demesi gülümsememe yok açtı. "Seni seviyorum" bu iki kelime çok şey anlatıyordu.
"Bende seni seviyorum güzelim" . Bana güzelim demesi beni mutlu ediyordu. Ondan ayrıldım. "Havuza gidelim miii"
dedim çocuksu bi heyecanla. Oda aynı çocuksu heyecanla cevapladı beni "gidelim güzelimm" .
"Ama önce alışveriş yapalım hiç mayom yok bana mayo sana şort alırızz" gülümsedim. "Olurr" dedi beni taklit ederek.
Sonra birden kucağına aldı beni "Deniz napıyorsun" dedim gülerek
"Seni kucağıma alıyorum güzelim sen napıyorsun?" Kahkaha attım. Sonra kapıyı açtı kucağındaki benle.
Evden çıkınca Abim ve Alper'in de orada bize baktığını gördüm.
Kahkaham hâlâ devam ediyordu. "Güzelim ölüceksin gülmekten" dedi Deniz de gülerek. Onları hiç umursamadık ama Alper söze girdi , "İnci açıklamama fırsat verir misin?"
Dedi Alper acı çekiyor gibiydi. Ama ben artık ona inanmıyordum. "Pardon çıkaramadım kimdiniz?" Dedim sesim onu gerçekten tanımıyormuş gibi çıktı .
Deniz'in kulağına eğilip onların da duyacağı şekilde devam ettim "Aşkım bunlar deli sanırım" dedim gülerek .
Oda güldü "Güzelim gidelim mi artık" dedi kafa salladım heyecanla. Abim atıldı sinirle "Nereye!?"
Daha çok güldüm. "Abicim sevgililerinize sorsanıza bu soruyu" dedim dudak büzerek.
Deniz söze girdi "Güzelim biraz daha oyalanırsak havuz kapanıcak ve seni mayo giyerken göremiceğim" dedi
gülerek bunu Alper'i kudurtmak için söylemişti ve başardı da. Deniz yürümeye başlıcaktı ki kucağından indim . Alper onun için indiğimi sandı ilkten .
"Aşkım şaşırdın mı motorun anahtarını almadık" dedim göz kırparak. "Haklısın" derken güldü. Eve gidip anahtarımı ve kartımı aldım"
sonra yanına gittim tekrar kucağına alması için. Direk kucağına aldı. Sonra yürümeye başladı.
Alper ve Abim ise o an kuduruyorlardı. Motorun yanına gittiğimizde indim kucağından "ben sürüyorum arkaya bin" dedim göz kırparak.
İkiletmeden bindi . Onla mutluydum. Alışveriş merkezine geldiğimde ayrıldık "alcaklarını al sonra kasaya geel" diye bağırdım Deniz'e oda bağırdı
"Tamaam" sonra kendime mayo beğendim alcaklarımızı alıp kasada buluştuk. Kartımı verdim kasaya. Ödeyip motorun yanına gittik .
"Şimdi ben sürücem küçük hanım" tamam anlamında kafa sallayıp arkasina bindim. Eve gittik ve yine
abim ve Alper ile karşılaştık. Göz devirerek kapıyı açtım. "İnci nolur bi saniye dinle" dedi Alper.
"Aşkım hadi giyinelim" deyip Deniz'in elini tuttum. Eve gidip odalarımıza gittik
İnci'nin mayosu
Deniz'in şortu
"Aşkımm hazırımm" dedim bağırarak. "Geldim" dedi oda bağırarak. Ve kapının önünde buluştuk
"Çok güzel olmuşsun" dedi . "Sende çok yakışıklı olmuşsun" dedim. Beni kendine çekip konuştu.
"1 kere öpebilir miyim" dedi tatlı tatlı. Sonra Alper olduğunu düşündüğüm kişi kapıyı yumruklamaya başladı
"ÖPEMEZSİN DENİZ!" Diye bağırdı. Onu umursamadan
"öpemezsin çünkü ben öpücem" dedim ve öptüm onu. Beni iyice kendine çekti. 1-2 dakika öyle kaldık . Ayrılınca "hadi güzelim" dedi.
Elimi tutup kapıyı açtı . Onları hiç umursamadan yürüdük ve motoruma bindik 10 dakikalık yolu bitirdikten sonra havuza geldik.
Gittikleri Havuz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İhanetin Affı Olmaz
Novela Juvenilİhanete uğrayan genç kızın geçmişi ve geleceği olan çocuk.