Uzun uçuşun ardından uçaktan indiğimizde çarpılmış gibi hissediyordum.Yanımda oturan Army kız ne yapmış etmiş Yoon'un bilekliğini bana vermişti. Tabi aynısından yaptırıp ona yollayacağımı söyleyerek almıştım onu. Adresini de almıştım bu sebepten ötürü.
Şuan tek merak ettiğim Yoon'du ve bir an önce onun yanına gitmek istiyordum.
Tabi öncesinde yurda gidip tam anlamıyla temizlendikten sonra.
"Hadi çıkalım artık."
Üyelerle birlikte havaalanından çıkmamızla flaşların yüzümüze patlaması bir olmuştu. Yüzüm ister istemez buruşurken oflayarak korumalar eşliğinde araca ilerlemiştik.
Sorulan sorulara kulak tıkayarak ilerlediğimiz ve arabaya bindiğimizde cidden bıkmışçasına nefeslerimizi vermiştik ki bence bıkmakta da haklıydık.
Yurda gelene kadar aramızda koca bir sessizlik vardı. Bu yurda girip odalara dağılana kadarda devam etmişti.
Hızla ebeveyn banyoma girmiş duşumu alarak banyodan çıkmıştım. Üzerime rahat bir şeyler giyinerek telefon ve cüzdanımı da alarak aşağı inmiştim.
"Ben hastaneye geçiyorum."
Üyelerin bakışları bana dönerken Yoongi hyung başını iki yana salladı.
"Şuan izoleye almışlar. Son geniş kapsamlı kontrolleri yapılıyormuş. Gitsende göremezsin."
Omuzlarım benden bağımsız düşerken anlamışçasına başımı sallayarak merdivenlere yönelmiştim.
Yukarı tekrar çıktığımda üstümdeki fazlalıkları atıp yatağa uzanmıştım. En iyisi uyuyarak biraz uzak kalsam kendimden iyi olacaktı.
~
Gözlerim açılırken havanın daha yeni aydınlandığını görmüştüm. Vurulmuş gibi kendime gelmeye çalışırken doğrulmuş etrafıma bakmıştım.
Değişik hissediyordum. Garip bir şekilde enerjiktim.
Ne oluyordu?
Ayağa kalkarak banyoya gitmiş elimi yüzümü yıkamış, aşağı inmiştim. Evdeki herkesin uyuduğu ortamdaki sessizliktem belliydi.
Koltuğa oturup telefonu elime almış yeni yayınlanan haberlere bakmıştım. Dikkatimi çeken ilk habere tıkladığımda cidden artık insanlardan korktuğum o noktaya varmıştım.
'Amerika' dan dönen Bts üyeleri havaalanında görüntülendi!'
' Dikkatleri çeken şey ise Bangtan'in hastanede tedavi gören üyesi Yoon'un son üç yıldır kolundan çıkardığı bilekliğin grubun bir diğer maknaesinde görülmesi oldu.'
:Jungkook cidden güç alacak bir şeyler arıyor...
:Tamam vakti değil biliyorum ama, BU ÇİFT CİDDEN GERÇEK Mİ OLUYOR?!
:Jungkook çökmüş artık.
:Hadi canım, ŞAKA MISIN?
:Tamam sakinim sakinim sakinim.
OLAMIYORUM!!!:Umarım Yoon bu yedi koca adamı yapayalnız bırakmaz.
:Zamanında özgüvenini kırdığı, yanında dahi tutmadığı, kız yanına otursa kalkıp başka yere giden, kız onunla konuşmaya çalıştığında ya üyelere dönüp onu dinlemeyen ya da soğukça cevap verip onu kıran adam şimdi o uzak tuttuğu kız için ağlıyor mu? Komiksiniz gerçekten, ona verdiğin değer bu muydu?
:Ya ağlayacağım çocuk şaka mısın sen
:Bir bana samimi gelmiyor herhalde.
Gözlerim tekrar dolarken kalbim aniden hızlanmış nefesim kesilmişti.
Ne oluyordu bana?
"Jeon?"
Jimin hyungun sesiyle irkilerek başımı kaldırdığımda uykulu gözlerle bana bakmıştı.
"Ne yapıyorsun burada?"
"Hiç, uyku tutmadı."
Elimdeki telefonu saklamaya çalışsamda engel olmuş elimden alarak baktığım haberi okumaya başlamıştı. Kaşları git gide çatılırken telefonu kapatıp bana bakmıştı.
"Şu salak saçma haberler yüzünden daha da fazla kafanı meşgul etmiyorsundur umarım. "
Tehditvari sesi beni ürkütsede sesimi çıkartmamıştım. Elimde bile değildi. Ama hak ettiğim kesindi.
"Jungkook, saçmalıyorsun. Aptal mısın sen?"
"Hak ediyorum hyung!"
Sesimin bir tık yüksek çıkmasıyla sessiz kalmış sinirle nefes verip yanıma oturmuştu.
"Hak ediyorum dedikleri her şeyi. O kız bunca şeyi çekerken sadece ağır hissettiği şeyi benimle paylaşıp hafifletmek istemişti. Ben ne yaptım? Gittim sanki suç işlemiş gibi ona yüklendim daha da ağır bir yük bıraktım omuzlarına. Söyle şimdi? O bunca şey yaşarken ona yaptığım hak mıydı hyung?"
Gözlerimden yaşlar akmaya başladığında bana eşlik edip sarılmıştı.
"Hiçbirini hak etmedi."
Kalbimde oluşan ani rahatlıkla duraksamış derin bir nefes almıştım. Cidden ne oluyordu?
"Kalkın!"
Yukarıdan sesi gelen Yoongi hyung ile Jimin hyungla birbirimize bakmış kaşlarımız çatılsada ayaklanmıştık.
"Uyanın, hazırlanın çabuk it herifler!"
Koşarak yukarı çıktığımızda Yoongi hyung tüm odaları açıp koşuşturuyordu.
"N'oluyor hyung?"
Merakla sorduğum soruya karşı yaşlı gözlerini bana çevirmişti.
"Çabuk gidin hazırlanın."
Taehyung hyungun oflaya oflaya yanımıza gelişi Hoseok hyungun yarı ayık suratıyla açık kapıdan bize bakması, Namjoon hyungun hazırlanmış şekilde yanımıza gelişi, Seokjin hyungun kapıya yaslanmış ne olduğunu çözmeye çalışması ve bizim meraklı bakışlarımızla Yoongi hyung gülümsedi.
"Hazırlanın gidiyoruz. Maknaemiz uyanmış."