16. Bölüm

49 5 0
                                    

Uyandığımda Deniz yanımda değildi. Hâlâ dünki kıyafetlerleydim . Ayağa kalkıp evde Deniz'i aramaya başladım "Deniz nerdesin?" .

Bütün evi gedikten sonra telefonumu çıkarıp Deniz'i aradım. 5. Aramada açtı "Deniz nerdesin? Arıyorum açmıyorsun da?"

Bir süre cevap vermedi . "Deniz?" 1 dakika sonra ince bir kız sesi geldi.

"Deniz uyuyor da siz kimdiniz acaba?" . Deniz kimin evinde uyuyor!? "Ben Deniz'in kız arkadaşıyım siz kimsiniz asıl?" Dedim biraz sinirlenmiştim .

Kız alayla güldü "Kız arkadaş?" Kıkırdadı . "Hangi kız arkadaşısın tatlım?" Gülmeye devam ederek konuştu.

"Eslem mi Sıla mı Ecrin mi hangisisin aa pardon hiçbiri değilsin değil mi" dediği hiçbirşeyi anlamamıştım . "Sen kimsin!?" Bağırdım .

"Deniz'in geceyi geçirdiği o şanslı kızım bebeğim" dedi acımasızca . "Yalan söyleme bana!"

Bağırmaya devam ediyordum ki arkadan tanıdık bir ses gelene kadar

"Aşkım kim aramış?" O an dünyalar başıma yıkıldı. Deniz de Alper'in bana yaşattığı şeyi bana yaşatmıştı.

Kız tekrar konuştu "Kız arkadaşınmış bebeğim sen bi bak istersen" dedi gülerek.

Deniz uyku sersemi haliyle konuştu "Alo kimsiniz?" Esniyordu . "DENİZ GERÇEKTEN Mİ?" Bağırdım .

Sinirlerime hakim olamıyordum "YAZIKLAR OLSUN" Gözlerimden bir damla yaş düştü . "İ-İnci" bu sefer sesi titreyen oydu .

"Aşkım açıklıyabilirim!" Dedi bir hışımla. "GİT O YANINDA UYANDIĞIN KIZA AŞKIM DE!" Diyerek kapattım telefonu .

Ağlamaya başladım yere düştüm hıçkırarak . Deniz aramaya başlamıştı yalanlarını dinlemek istemediğim için engelleyip numarasını sildim .

Telefonumu yere bırakırken zil çaldı ardından Ezgi'nin sesi duyuldu . "İNCİ İYİ MİSİN NOLDU?" Dedi sesinden çok korkmuş olduğu anlaşılıyordu .

Zorlukla ayağa kalkıp kapının yanına gittim . Kapıyı açtığımda istemeden irkildim Alper de ordaydı .

Kapıyı açmamla ikiside bana baktı . Kızarmış burnum ve kızarmaya başlamış gözlerimle ağladığım belli olduyordu .

Ezgi hiç beklemeden kollarını sardı bana. Ağlamıyacaktım ağlamak yoktu .

Bu sefer tuttum göz yaşlarımı ve sarılışına karşılık verdim. "Noldu sana İnci" dedi sesi titriyordu .

O bana sarılırken Alper bana ben ona bakıyorduk . "Deniz beni aldatmış" dedim Alper'in gözlerine bakarken .
Sonra kahkaha attım .

"Aldatılmaya doymuyorum" dedim kahkahamın ardından hâlâ Alper'e bakarken . İkiside bir süre birşey demedi . Sonra Ezgi geriye çekildi. "İyi misin peki" dedi sesi titriyordu .

"Kapıda kaldınız gelin içeri " dedim Ezgi'nin aksine kahkahayla ikisinin ellerinden tutup içeriye çektim ve kapıyı kapattım .

"Çay yapmadım yeni uyanmıştım siz oturun hemen geliyorum" dedim ve konuşmalarına müsade etmeden mutfağa gittim.

Çayı yapıp dinlenmeye bıraktığımda Ezgi ve Alper'i otururken buldum . Ve salonda tekli koltuklardan birine oturdum

"çay biraz sonra olur" . Sözüm biter bitmez kapı çaldı "hemen geliyorum" dedim gülerek kapıyı açtığım da Deniz'i gördüm ve kahkaha attım .

"O kızdan biraz erken sıkılmışsın bakıyorum da?" Dedim kahkahalarım eşliğinde . "İnci-" sözünü kestim.

"NE İNCİ NE ! NERDEN GELDİYSEN ORAYA DÖN İLİŞKİMİZİ BİTİRMEYİ SEN SEÇTİN!!"

Yüksek sesle bağırmış olmalıyım ki Alper ve Ezgi hemen yanımıza gelmişti Alper yanıma geçip

"İnci sakin" dedi bir Alper'e bir kolum tutan eline bakıyordum .

ondan uzaklaştım ve o sırada Deniz tuttu elimi sıkıca "DOKUNMA BANA!" Elimi çektim direk .

"Git burdan geceyi kimle geçirdiysen oraya geri dön!!" Bu sefer bağırmamıştım. "Aşkım yanlış anlad-" sözünü kestim .

"Deniz?" Şaşırdı birden bu kadar sakin olmama "Efendim?" Dedi şaşkınca "Sence ben salak falan mıyım ? KIZA AŞKIM DEDİN!" Sonda bağırmıştım

"Misafirlerim var daha fazla rahatsız etme beni polisi ararım." Dedim duygusuzca içinde tek bir duygu bile yoktu .

Kapıyı yüzüne kapattım . "Kusura bakmayın sizde rahatsız oldunuz" dedim mahçup bir ifadeyle.

"Sorun yok ama sen iyi olduğuna emin misin?" Dediler ikiside aynı anda . Halsizce güldüm "İyi değilim ki emin olayım" .

İhanetin Affı OlmazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin