GİRİŞ

2K 74 4
                                    

Herkese Merhaba! Benim adım Lara Yıldız. Yakın bir zamana kadar ailemle birlikte İstanbul’da yaşıyorduk. Fakat babamın işi yüzünden Amasya’ya taşındık. Bu beni pek üzmedi. Amasya benim doğduğum şehir. On yaşıma kadar burada yaşadım. Babam bir polis. Sürekli şehir değiştiriyoruz. Bu seferki beni sevindirmişti. Amasya’da çocukluk arkadaşım Ahu yaşıyor. Onunla dokuz yıldır görüşemiyoruz. Ama iletişimimizi hiç kesmedik.
Üniversiteyi Amasya’da kazanmıştım. Aslında babamın şehir değiştirmesinde bunun ufak bir katkısı var. Ahu ile aynı üniversiteyi kazandık. Bende babam gibi polis olmak istiyordum. Fakat polisliğin ne kadar zor olduğunu babamı hastanede yatarken gördüğümde anladım. Şu an ise doktor olmak istiyorum. İnsanlara yardım etmek, hayatlarını kurtarmak istiyorum.
Annem bir işte çalışmıyor. O, tüm hayatını bana bakarak geçirdi. Ailenin tek çocuğu benim. Bu yüzden ailem benim için çok endişeleniyor. Maddi ve manevi olarak bana destek oluyorlar.
Lise hayatım çok güzeldi. Sürekli şehir değiştirmek zorunda kalsam da, gittiğim her okulda arkadaş edindim. Bu konuda pek zorlanmıyorum. Herkese karşı sıcak davranıyorum ve insanlar bu özelliğimi seviyor. Üniversitede de böyle olmasını umuyorum.
Çok uzun zamandır hayalini kurduğum an geldi.
Seni özledim, Amasya.

SESSİZ ÇOCUKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin