Gözlerim dolmuştu . Dolu gözlerime rağmen dudaklarımda tebessüm oluştu.
"Olur bebeğim" soluklandım ."Kardeşimsin artık" derken sesim biraz kısık çıkmıştı.
Kumsal güldü "holleey ablam olduu!" Diye bağırdı mutlulukla.
Telefonumun çalmasıyla çantamdan çıkardım ve kimin aradığına baktım.Alper Arıyor...
Bütün enerjim gitmişti 2 saniyede . Açtım ve kulağıma götürdüm .
"Ne var Alper?" Dedim duygusuzca.Konuşmakla ikiside bana dönmüştü.
"İnci nerdesin sen?" Sabır dilenir gibi gözlerini kapadım bir kaç saniye ve konuştum."Alper sen beni aldattın ve hala nerde olduğunu mu soruyorsun?" Derken nefretim gün yüzüne çıkıyordu.
"Bu hakkı nerde buldun da beni arıyorsun hala?" Dedim ve acımasızca devam ettim .
"Aile sevgisi görmemiş bırakamaz beni falan dedin herhalde kendi kendine." Derken bana bakan Arda ve Kumsal'a bakıyordum. "İnci abin seni sordu-" sözünü kestim birden.
"Bak Alper size noluyor anlamıyorum ama bitti , Benim hayatımda ne bir abim var ne de beni aldatan biri . Anlatabildim mi?"
Nefessiz kalmıştım. Soluklanıp devam ettim .
"Şuan benim için çok önemli iki kişinin yanındayım birdaha beni arama ararsan polise veririm seni , hatta gerek yok ben polistim doğru . Anladın mı beni?"
Son cümlemi biraz sesli söylemiştim . Cevap vermesini beklemeden kapattım . "Kusura bakmayın" dedim mahçup bir ifadeyle "Sorun değil" dedi Arda.
"Hadi gelin benim eski eski evime gidelim son gidişim olur benimde" dedim tebessüm ederek "Hadi abi gidelim!"
Dedi Kumsal heyecanla. Ben yürümeye başladım onlarda arkamdan beni takip ettiler.
Motorumun yanıma vardığımızda Arda konuştu "Şaka yapıyorsunn!" Ve bana döndü.
"Sende mi motorcusun!" Çok heyecanlanmıştı birden . "Evet" diyerek güldüm. Öne binip Kumsal'ı önüme aldım düşmemesi için
"Kumsalcım sıkıca tutun tamam mı ablacım" dedim . Çok mutluydum şuan . "Tamam abla" dedi çok heyecanlıydı.
Arda da arkama binip bana sarıldı düşmemek için. Ve sürmeye başladım. Yarım saat sonra eski evimin önündeydik. "Geldik" .
"Abla evin hangisii" dedi Kumsal heyecanla onu kucağıma aldım ve yürümeye başladım. Evimin önüne geldiğinde Alper ve Denizle karşılaştım "of yettiniz ama!" Dedim sinirle ve onlar yokmuş gibi kapıyı açtım.
"Arda sen Kumsalla birlikte içeri geç gelicem hemen" dedim bitkince. "Tamam ama çabuk gel olur mu?" Dedi Arda kafa salladım onaylar bi şekilde.
Onlar içeri girince onlara döndüm. "Yine ne var?" Dedim duygudan yoksun bir ses tonu ile. "Onlar kim!" Dedi ikiside aynı anda.
Küçük bir kahkaha attım "Sizene?" Acımasızca devam ettim . "Sizi nerden ilgilendirir? Biz hiçbirşey değiliz yabancıdan başka" dedim ikisine de .
Cevap vermelerine izin vermeden yine konuştum "Belki sevgilim belki arkadaşım bunda sizi ilgilendirecek hiç birşey yok . Şimdi defolun hapse girmek istemiyorsanız eğer."
Dedim ama gitmeye tenezzül etmediler .
Telefonumu çıkarıp polisi aradım. "Alo kapımda iki sapık var beni rahatsız ediyorlar hemen gelir misiniz lütfen" ses tonumda sahte bir korku ekledim konuşurken.
Sonra adresi verdim ve onlara göz kırpıp eve girdim. "Geldim" diyerek salonda oturan Arda ve Kumsal'a baktım "Çok beklettim kusura bakmayın" dedim utana sıkıla.
Arda konuştu "Onlar seni rahatsız ediyor , değil mi?" Kafa salladım ardından konuştum . "Polis çağırdım, artık isteseler bile edemezler" dedim .
"Abla"
Dedi Kumsal tebessümle ona döndüm. "Efendim güzelim" . Cevap gecikmedi . "Ben sıkıldım oyuncak var mı?" Dedi .Kafa sallayarak konuştum. "Gel bakalım bebeğim" diyerek elini tuttum o sırada Arda da ayağa kalkmış bizi takip ediyordu .
Onu gözümün önünde ölen kardeşimin odasına getirdim . "Bak burdaki herşeyi alabilir ve kullanabilirsin" dedim gülerek.
O ise heyecanla odada koşmaya başladı. Sonra yatağa oturdu ve yataktaki tableti aldı .
"Bunla oynayabilir miyim abla" dedi masumca . Gülerek kafa salladım .
"Tabi kii hatta senin olsun bir sahibi yok çünkü" . "Sen oyna bebeğim ben içeri geçiyorum birşey istersen bana söylemen yeterli" dedim
ve tam giderken Arda'yı bizi izlerken gördüm. Onun elinden tutmamla bana döndü şaşkınca.
Ben umursamadan onu mutfağa getirdim "Kumsal ne sever ona birşeyler yapmak istiyorum , o sırada da birbirimizi tanırız hem" dedim önlüğümü takarken .
"Süt ve kurabiyeye bayılır" dedi. Yüzümde acı gülümse tekrar belirdi . "Kardeşimde bayılırdı süt ve kurabiyeye" gözlerim dolmuştu tekrar .
Dolan gözlerimi silerek dolaba yöneldim süt ısıtmak için dolaptan süt alıp cezveye koydum ve
telefonumdan getir uygulamasına girdim. Kurabiye , pizza, hamburger ve kola sipariş ederken Arda'ya döndüm "Kurabiye , hamburger, pizza ve kola sipariş edicem istediğin başka birşey var mı?" .
"Yaprak sarması sipariş eder misin çok severim de" gülerek yanıt verdi. "tabi kii ediyorum" dedim iyi ki dedim , iyi ki karşıma çıkmışsınız.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İhanetin Affı Olmaz
Novela Juvenilİhanete uğrayan genç kızın geçmişi ve geleceği olan çocuk.