-24-

269 17 19
                                    

Yazar

Bighit açıkladı!

Ünlü Kpop grubu olan Bts'in; birçok şarkı, koreografi, yapım ve prodüktörlüğünü üstlenen üyesi Jeon Sun Yoon, şirketle olan sözleşmesini feshetti! Bighit'in yayınladığı makale;

Sanatçımız kişisel sebeplerden ötürü şirketimizle arasındaki bağı koparmaya, şirketimizden ayrılmaya karar vermiştir.
Grup faaliyetlerindeki görevine devam edecek olan sanatçımıza ilerideki kariyeri için başarılar dileriz.

Bighit Entertaiment

Bununla ilgili bazı netizen yorumları

:Yemin ederim sonunda! Umarım yeni bir şirkette solo çıkış yapar! Onu sahnede parlarken görmeyi özledim.

:Sun Yoon'u sevmem. Ama hayatındaki tek doğru kararı şirketten ayrılması olmuş.

:Grup faaliyetlerine devam edecek mi? Gruptaki faaliyetlere mi katılıyordu?

:Gruptan ayrılsada olur, kızın promolora, faaliyetlere falan katılamasına engel oluyor ne de olsa.

:N'OLUR HEMEN SOLO ALBÜM ÇIKAR! KAPINA KÖPEK OLAYIM N'OLUR!

:Üyeler buna nasıl izin verdi?

:Cidden grupta harcanıyordu.

:Yedi adamı elden geçirdiği yetti herhalde.

:Neden Yoon... Sekiz kişi çok güzeldiniz...

:Kim bilir şirkette kıza neler yaptılar. Bana kalsa gruptanda ayrılsın.

:Bighit bu kızı hak etmiyordu.

:Sonunda

Diğer yorumlar için tıklayın

Hepsi şaşkınca ellerindeki telefonlara bakıyor, gözlerinden akan yaşlara karşı koyamıyorlardı.

'Başınızın çaresine bakarsınız diye düşünüyorum.'

Hepsinin kafasında yankılanıyordu. Şaka olsun istiyorlardı. Çünkü onlarda farkındaydı.

Bu grubunda, şirketinde temelinde Yoon vardı.

"Yo, şaka bu."

Jimin'in titrek sesiyle elinden düşen telefon bir olmuştu. Diğerleride şaşkınlık içerisinde telefonları bırakmış olayı idrak etmeyi denemişlerdi.

Prova odasında.
Hepsi bir köşede.
Sessizlikle.

Öylece algılamayı deniyorlardı. O sırada Namjoon gülmüştü burukça.

"Kim bilir ne kadar ağır geldi ona."

Yoongi ise dağılmıştı. Duvarın dibinde dizlerini kendine çekmiş ellerini dizlerine sarmış öylece dolu gözleriyle parkeye bakıyorlardı.

İdol | JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin